Vespa-Ciao.NL
:: Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VespaCiaoPaul
    Bijdrager

poelie 90+snaar en reviseer setje…ff mn blok verfrisse 8)

November Rain
      Bijdrager

Edjuh :
        Malossi blok en een dikke vette nieuwe 47mm deps=)

Morgen krukas er in douwen en elek. ontsteking er op en gaan met die banaan! Ik denk dat ik eerst de autisa er op probeer gezien ik die al aan het inrijden ben en ik toch alleen maar een 13-13 er op kan zetten.

Foto’s moet ik nog maken.

eej edje zijn die 47mm DEPS nog nieuw te verkrijgen?

Edjuh
        Bijdrager

November Rain :

eej edje zijn die 47mm DEPS nog nieuw te verkrijgen?

Volgens mij wel, ik zag hem op [url]http://www.josdijkman.nl[/url]

Hoezo eigenlijk, jouwe is nog helemaal goed toch?
          Ik wou dat de alu versie nog verkrijgbaar was!

Foto’s(sgeitcamera!!):

Ik ben er errrrug blij mee, nu nog een 19 of 20mm carb en spruitstuk en misschien een ander uitlaatje en bloazen!

Trouwens, die gaatjes in de uitlaatpoort, is dat misschien om zo’n boutje door te doen om je uitlaat op te hangen?

November Rain
          Bijdrager

aah kick ass 🙂 dan ga ik eens een reserve cilindertje inslaan denk ik 😛

.-{2F4OV}-.

Das iets te bruut voor mij 😛

Khoop dat mn pinasco 42mm alu loopt en dan ben ik al blij 😀

Alleen nog een vario 😀

Herr Flick
              Sleutelbeheerder

die 47mm is niet meer op josdijkman te bestellen, je bent egt gek als je eentje gaat inslaan als ik jouwe al heb gezien.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                Gele Racefrikandel

Edjuh
                Bijdrager

.-{2F4OV}-. :
                  Das iets te bruut voor mij 😛

Alles went, dat zegt iedereen die met opvoeren bezig is, ‘bruut’ is ook maar een relatief begrip.

Maar ik moet mezelf niet ontnuchteren, het blok is gewoon SUPERBRUUT!!!!:Dafgezien van het 13mm carb gedeelte, maar dat is tijdelijk!

Ps.:

Trouwens, die gaatjes in de uitlaatpoort, is dat misschien om zo’n boutje door te doen om je uitlaat op te hangen?

Herr Flick
                  Sleutelbeheerder

die gaatjes zijn DENK ik om een schroevendraaier door heen te doen zodat je de uitlaatpoort kan vast zetten in de cilinder :bier:pest

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                    Gele Racefrikandel

hansieb
                    Moderator

Edjuh :
                      Malossi blok en een dikke vette nieuwe 47mm deps=)

Morgen krukas er in douwen en elek. ontsteking er op en gaan met die banaan! Ik denk dat ik eerst de autisa er op probeer gezien ik die al aan het inrijden ben en ik toch alleen maar een 13-13 er op kan zetten.

Foto’s moet ik nog maken.

Je hebt gvd een evo engine why the fuck een malossi blok ?

Edjuh
                      Bijdrager

hansieb :

Je weet toch ik ben nooit tevreden, kopen kopen kopen, vespa vormig gat in mn hand:moon

Een evo moet je weer aanpassen voor een deps, en zeg nou zelf, geen 46mm cilinder haalt het bij de deps( ik moet het zelf nog ervaren maar goed….).

En oja, deze zomer malossi engine meeting:), die wil je niet missen, dus ga maar vast sparen!

Nog iets, ik kon vandaag weer kwijlen op de simonini ciao!!

Vespaflappie
                        Bijdrager

haha kewl, meeting komt gelijk met de t5 meeting haha:D

Kijken we wie eens echt harder gaat he knaap;)

Set-upjes worden ong gelijk..:)

hansieb
                          Moderator

Edjuh :

hansieb :

Je weet toch ik ben nooit tevreden, kopen kopen kopen, vespa vormig gat in mn hand:moon

Een evo moet je weer aanpassen voor een deps, en zeg nou zelf, geen 46mm cilinder haalt het bij de deps( ik moet het zelf nog ervaren maar goed….).

En oja, deze zomer malossi engine meeting:), die wil je niet missen, dus ga maar vast sparen!

Nog iets, ik kon vandaag weer kwijlen op de simonini ciao!!

Je bent een gekke kerel eddo 😀 maar koop dan geen sp maar een malossi uitlaat die hoort er gewoon bij.

+ wat the hack ga je met die evo doen ik zou em mooi verkopen en alleen die malossi houden.

Edjuh
                            Bijdrager

hansieb :

Je bent een gekke kerel eddo 😀 maar koop dan geen sp maar een malossi uitlaat die hoort er gewoon bij.

+ wat the hack ga je met die evo doen ik zou em mooi verkopen en alleen die malossi houden.

Ja ik denk dat er een malossi uitlaat komt, maar er moet eerst nog een 20mm carb en spruitstuk komen.

Ik denk dat ik in de evo een standaard krukas zet, kijken hoe het rijdt, dan later misschien verkopen.

Blokje zit nu trouwens in elkaar, alleen ik mis nog wat blokboutjes, sommigen moeten langer zijn.
                              Ik zit nog te twijfelen of ik meteen de deps probeer of eerst de autisa.

woe
                              Bijdrager

edjuh ik heb wel interesse in die evo:D

November Rain
                                Bijdrager

mijn eindelijk “geinstalleerde” witte achtervelg … stukken beter al 🙂

De velg komt nou veel mooier uit 🙂

en tuurlijk mijn KICK ASS malo blokje 🙂

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.