Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 1,921 tot 1,935 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

.-{2F4OV}-.

Das wel raar,

Bij mopshop is er alleen een setje van 6,7 – 9,2 gram;)

Kdacht miss heeft jmpb een fout gemaakt, ma denk van niet..

Niels
      Bijdrager

nee weet je wat het is! Je krijgt gwoon een set met 4 gewichten, de ligste zijn 6,6 gr en de zwaarste 9,5 gr! Ik wist ook niet hoe zwaar de rollen waren toen ik ze van een vriend had geleend! Want dat staat niet op het doosje 😕 . Je kan het opzich wel zien maar ik zou ze gwoon ff op de weegschaal zetten en klaar ben je.

PoliniCiao
        Bijdrager

timschilders :
          mijn laatste aanwinst :

een malossi multivar:D
          polini testrollen, 6.6 gr tot 9.5 gram. maar ik weet niet hoeveel gram die is en hoeveel die andere is:?
          stuurschuim.
          nieuwe tankdop.
          zijstandaard.
          en 2 nieuwe polini 42mm alu veren:D

ik post zo foto’s in mijn perso

Je zal heel veel verschil maken op jouw setup tov die orginele vario! Idd gewoon ff op de weegschaal en dan door 6 delen 😉

Nielz
          Bijdrager

Mij nieuwste spulle zijn n nieuwe poeli nieuwe vsnaar en n verkeerde bok:S (kut fietsemaker smeert die me n cita bravo ding aan, maar morge heeftie wel de goeie)

barry
            Donateur

vandaag even creatief bezig geweest , namelijk:

-4 mannetjes in RVS gemaakt , om een worst te grillen.

-Simonini Calibrata aangepast op de SI.De originele ophangbeugel weggehaald & er zelf ééntje gemaakt.

Kreng rijdt als een tierelier & is ongelooflijk stilllllllll.

Lekkere Bekker
              Bijdrager

Ze hebben lullen & ballen , hoe toepasselijk 🙂

hansieb
                Moderator

HAhahahah valt me nu pas op barry gekke belg 😀

barry
                  Donateur

Dus over die L*L schuif je een barbecueworst & dan zet je het boeltje op de grill.
                    Mooi zicht denk ik.
                    Wat moet ik anders doen met dit pokke weer.
                    Ik had nog wat SCRAP liggen & dacht bij mezelf , daar probeer ik iets leuk van te maken.

hansieb
                    Moderator

Barry je hebt een rijke fantasie 😀 als ik een poppetje maak stop ik der een gat in hehe.

Nee ff zonder gein loopt de calibrate als een idioot ? test nou eens op je citroen teller hoe hard die si gaat !

barry
                      Donateur

barry :

hansieb :
                        Barry je hebt een rijke fantasie 😀 als ik een poppetje maak stop ik der een gat in hehe.

Nee ff zonder gein loopt de calibrate als een idioot ? test nou eens op je citroen teller hoe hard die si gaat !
                        [/quote

Splinternieuwe 46mm Polini is al eens vastgelopen , door mijn eigen schuld!!!Dus ga ik eerst verde inrijden & dan vervang ik de segmenten & dan zullen we eens zien wat hij in zijn mars heeft.Maar in elk geval,Binnen dit en een aantal meter heb ik al 60 op de teller , waarna ik het gas direct terugdraai.

TimoO_
                        Donateur

kots van G-no in mn werkplaats

barry
                          Donateur

TimoO_ :
                            kots van G-no in mn werkplaats

Leuke aanwinst:kots

Kon die krullebol weer niet tegen de drank???? &dat zo vroeg op de avond.

hansieb
                            Moderator

Idd ik ben ook aan de pils maar kotsen doe ik nie meer aan 😀 komt ervan als je wat ouder bent is je lever wat meer getraind :thumb

@Barry hoe krijg je dat ding warmgelope? alrik had zijn 46mm ook warmgelope terwijl de bougiekoffiebruin was, misschien word dat krengetje gewoon tyfus warm ofzo…

barry
                              Donateur

Amper 15km mee gereden & dan gans Hombeek eens door volle gas , zonder 1keer in te houden.
                                Gelukkig amper schade aan cilinder-en zuiger.

joey636
                                Bijdrager

dat noem ik nog eens geluk hebben.
                                  maar als je wil zou je dan een filmpje willen maken hoe de calibrata rijd.
                                  ik ben namelijk echt verliefd op die uitlaat:O

(edit Barry):ja,een filmke , leuk , maar dan moet je wel een camera hebben.
                                  (edit joey):haha oke dat wist ik niet maar dan zal ik eens met spanning vervolgen hoe je calibrata het doet

15 berichten aan het bekijken - 1,921 tot 1,935 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.