Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 1 maand geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
15 maart 2006 om 20:41 #55330
hansieb :
November Rain :
koopman53 :
er zitten alleen krassen in de zuiger (helaas) maar die in de cilinder die voel ik helemaal niet, lijken wel roetstrepen ofzo :Shoon sporen…
is die cilinder uitgheoond?? Dan neem ik aan dat ie ook overnieuw genicasiled is!!!
Opnieuw laten nascillen kost net zoveel als een nieuwe 42 alu.
ermmm jaah… wat wil je ermee zeggen (dat wisten wij namelijk al…)
15 maart 2006 om 20:59 #55331hansieb :
November Rain :
koopman53 :
er zitten alleen krassen in de zuiger (helaas) maar die in de cilinder die voel ik helemaal niet, lijken wel roetstrepen ofzo :Shoon sporen…
is die cilinder uitgheoond?? Dan neem ik aan dat ie ook overnieuw genicasiled is!!!
Dat de cilinder niet gehoond kan zijn, je pleurd zon ding weg jah als die af is.
15 maart 2006 om 21:22 #55332hansieb :
hansieb :
November Rain :
koopman53 :
god knows… want als je het echt brutus wil doen… gooi je hem niet weg.. maar spaar je wat geld laat je hem naar 43 of 44mm uitboren en dan nicasilen dan heb je dus een brutus cilinder 🙂
Dat de cilinder niet gehoond kan zijn, je pleurd zon ding weg jah als die af is.
15 maart 2006 om 21:27 #55333
koopman53ja maar als je goed gekeken hebt kan je zien dat het hempt het gewoon niet toelaat om em zover te laten hoonen
15 maart 2006 om 21:38 #55334ALs een cilinder vrij nieuw is zie je gewoon nog de hoonsporen zitten hoor:) Heeft elke cilinder, alu of giet…
Snap niet waar dit allemaal overgaat maar dit maak ik op uit koopman53’s verhaal en dat klopt gewoon?!
15 maart 2006 om 22:09 #55335

mijn “getunede” remmen…
moet nog ff testen of het ook echt werkt…
16 maart 2006 om 19:30 #55336@November Rain: waar een dremel goed voor is of nie? 🙂 zal denk ik wel werken maar ik persoonlijk had ze net ff iets schuiner gedaan (betere afvoer van rommel)
Heb eindelijk me chrome spiegels voor me Cabbie binnen 🙂
16 maart 2006 om 19:58 #55337Sjeesbeest :
@November Rain: waar een dremel goed voor is of nie? 🙂 zal denk ik wel werken maar ik persoonlijk had ze net ff iets schuiner gedaan (betere afvoer van rommel)Heb eindelijk me chrome spiegels voor me Cabbie binnen 🙂
bedoel je dwarser of meer met de velg mee…
want ik wou ze liever dwarser… dan is het effect groter denks… hoe meer met de velg mee hoe minder wrijving de remblok ondervind…
16 maart 2006 om 19:58 #55338November Rain :
mijn “getunede” remmen…moet nog ff testen of het ook echt werkt…
leg uit hoe dat werkt :D?
16 maart 2006 om 20:19 #55339Fredzzz :
November Rain :
mijn “getunede” remmen…moet nog ff testen of het ook echt werkt…
leg uit hoe dat werkt :D?
laten we eerst eens wachten totdat ik zeker weet DAT het werkt…
16 maart 2006 om 20:21 #55340denk niet egt dat t gaat werken ofzo, je kan beter gewoon een recht oppervlak hebben maar wel stroef, dan remtie t beste.
denk dat dit op een duur gaat slijten en je remschoenen helamaal, en alles onder t vijlsel
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel16 maart 2006 om 20:33 #55341Herr FlicK :
denk niet egt dat t gaat werken ofzo, je kan beter gewoon een recht oppervlak hebben maar wel stroef, dan remtie t beste.denk dat dit op een duur gaat slijten en je remschoenen helamaal, en alles onder t vijlsel
hoe kom je nou weer bij veilsel????
Kijk en wat jij zegt.. dat de remschoenen extra hard gaan slijten.. dat denk ik ook.. en dat wil ook zeggen dat hij dan zoveel extra weerstand heeft dat hij bijna wel beter MOET remmen.
18 maart 2006 om 17:40 #55383Malossi blok en een dikke vette nieuwe 47mm deps=)
Morgen krukas er in douwen en elek. ontsteking er op en gaan met die banaan! Ik denk dat ik eerst de autisa er op probeer gezien ik die al aan het inrijden ben en ik toch alleen maar een 13-13 er op kan zetten.
Foto’s moet ik nog maken.
18 maart 2006 om 17:55 #55385Polini sp uitlaat voor 35 euro en n nieuwe achterband 8)8)8)
18 maart 2006 om 17:57 #55386een zelf opgeknapte kamer, zoals ik ook alles pimp he… foto volgt…
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.