Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 1 maand geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
18 maart 2006 om 18:19 #55389
poelie 90+snaar en reviseer setje…ff mn blok verfrisse 8)
18 maart 2006 om 18:34 #55393Edjuh :
Malossi blok en een dikke vette nieuwe 47mm deps=)Morgen krukas er in douwen en elek. ontsteking er op en gaan met die banaan! Ik denk dat ik eerst de autisa er op probeer gezien ik die al aan het inrijden ben en ik toch alleen maar een 13-13 er op kan zetten.
Foto’s moet ik nog maken.
eej edje zijn die 47mm DEPS nog nieuw te verkrijgen?
18 maart 2006 om 19:13 #55397November Rain :
eej edje zijn die 47mm DEPS nog nieuw te verkrijgen?
Volgens mij wel, ik zag hem op [url]http://www.josdijkman.nl[/url]
Hoezo eigenlijk, jouwe is nog helemaal goed toch?
Ik wou dat de alu versie nog verkrijgbaar was!Foto’s(sgeitcamera!!):

Ik ben er errrrug blij mee, nu nog een 19 of 20mm carb en spruitstuk en misschien een ander uitlaatje en bloazen!
Trouwens, die gaatjes in de uitlaatpoort, is dat misschien om zo’n boutje door te doen om je uitlaat op te hangen?
18 maart 2006 om 19:14 #55398aah kick ass 🙂 dan ga ik eens een reserve cilindertje inslaan denk ik 😛
18 maart 2006 om 19:24 #55400
.-{2F4OV}-.Das iets te bruut voor mij 😛
Khoop dat mn pinasco 42mm alu loopt en dan ben ik al blij 😀
Alleen nog een vario 😀
18 maart 2006 om 19:30 #55401die 47mm is niet meer op josdijkman te bestellen, je bent egt gek als je eentje gaat inslaan als ik jouwe al heb gezien.
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel18 maart 2006 om 19:33 #55402.-{2F4OV}-. :
Das iets te bruut voor mij 😛Alles went, dat zegt iedereen die met opvoeren bezig is, ‘bruut’ is ook maar een relatief begrip.
Maar ik moet mezelf niet ontnuchteren, het blok is gewoon SUPERBRUUT!!!!:Dafgezien van het 13mm carb gedeelte, maar dat is tijdelijk!
Ps.:
Trouwens, die gaatjes in de uitlaatpoort, is dat misschien om zo’n boutje door te doen om je uitlaat op te hangen?
18 maart 2006 om 19:45 #55403die gaatjes zijn DENK ik om een schroevendraaier door heen te doen zodat je de uitlaatpoort kan vast zetten in de cilinder :bier:pest
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel18 maart 2006 om 19:46 #55404Edjuh :
Malossi blok en een dikke vette nieuwe 47mm deps=)Morgen krukas er in douwen en elek. ontsteking er op en gaan met die banaan! Ik denk dat ik eerst de autisa er op probeer gezien ik die al aan het inrijden ben en ik toch alleen maar een 13-13 er op kan zetten.
Foto’s moet ik nog maken.
Je hebt gvd een evo engine why the fuck een malossi blok ?
18 maart 2006 om 21:24 #55405hansieb :
Je weet toch ik ben nooit tevreden, kopen kopen kopen, vespa vormig gat in mn hand:moon
Een evo moet je weer aanpassen voor een deps, en zeg nou zelf, geen 46mm cilinder haalt het bij de deps( ik moet het zelf nog ervaren maar goed….).
En oja, deze zomer malossi engine meeting:), die wil je niet missen, dus ga maar vast sparen!
Nog iets, ik kon vandaag weer kwijlen op de simonini ciao!!
18 maart 2006 om 21:36 #55406haha kewl, meeting komt gelijk met de t5 meeting haha:D
Kijken we wie eens echt harder gaat he knaap;)
Set-upjes worden ong gelijk..:)
19 maart 2006 om 00:20 #55411Edjuh :
hansieb :
Je weet toch ik ben nooit tevreden, kopen kopen kopen, vespa vormig gat in mn hand:moon
Een evo moet je weer aanpassen voor een deps, en zeg nou zelf, geen 46mm cilinder haalt het bij de deps( ik moet het zelf nog ervaren maar goed….).
En oja, deze zomer malossi engine meeting:), die wil je niet missen, dus ga maar vast sparen!
Nog iets, ik kon vandaag weer kwijlen op de simonini ciao!!
Je bent een gekke kerel eddo 😀 maar koop dan geen sp maar een malossi uitlaat die hoort er gewoon bij.
+ wat the hack ga je met die evo doen ik zou em mooi verkopen en alleen die malossi houden.
19 maart 2006 om 16:48 #55419hansieb :
Je bent een gekke kerel eddo 😀 maar koop dan geen sp maar een malossi uitlaat die hoort er gewoon bij.
+ wat the hack ga je met die evo doen ik zou em mooi verkopen en alleen die malossi houden.
Ja ik denk dat er een malossi uitlaat komt, maar er moet eerst nog een 20mm carb en spruitstuk komen.
Ik denk dat ik in de evo een standaard krukas zet, kijken hoe het rijdt, dan later misschien verkopen.
Blokje zit nu trouwens in elkaar, alleen ik mis nog wat blokboutjes, sommigen moeten langer zijn.
Ik zit nog te twijfelen of ik meteen de deps probeer of eerst de autisa.19 maart 2006 om 17:39 #55420edjuh ik heb wel interesse in die evo:D
20 maart 2006 om 21:36 #55434mijn eindelijk “geinstalleerde” witte achtervelg … stukken beter al 🙂

De velg komt nou veel mooier uit 🙂
en tuurlijk mijn KICK ASS malo blokje 🙂
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.