Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 2 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
19 december 2006 om 16:58 #59824
barry :
-Wat is nu eigenlijk het voordeel van een snelgas???Ik heb dit nog nooit gehad namelijk.Het allergrootste nadeel vind ik dat je brommer zo vresenlijk nerveus wordt, je krijgt bijna RSI van het naukeurig op de plek houden van handvat omdat je anders ineens 10km uur harder / zachter gaat. Het gas is dus veel slechter te doseren. Voor wheelyen vind ik “sloomgas” heel fijn omdat je daarmee heel goed kan afregelen hoeveel gas je geeft.
Voor grotere carburateurs is het wel goed omdat je daar een gasschuif van 30mm omhoog meot trekken ipv de 13mm van een vespa. Dan hoef je tenminste het handvat niet 4x rond te draaien:P
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno19 december 2006 om 17:03 #59825
.-{2F4OV}-.@ Hansieb: Het lijkt me juist helemaal niet makkelijk bij wheelyen;) Ik ben het eens met wat arvidW zegt…
19 december 2006 om 17:39 #59826Ik vind het erg relax 🙂 gaat prima hoor!
Helemaal met vario en snelgas rijd het perfecto , kan prima 30 rijden hoor gewoon je poot niet teveel bewege!
19 december 2006 om 19:17 #59828ik heb zelf al een jaar snelgas en ik ben er zeer tevreden over.
er zitten zover ik weet eigenlijk geen nadelen aan (je kan wel IETSSSSSS minder gas geven maar op me 13mm carb is het niet eens te merken)
-Gaskabel is supermakkelijk te vervangen
-Gas gaat altijd soepel
-Ligt lekkerder in de hand
-Geeft wat sneller en feller direct gas als je dat wilen natuurlijk je gaat er harder van 😀
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel19 december 2006 om 19:19 #59829Ga je er echt snller door. Haal je daar dan meer snelheid mee uit je brommer?
19 december 2006 om 19:25 #59830tuurlijk zeker 10 km/h:?
19 december 2006 om 19:38 #59831Herr FlicK :
ik heb zelf al een jaar snelgas en ik ben er zeer tevreden over.er zitten zover ik weet eigenlijk geen nadelen aan (je kan wel IETSSSSSS minder gas geven maar op me 13mm carb is het niet eens te merken)
-Gas gaat altijd soepel
-Geeft wat sneller en feller direct gas als je dat wilen natuurlijk je gaat er harder van 😀
gas altijd soepel is onzin.
je gaskabel moet gewoon af en toe gesmeert worden, of je nou speedgas of gewoon gas hebt maakt daarbij niet uit
19 december 2006 om 19:41 #59832ciaoracer :
Ga je er echt snller door. Haal je daar dan meer snelheid mee uit je brommer?haha tuurlijk ga je er niet sneller door 😛
19 december 2006 om 20:13 #59833Herr FlicK :
ik heb zelf al een jaar snelgas en ik ben er zeer tevreden over.er zitten zover ik weet eigenlijk geen nadelen aan (je kan wel IETSSSSSS minder gas geven maar op me 13mm carb is het niet eens te merken)
-Gas gaat altijd soepel
Hij gaat ook lekker met 13/13 hoor, zo’n snelgas. Die Citta gaat maar 45, dus dan heb je niet echt een ’tussen-snelheid’ nodig. Gas of geen gas.
19 december 2006 om 22:25 #59834Mijn laatste aanwinsten : een goedkoop kerstpakket van me werk 😛
en voor de vespa wat klein spul : kentekenplaat houder , haakje voor bij de decompressie , decompressie kabel , dopje voor op de koplamp als je teller eruit is en wat stickers van thomas :p20 december 2006 om 17:59 #59841Ik heb me vorige week vrijdag een nieuwe gitaar gekocht (275 euro!)
Want ik was mijn oude een beetje beu en was toe aan een gitaar met een gelakte hals en betere elementen.Toen kwam ik uit bij deze gitaar , heb hem door mijn gitaar leraar laten bestellen dus hij is gloedjenieuw in een mooie Tabacco Sunburst uitvoering ( net zoals John Frusciante, gitarist red hot chili peppers heeft)
Het is een London City van het type Telecaster
Voor de gitaristen onder ons die nog nooit hebben gehoord van dit merk , de gitaar kan zich makkelijk meten met de Japanse en Mexicaanse Fender Telecasters.Foto’s:
20 december 2006 om 18:56 #59842mooie gitaar.Ikzelf heb hier nog een akoestische staan van Yamaha.Maar kan er niet op spelen.
20 december 2006 om 19:14 #59845Meschien word het toch eens tijd om het eens te leren dan? 🙂
In het begin is het meschien een beetje saai want je moet de noten leren enzo en wat simpele liedjes spelen maar als je dat hebt gehad , leer je akkoorden en kan je de vette liedjes beginnen te oefenen en te leren.Ik speel al 2 jaar en zit ook in een bandje
Gitaarspelen is soms nog beter dan sex als je helemaal into the groove bent XDBy the way de Yamaha gitaren zijn meestal best duur en van goede kwaliteit
20 december 2006 om 19:21 #59846nee,dank U,maar daar begin ik niet aan.Heb al teveel hobby’s ; laat ons zeggen.
20 december 2006 om 20:08 #59847jah 2 jaar.. ken een jongen waark ff mee in een band heb gezeten maar hij groeide ons alweer voorbij.. speelt nu 1,5 jaar.. en wat die kan pfffff echt een natuurtalent kon binne 3 weken al 5 nummers van metalica al helemaal.. met solo enal 😐 en nu heeft die een echte GIBSON les paul gekocht echt waar dat kind kon spelen 😛
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.