Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 23,191 tot 23,205 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

beunhaaz
    Bijdrager

beetje bij spuiten en je ziet het niet meer (:

speedbuxy
      Bijdrager

Vanuit hier ook nog een late felicitatie groet:bier

@Vincent
        Wat dacht ik wil eens zien hoe groot de schade is als ik vol gas met m,n si in m,n auto klap:D

Jelle
        Moderator

@vincent… hoe is dit gebeurd?

Ik denk je komt wel met een foto van je andere aanwinst geplaatst op je citta…

Florian
          Moderator

Beetje plamuur en je ziet er niks meer van hoor:D
            Wel mooi balen:?

ArvidW
            Donateur

Mijn laatste aanwinst is mijn eerste motor 😀

Om gelijk maar goed te beginnen een Triumph Sprint RS gekocht met een 955cc driecilinder. Met 97Nm koppel en 108pk is het een leuke upgrade ten opzichte van mijn Honda NSR 🙂 Het is een sport-touring motor dus comfortabele sportieve zit met een blok met grof veel trekkracht op elk toerental.

De motor is 12jaar oud en heeft maar 5500km in zijn leven gelopen. Aangezien hij 6 jaar stil heeft gestaan in een verwarmde garage moet er wel wat onderhoud gedaan worden om hem weer goed de weg op te krijgen. Alle vloeistoffen, filters, bougies en banden vervang ik de komende maand.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
              Home made engine dyno

speedbuxy
              Bijdrager

Kijk als het dan toch een 4takt motor moet wezen, dan tenminste zoiets:thumb
                Triumph:thumb
                Model:thumb
                Kleur:thumb

citta1234
                Bijdrager

Schattig dingetje,, is tenminste iets anders dan vespa 😉
                  Loopt ie nog na 6 jaar stil staan?

Vincent
                  Donateur

Jelle :
                    @vincent… hoe is dit gebeurd?

Ik denk je komt wel met een foto van je andere aanwinst geplaatst op je citta…

Zoals Andre al zegt ik probeerde met mijn Si er doorheen te rijden en tsja de Si is stevig gebouwd dus die won.

Zonder gekheid. Ik reed op een kruispunt en er kwam iemand van links die dacht heej mooie deur laat ik daar eens een deuk in rijden. Zijn voorkant zat ook aardig in elkaar. De passat is total loss op het eerste gezicht dacht ik: deurtje, scherm, dorpel. Maar mijn a-styl is ook helemaal krom, deze heeft het dashbord uit zijn voegen geduwd. Dorpel heeft de bodemplaat doorgedrukt en de chassisbalk kromgedrukt enz enz enz

De andere aanwinst op de citta zit er nog niet op. Ik was onderweg met de passat om even nieuwe boutjes te halen. Ik wilde er geen oude boutjes inzetten. En tsja het worden dure boutjes zo…

ArvidW
                    Donateur

@Buxy, thanks 🙂 De Triumph is toch weer ff wat anders dan de Japanse racers of de Duitse toerbuffels.

@citta1234, de motor liep bij aankoop niet maar dat was niet erg, hij was mede daardoor wel lekker goedkoop 😀

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                      Home made engine dyno

Vincent
                      Donateur

En de een-na-laatste update: Witte racekapjes mede mogelijk gemaakt door Jelle.

Zijn voor de foto even los gemonteerd.

Spulleke!

vincent, hoe heb jij die kapjes kunnen monteren, want bij mij zijn de tapeindes waar de schokbrekers mee vast zitten veel te kort?

Vincent
                          Donateur

Die kapjes hoor je met ”verlengde moeren” te monteren.(vergeet altijd de echte naam van die dingen)

Voorbeeld foto

Spulleke!

hmm ga daar maar eens naar zoeken dan 😀
                              bedankt:thumb

Lennaert
                              Sleutelbeheerder

Vincent :
                                En de een-na-laatste update: Witte racekapjes mede mogelijk gemaakt door Jelle.

Zijn voor de foto even los gemonteerd.

en dan niks over die wielplaatjes plaatsen oei oei!

Vincent
                                Donateur

@ Spulleke!
                                  Verkrijgbaar bij bouwmarkten en ijzerwaren handelaren

@ DR-flenny
                                  Excuses.

Bij deze: Wielplaten mede mogelijk gemaakt door DR-flenny

15 berichten aan het bekijken - 23,191 tot 23,205 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.