Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 1,951 tot 1,965 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

PoliniCiao
    Bijdrager

iaccaloco :
      NUMBER 2!😛

Ga ‘m morgenmiddag halen…….

Leukkk!
      Met Minarelliblok….:rules

Dikke kans dus dat dat òòk een LC-tje gaat worden…….:rules

Wordt je helemaal quad gek 😀

Mina is wel vet, dikke cilinder, carb, uitlaat, vario en je vliegt met dat ding =)

G-no
      Donateur

gooi daar dan de metrakut eens op:o
        mooi carburatortje+uitlaat en dat gaat zeker rijden als de tering! btw nog bedankt voor de foto;)

PoliniCiao
        Bijdrager

G-no :
          gooi daar dan de metrakut eens op:o
          mooi carburatortje+uitlaat en dat gaat zeker rijden als de tering! btw nog bedankt voor de foto;)

Neenee, k wil die mino zien vlammen 😀

!Japieoh!_!Ciao!

Wel tof ding maar is t geen kinderquad ? 😮

iaccaloco
            Bijdrager

@ M’n naamgenoot, nee, het is een Unilli CX50, & da’s een 50cc brommerquadje….;)

De MetraKit gaat hoe dan ook op de Camino, daar heb ik ‘m voor gekocht, en dat blijft zo…..

Misschien dat die andere quad dan weggaat, of ik hengst het framenummer van de Unilli erin, die ga ik dan natuurlijk sowieso op kenteken laten keuren……

Maar miss. dat ie dus weggaat, want met de Unilli kun je door het Minarelliblok nou eenmaal véééélll meer, en ik vind ‘m mooier ook…..!

Enneh, quadgek was ik altijd al, zéker vanaf de dag dat ze als brommertjes de weg op mochten….

Maar ze waren zo godsgruwelijk duur, dat sloeg nergens meer op….:(

Nu kan ik deze kopen voor een leuke prijs, heb er speciaal m’n PSP voor verkocht deze middag…..

Ik heb d’r zin an, echtwaar…..:bloos

Natuurlijk moet ik me inhouden tot ie op kenteken staat, maar gft nx….
              Daarna laat ik gewoon de hel losbarsten….:D

KNÁLLEN MOET IE!!!:rules

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

Rebel

Echte addict jij 😛

ram psp enzo verkopen om quad te kopen
                maar maak je uhm ook weer zwart met oranje?

iaccaloco
                Bijdrager

😛

PSP’tje is leuk, maar geloof me dat dit lekkerder rijdt hoor….!:D

Ik ga ‘m sowieso een keer spuiten, maar niet met oranje…..Althans…….Dat denk ik….

Het is op zich wel een tof idee om ‘m dan als KTM te maken…..

Maar voorlopig laat ik ‘m iig. zo, moet ‘m dus eerst keuren en daarna ga ik ‘m opvoeren en opleuken op m’n eigen stilo….:D

BTW, waarmee hejje dat “lichtbalkie” gemaakt Rebel?
                  Geinig!

cittatuner
                  Bijdrager

http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=172924

check dit maar …zon gast hier inde buurt:)meer zeg k niet:P

PoliniCiao
                    Bijdrager

Ik hoor J@pie al denken..:D

Is wel echt vet een mina blokje tussen zon ding. Alleen al om een beetje mee te crossen met alleen een ander pijpje 🙂

iaccaloco
                      Bijdrager

Thnxx voor die link Cittatuner….
                        Zal ‘m wel een keertje contacten ofzo….;)

Enneh, ik zou er noooooit een sprintertje van maken, en 130 hoef ik ook niet(op een quad dan)

D’r komt mettertijd gerust een LCblokkie op….

Jammer, er stond een 100cc quadblok op MP, maar is verkocht….:(
                        Dat had sowieso wel een leuke basis geweest nietwaar?

Maar op zich maak ik me niet druk, ik krijg toch alles voor inkoopprijs, en ken een héle hoop menschen die wel 2ehands zooi hbben……

Maar eerst maar ff ophalen morgen…..:)

Ook loopt ie nog niet, staat al héle tijd stil, maar 100% zeker dat ie ’t tegen de avond weer doet, of er moet iets goed mis met ‘m zijn…..:P

Nieuwe pix volgen vanzelf hier!(of nouja, de link naar m’n eigen page dan….;))

Sjeesbeest
                        Bijdrager

timschilders :

Jayton :
                          Mijn nieuwe aankopen een LeoVinci Handmade, jammer genoeg met een beste deuk! zie foto’s.

Weet iemand nog een top uitdeuker?
                          [thumb=datas/thumbs/783-leovincehandmade.jpg]783-leovincehandmade.jpg[/thumb]
                          [thumb=datas/thumbs/783-leovincihandmade2.jpg]783-leovincihandmade2.jpg[/thumb]

dit is een best oude handmade:O
                          deze is erg lang en steekt ver uit en heeft een demper van carbon

Om hier ff op terug te komen……….. die heb ik ook al een jaartje onder mijn Citta hangen 🙂 …… en jawel met dezelfde “deuk” en ook carbondemper, die ik 4 weken geleden verloren ben en gelukkig terug gevonden heb en met extra boutjes vast heb gezet (de demper zit aan de flenszijde gelijmt standaard 🙁 )

laatste aanwinst: nieuwe contactpunten, bobine, bougie, condensator, ontstekingsspoel

iaccaloco
                          Bijdrager

:!Ik zei al, die deuk is er voor de trappers(kickstart?) ingemaakt, anders komen ze er tegenaan……

Sjeesbeest
                            Bijdrager

iaccaloco :
                              :!Ik zei al, die deuk is er voor de trappers(kickstart?) ingemaakt, anders komen ze er tegenaan……

Lijkt mij ook 😀

Heb net een Nokia N70 opgehaald …….leuk speelgoed ……. heb er net ff TomTom opgezet 🙂

iaccaloco
                              Bijdrager

Da’s zéker een leuk speeltje ja…

Sowieso is Nokia de shite, en de “N”-serie helemáál!!

!Japieoh!_!Ciao!

iaccaloco :
                                  @ M’n naamgenoot, nee, het is een Unilli CX50, & da’s een 50cc brommerquadje….;)

O okee maar hij zit er bestwel klein uit of komt dit door de foto ? Nouja maakt ook niet uit 😉
                                  Maar waarom noem je jezelf eigenlijk iaccaloco?

15 berichten aan het bekijken - 1,951 tot 1,965 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.