Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 1 maand geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
13 maart 2006 om 20:55 #55290
mijn laatste aanwinst zijn 3 fucking open knokkels omdat ik die veer van de ninja nu veel verder omlaag moet trekken met die 75cc.. :S schaaf fucking kei hard tegen de grond alles open bloed bloed (duurde echter wel een paar minuten voor ik in de gaten had dat ik bloeide :P.. ik dacht in een keer wtf plakken mijn handen nou 😛
13 maart 2006 om 21:37 #55291
michel o/mijn aanwinsten 😮
70cc DR
13/13 carb
pinacaso kleine carter helft
scooter power filteren een lege bank rekening 😛 hehehe
13 maart 2006 om 22:09 #55292michel o/ :
mijn aanwinsten 😮70cc DR
13/13 carb
pinacaso kleine carter helft
scooter power filteren een lege bank rekening 😛 hehehe
Koooool een pinasco kappie! foto graag!
@2f40v: van alles foto’s behalve van de wand?:boos
@Steve, leuk cilindertje! Is nog van mij geweest, dus doe geen moeite, ik heb nog wel foto’s:D

Is een leuk cilindertje! Maar ik dacht dat jij niet zo hard wilde? Nou met een vario, een citta en een ongetjoend carter valt het wel mee, maar ik heb er goeie snelheden mee gehaald!
Enige vervelende is de pistonpen die er lastig in gaat, maar dat is met een schuurpapiertje zo verholpen waarschijnlijk.
Veel plezier ermee.
@November: bloed zweet en tranen he?! en een gat in je portemonnee maar dan heb je ook wat.
13 maart 2006 om 23:10 #55293Edjuh :
Enige vervelende is de pistonpen die er lastig in gaat, maar dat is met een schuurpapiertje zo verholpen waarschijnlijk.Had ik ook bij mijn 42 Alu en is inderdaad snel verholpen door een schuurpapiertje je zuiger een beetje bij te schuren, maar doe het wel met >400 want zelf daarmee gaat het al heeel snel8)
13 maart 2006 om 23:44 #55294Ben heeeel benieuwd hoe het gaat rijden met mijn setupje.. 🙂
Hopen dat hij er morgen is dus! Maak wel een filmpje als hij het goed doet.
13 maart 2006 om 23:52 #55295Carter getuned zie ik, hmm, gaat wel lekker denk ik.
Als je de w-poort ook nog overneemt knalt het helemaal goed.
14 maart 2006 om 00:17 #55296Steve :
Ben heeeel benieuwd hoe het gaat rijden met mijn setupje.. 🙂Hopen dat hij er morgen is dus! Maak wel een filmpje als hij het goed doet.
Ja zeker weten een filmpje maken 🙂
14 maart 2006 om 22:09 #55306hoogst waarschijnlijk een kickstartblokkie……… 😛
14 maart 2006 om 22:17 #55307Edjuh :
Herr FlicK :
is zelfde als een 70polini w poort maar dan van alu d8 ikDat klinkt erg goed.
edit: waar is pagina 11 gebleven???
idd, wtf waar is die gebleven ja:lol
14 maart 2006 om 22:22 #55308VespaCiaoPaul :
Edjuh :
Dat klinkt erg goed.
edit: waar is pagina 11 gebleven???
idd, wtf waar is die gebleven ja:lol
Ik ben er al achter, je moet vorige pagina drukken, dan kom je er wel.
14 maart 2006 om 22:53 #55309een zeer slechte dag
14 maart 2006 om 23:12 #55310Edjuh :
Carter getuned zie ik, hmm, gaat wel lekker denk ik.Als je de w-poort ook nog overneemt knalt het helemaal goed.
Scheelt dat alleen in optrekken of ook in snelheid? Hij gaat namelijk al hard genoeg nu. Trekt ook zeer lekker, maak er autowheelies mee.
Morgen ff sproeiertje afstellen, met welke reed jij?
14 maart 2006 om 23:49 #55311Steve :
Edjuh :
Carter getuned zie ik, hmm, gaat wel lekker denk ik.Als je de w-poort ook nog overneemt knalt het helemaal goed.
Scheelt dat alleen in optrekken of ook in snelheid? Hij gaat namelijk al hard genoeg nu. Trekt ook zeer lekker, maak er autowheelies mee.
Morgen ff sproeiertje afstellen, met welke reed jij?
Autowheelies?=) Met een standaard vario?
Het scheelt allebei wel, het is natuurlijk een redelijk deel van de mengseltoevoer.
Ik reed volgens mij met sproeier 60, met een standaard bewerkt filter.
Ik ben wel blij dat hij zo goed werkt bij jou, en grappig dat hij zo het land rondreisd.
15 maart 2006 om 09:54 #55312Had jij hem nieuw gekocht? Want hij ziet er nog mooi uit van binnen.
Ik heb nu 62 erin, probeer vandaag even 64. Hij maakt autowheelies ja, als ik erop ga zitten en ik geef vol gas dan vliegt mn voorviel de lucht in. 8)
15 maart 2006 om 10:12 #55313Steve :
Had jij hem nieuw gekocht? Want hij ziet er nog mooi uit van binnen.Ik heb nu 62 erin, probeer vandaag even 64. Hij maakt autowheelies ja, als ik erop ga zitten en ik geef vol gas dan vliegt mn voorviel de lucht in. 8)
Kooool nou hij is goed terecht zo te horen.
Ik heb hem niet nieuw gekocht, dus hij heeft al redelijk wat eigenaren gehad. Hij zat op een blok wat supergaar was, en ik wist nog niet hoe polini cilinders er uit zagen, dus ik was blij verrast, helemaal omdat hij er nog als nieuw uitzag.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.