Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 2,386 tot 2,400 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Fredzzz
    Topic starter

100mm achtervario
      90mm achtervario
      polini speed control voor vario
      achterklok+vertanding vario
      citta vario snaar
      extra achtervario koppelings huis
      vario druk veren
      vario segmenten
      voor de sprocatti kit 🙂

heb er de malossi vertanding bij 🙂

TimoO_
      Donateur

meh munne jong.. als dat ding niet wil weet ik het echt niet meer! misschien iets voor volgende prijsvraag hoe hard zou fredzzz sprocatti gaan 😛 of hoeveel toeren. of zou die gaan lopen 😀

rickgeurten113

was de volgende prijsvraag niet al bijna klaar zei flick toch laatst??

Fredzzz
          Topic starter

TimoO_ :
            meh munne jong.. als dat ding niet wil weet ik het echt niet meer! misschien iets voor volgende prijsvraag hoe hard zou fredzzz sprocatti gaan 😛 of hoeveel toeren. of zou die gaan lopen 😀

hehe, jah om dat laatste gaat het me he:P

maar ik ga niemand teleur stellen 🙂 komt goed…

ik bedoel, kijk naar die andere knaap uit Italie… hij heeft zijn Sprocatti toch ook lopend gekregen? Anders stuur ik die Sprocatti lui zelf es een keer een mailtje om te vragen hoe je zoeits uberhaubt moet starten (zonder decompresseur he)

TimoO_
            Donateur

moet je nog een sprocatti moter kopen als startmoter.

Monstercitta :
              Mijn laatste aanwinsten

*70 cc zeta(bijna nieuw)

wat voor zeta is dat eigelijk? ook zo’n 8 poorter?

Johnsel
              Sleutelbeheerder

Paar dingetjes,

smorgens vroeg kwam k op t stuk prive terrein van mijn familie (stuk grond met zo’n paardenbeest erop) waar ik begroet werd door een si wat geen si was (t was een Vespa Rebel :O), en een ciao (half verrot frame, die ciao’s altijd) en citta.. citta en ciao zijn niet eerlijk dus word blokje vanaf gehaald vering zadel enz en gaan de grote prulkist in 🙂 ook stonden mijn si mix (met papieren, voor als k 16 ben) en mn bravotje nog altijd rijklaar 🙂
                Maarja al die Vespa’s maakten mn dag tog wel weer goed hoor :).. alhoewel dr moete tog een paar frames weg want word echt te veel, ik in mn eentje heb op dit moment 7 vespa’s en daar moete ook nog die van jeannot en timo bij komen 😐 dus k denk tot k die frames maar uiteenhaal en de blokjes doorverkoop (50 cc blokjes? iemand? we hebben euhhmm contactpunten, electronisch roept u maar :P)
                ten tweede
                een ervaring met politie, nja een net niet ervaring met politie..
                wij (ik timo en jeannot) rijden dus op prive terrein en ik was ff mn bravo aant starten op de weg want t was te drapperig en ja hoor, uw vriend(maar mijne niet) ter motor kwam langs, dus ik mn “achterspatbordframeding verbergen (geen kenteken, 1 achterveer en nog meer van die dingen wat niet goed zitten) godzijdank ree die eerst door en kon k mn brommert binnen zetten en t hek dicht want anders was t prijs want nog geen 30 sec later kwam die teruggereden en stopte bij de inmiddels geslote poort (vette pech voor de motorwout, 1-0 voor de vespa-rijder)

Smiddags nog wat geklooit aan de brommerts, evo enginges zuigen best wel met afstellen 🙂 he timo 😛
                en savonds nog n paar keer op en af op een landweggetje (blij tot k geen ciao heb *kuch*he*kuch*timo*)
                en toen weer naar huus gegaan waarna jeannot nog even een foutje moest maken met brommeren, ook wel bekend als langs timo’s huis rijden met timo’s brommer, maarja fouten maakt men en dr is verder niks gebeurt :)) tot de volgende keer en ik ga slapen want dit typwerk heeft mn vingertjes niet veel goed gedaan. Weltrusten en tot de volgende keer, hopelijk ga k niet dood vanacht…(zeer onwaarschijnlijk.. trouwens)

Vespaflappie
                Bijdrager

barry :

-1 splinternieuwe PROMA CANNON van Jayton.

En aan mij wou hij hem niet verkopen, beetje raar…!

Te trippend!

Vespaflappie
                  Bijdrager

Tim :
                    het blok van de peugeot is gemaakt door motohispania volgens mij.
                    maar der moet zo snel mogelijk een andere uitlaat op want hij loopt maar 45 precies.(wel nog niet ingereden)
                    en het is idd die van de arent colin.

Peugeot gebruikt mallen en alle delen van MH maar dan met eigen design…..De peugeot XPS(jouwe?) is bijv gewoon de Furia van MH… ! De racer van peugeot(XR6) is gewoon de Rx van MH…

Blok is een Minarelli Am6, zelfde als Tzr(heeft alleen eigen yamaha kut ontsteking!), aprilia rs(tot 2007, nou is het derbi), Dt-sm en Dt-R en Aprilia mx, MH furia en bijv Husqvarna….

Goede Blokken, zit standaard een Dr50 onder, maar dan met een homolgatie, dus extra makkelijk;) Hij is wel giet jammer genoeg…! Kan wel 100 halen hoor:) 12mm wat eronder zit is groot genoeg….

Koop je een Gianneli of yasuni, die doen het leuk onder 50cc en eventueel later een 70cc,rest is of 50 of 70(of goedkoop porpjes eruit en je rijd 80 met gemak)….

Enigste nadelen zijn de trage Oliepomp(>2001) en de cilinder restrictie, hij heeft een verkleind randje waardoor alleen de Gila 74cc er van de tuning cilinders op past…(maargoed das een later stadium:P) en omdat ze standaard met prop niet vooruit te branden zijn, max 6500 toeren ofzo toch?Wacht maar tot je proppie eruit is, das een wereld van verschil als dat ding niet zo geforceerd geknepen word….(stootrand van hier tot tokio als je heel lang zo doorrijd!)

Als je info wil moet je het maar zeggen, ken de blokken bijna uit mijn hoofd en heb originele werkplaats manuel ed.

*Heb overigens nog een Goede Gianneli liggen met Carbon dempert! Hoef er geen hoofdprijs voor, ziet ook stoer uit, onderlangs..

Naja Succes ermee, leuke dingen, wel heel houden;)

Monstercitta
                    Bijdrager

TimoO_ :
                      moet je nog een sprocatti moter kopen als startmoter.

Monstercitta :
                      Mijn laatste aanwinsten

*70 cc zeta(bijna nieuw)

wat voor zeta is dat eigelijk? ook zo’n 8 poorter?

Jah zelfde als jouwne als goed is Kopen?:P

Frits
                      Bijdrager

@ jacky

hij trekt als een beer
                        ben er superblij mee:D

ja ik zal eens pic maken

hij hangt wat scheef
                        maar dat word nog recht!!

@ciaoracer

ja cker trekt als een beer zoals ik al zei:P

TimoO_
                        Donateur

Jah zelfde als jouwne als goed is Kopen?:P

ja maar zoiets:

of zoiets

barry
                          Donateur

Eindelijk een beetje tijd om een paar fotokens te posten:

De Zirri & de Proma-Gun broederlijk naast elkaar

De brommer uit elkaar & nu nog steeds , want sommige onderdelen zijn aan vervanging toe.

De 5m groene racekabel , met teflon binnenvoering.Ik heb graag dat alles soepel loopt.

De Eurocilindro inlaatset , met 19mm & 24mm inlaatspruitstuk.

Ook nog zojuist een mooie bestelling geplaatst bij JMPB natuurlijk.:D

Edjuh
                            Bijdrager

Dat zijn weer aanwinsten van formaat barry! wat een spullen.

Frits
                              Bijdrager

@jacky and @ciaoracer

check men perso!

TimoO_
                                Donateur

barry :
                                  Eindelijk een beetje tijd om een paar fotokens te posten:

De Zirri & de Proma-Gun broederlijk naast elkaar

uh, Barry. het is en blijft een cannon he 😛

15 berichten aan het bekijken - 2,386 tot 2,400 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.