Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 23,791 tot 23,805 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

beun_ciao
    Bijdrager

Ik zou zeggen dat de lagers vastgelopen zijn, en dat de rest daar een oorzaak van is, anders zou ik het ook niet weten:?

arvid13690
      Bijdrager

Zie het vastloop topic.
        Nu weer ontopic

Tis altied moar eem!

DinoH
        Donateur

Zilvergrijse Vespa Ciao P. Leuk ding rijd ongeveer 35-40

beunhaaz
          Bijdrager

@Flenny, owja ;p haal dat altijd door elkaar

Waarom?

Zo blij als een klein kind:swinging Deze stond al heel lang op m’n verlanglijstje en dacht eerlijk gezegd niet dat het er nog van zou komen. Geen klemmend hemt oid en in zeer nette staat!

Athena46mm

Kan haast niet wachten om hier de dremel op los te laten:D

Lennaert
              Sleutelbeheerder

Kijk ben benieuwd wat je er mee gaat uitspoken meneer waarom?!

Florian
                Moderator

@Waarom?: Daar heb je inderdaad tijden op gewacht, mooi dat je hem dan nu eindelijk hebt:thumb
                  Als het goed is krijg je morgen nog meer leuk spul binnen:D

Mijn laatste aanwinst:

Ff een cilindertje opgehaald bij Martino vandaag

(Morgen het blokje bij elkaar zoeken)

tompiebozzel
                  Bijdrager

is dat een Kit Racing?

Lennaert
                    Sleutelbeheerder

41mm polini cilinder.

Jonny10
                      Bijdrager

Niet dat ik het wou, maar voor de keuring een nieuwe band nodig gehad. De oude had 1mm profiel en zat vol scheurtjes ๐Ÿ˜›

Martino
                        Moderator

@ Florian; Dat bedoel ik dus, met mijn camera krijg ik de wand er niet zo netjes op. Deze foto doet de wand veel meer eer toe. Nou in elkaar dat blok en op naar Harz. ๐Ÿ˜€ (PS. je had ook even een origineel piaggio Si-kopje moeten meenemen. Deze zijn soms al mooi 41mm namelijk. Houdt je nog van me te goed.)

@ Waarom?; Graveer je ook een “?” in dat mooie vlakje in de cilinder wanneer je klaar bent met je tunekunsten?

Zelf ook weer wat laatste aanwinsten. Ik zal van Jarco nog een Simo 42mm LC kopje binnenkrigen, maar heb een groter pakketje gekregen.

19mm PHBG opschuif, wat powerfilters en hetgeen ikzelf de leukste verassing vond.

Giannelli drukveer set. Drukveer, trekveertjes en rollen voor setups vanaf 75cc. ๐Ÿ™‚

tompiebozzel
                          Bijdrager

nieuwe zwarte 280mm schokbrekers en een setje 6,6 tot 9,5 gram polini test rollen:D

eindelijk die verrotte veren er onderweg, en morgen hopelijk ook mijn overtoeren weg

Tonni
                            Moderator

Laatste aanwinst, geen brommer maar toch:

Een A6 Avant 3.0 L 30V Quattro

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Waarom?

@Florian,
                                Ook een leuke aanwinst:thumb

@Martino,
                                In dat vlakje kan m’n forumnaam inclusief complete profiel:lol Jij ook weer zeldzame aanwinsten, altijd leuk:thumb

@Tonni,
                                Hele mooie aanwinst. Die lusten wel een slokje maar je rijdt altijd eerste klas:thumb Deze keer wel met trekhaak??

Florian
                                Moderator

Martino :
                                  @ Florian; Dat bedoel ik dus, met mijn camera krijg ik de wand er niet zo netjes op. Deze foto doet de wand veel meer eer toe. Nou in elkaar dat blok en op naar Harz. ๐Ÿ˜€ (PS. je had ook even een origineel piaggio Si-kopje moeten meenemen. Deze zijn soms al mooi 41mm namelijk. Houdt je nog van me te goed.)

Ik heb even tussen mijn cil. kopjes gekeken en volgens mij heb ik er eentje gevonden.
                                  Had geen schuifmaat bij de hand maar wel een rolmaat, deze kwam rond de 40mm.

Hij is in diameter sowieso 1 รก 2mm groter dan de andere originele kopjes die ik had liggen.
                                  Helaas is het wel een van mijn mindere kopjes, maar ik zal zien of ik hem eerdaags gestraald krijg.. En anders maar even langs de staalborstel houden:D

15 berichten aan het bekijken - 23,791 tot 23,805 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.