Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 2 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
8 mei 2013 om 17:05 #52598
speedbuxy :
Ben benieuwd hoe dit gaat lopen ivm het malossi filter.i.v.m.: In verband met. of In vergelijking met;)
i.p.v.: In plaats van.
Welke is het nou?:con:D
Ben niet super in Nederlands, maar geloof dat het dan moet zijn: in vergelijking tot:D
Ik ook niet, maar ”met” hoort mij beter dan ”tot”
Want in vergelijking met het Malossi filter
Of in vergelijking tot het Malossi filter.
Doe mij dan maar met want dat bekt toch wat beter:lol8 mei 2013 om 17:05 #52599ciao is door de herkeuring gekomen, met een nette snelheid van 24km/u op de roller!
8 mei 2013 om 17:23 #113355@ speedbuxy; In ieder geval een stukje stiller dan die Malossi filter. Vergeet niet om die gaatjes nog even door te prikken op het Polini filter.;)
@ misterd11; Is er ook niet zoiets als te weinig vermogen? 😀
8 mei 2013 om 17:38 #52713Martino :
Vergeet niet om die gaatjes nog even door te prikken op het Polini filter.;)Dat zijn geen door prik gaatjes die zou ik dan uit moeten boren, dus dat lijkt me niet de bedoeling.
@misterd
Altijd lekker als je hem vers gekeurd hebt
En 24 is goed genoeg want zelfs de 29km die ik toen liep was goed genoeg.8 mei 2013 om 17:50 #52170Jawel, met door prikken bedoel ik ook doorboren.;) Polini geeft dit zelf ook aan. Anders is het een standaard luchtfilter.
8 mei 2013 om 18:04 #52147Martino :
Jawel, met door prikken bedoel ik ook doorboren.;) Polini geeft dit zelf ook aan. Anders is het een standaard luchtfilter.Het is qua omvang en dus inhoud groter en de gaatjes zijn ook groter dan origineel.
Dus ik ga er niet in boren, want dan had ik net zo goed een origineel kunnen bewerken en daarbij zal de geluid winst dan ook verwaarloosbaar zijn tov het Malossi filter.@florian
Tov = Ten opzichte van:lol
(of toch niet?:lol)8 mei 2013 om 18:13 #52495speedbuxy :
@florian
Tov = Ten opzichte van:lol
(of toch niet?:lol)t.o.v.: Toch (even) Opboren Vlerk:lol:D
8 mei 2013 om 18:21 #52070Jammer dat je geen Ciao hebt Andre, anders kon je de onderzijde van je tredplankje bekleden met acoustich demping materiaal, scheelt weer een beetje luchfilter geluiden.
TICKLING BARN8 mei 2013 om 20:30 #52682Vandaag even wat nieuwe originele vario spulletjes binnen gekregen. Helaas is de snaar dan niet van het merk, maar RMS. Grappig wel dat er een plaatje van een SuperBravo op de verpakking hiervan staat.
Vooral met de revisiesetjes erg blij ze nog te kunnen vinden. Ik heb het niet zo op die Cif revisiesetjes.
9 mei 2013 om 08:53 #47352speedbuxy :
Martino :
Vergeet niet om die gaatjes nog even door te prikken op het Polini filter.;)Dat zijn geen door prik gaatjes die zou ik dan uit moeten boren, dus dat lijkt me niet de bedoeling.
@misterd
Altijd lekker als je hem vers gekeurd hebt
En 24 is goed genoeg want zelfs de 29km die ik toen liep was goed genoeg.Die man was een muiter eerste klas, want me voorband zaten wat scheurtjes in van de uitdroging. Ging hij kijken bij elk klein scheurtje of hij de teflonlaag kon zien, zodat hij me brommer kon afkeuren. Maar dat kon hij uiteraard niet vinden8)
9 mei 2013 om 11:35 #110012@Martino: Lekkere aanwinsten. Cif setjes zijn inderdaad van stuk mindere kwaliteit als de originele setjes. Mocht je een setje verkopen dan heb ik daar wel interesse in.
9 mei 2013 om 12:24 #110017@ Maarten: dat is echt een hele fijne aanwinst!! 😮
I came, I saw, and I forgot what I was doing...9 mei 2013 om 13:26 #110013Ik vind dat snaartje ook best wat hebben
😀
Zonder gekheid mooie aanwinst
en houd me ook wel aanbevolen als je ooit eens een setje kwijt wil of moet.9 mei 2013 om 14:09 #103736nieuwe pennenbak 🙁
11 mei 2013 om 14:54 #115371
erikbloemberg

vandaag een mooie leo krul ciao model gekregen. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.