Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 1,666 tot 1,680 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

G-no
    Donateur

Sehr Geil!

PoliniCiao
      Bijdrager

Hij is echt duchtig mooi joey, misschien toch even binnen laten tot t slechtste weer weer weg is he :). Je brommer wordt zo vet he =)!!!!

Ik kom hem nog wel eens bewonderen als k de brommer weer ineen heb ๐Ÿ˜‰

joey636
        Bijdrager

ik heb hem al flink gestreeld dus:P
          maar echt ik had hem niet zo mooi verwacht moet ik zeggen maar in het echt is hij nog veel mooier=)
          neem dat maar van mij aan ik zal ook wel binnenkort wat foto’s posten als hij erop zit maar ik ga morgen eerst een spatbord maken want zonder is niks met dit hondenweer:P

edit:als je deze ook hebt besteld en je krijgt hem binnen streel hem dan niet zoveel als mij ik kan hem nu al gaan poetsen heb er niet bij nagedacht dat het gigantische vetplekken achterlaat.
          of in elk geval vingerafdrukken.
          dus als iemand aan mijn vork heeft gezeten dan zie ik dat direct aan de vingerafdrukken.
          gewoon csi shit:P:P

Nick_orginelli
          Bijdrager

gooie shit !!! :thumb=)

.-{2F4OV}-.

Tof Joey:D

Je weet waar je het spatbord kan bestelle he;)

suc6:thumb

joey636
              Bijdrager

dat weet ik ja maar ik kijk eerst ff bij mijn bromboer en den bestel ik een chrome of een carbon dat hangt er nog even vanaf wat voor race stuur ik straks ga gebruiken

cittadriver
                Donateur

mijn laatste aanwinst een 50 cc malossi voor op mijn reedvalve:D

joey636
                  Bijdrager

waarom 50cc als ik vragen mag???

Colin
                    Bijdrager

super Joey:thumb
                      k kom hem ook binnekort bewondere.. ๐Ÿ˜‰ Maak er wat moois van ๐Ÿ™‚

joey636
                      Bijdrager

zal ik zeker doen maar dan kom je maar eens langs kijken

cittadriver
                        Donateur

joey636 :

weet ik ook eigenlijk niet gewoon voor de fun kijken hoe hard ik dat kan laten lopen met de too bad erop en een 15 mm carb. of 13/13 als 15 te groot is:D

PoliniCiao
                          Bijdrager

cittadriver :

joey636 :

weet ik ook eigenlijk niet gewoon voor de fun kijken hoe hard ik dat kan laten lopen met de too bad erop en een 15 mm carb. of 13/13 als 15 te groot is:D

Zo blijven we allemaal een beetje bezig he :), testen proberen etc ๐Ÿ˜€

TimoO_
                            Donateur

testen en proberen is goed voor jou ๐Ÿ˜› behalve als je iets duurs ermee verkloot ๐Ÿ™

mijn laatste aanwinst:
                              16mm dellortho van 2F4OV met spruitstukje voor de speedengine, de valse lucht aanzuiging is waarschijnlijk verholpen
                              proma demper ook van 2F4OV

ArvidW
                              Donateur

Mijn “laatste” aanwinst (ook al heb ik ze al 2 weken;))

Bowers & Wilkins CM1 CM2 speakers Bovenste module heet CM1 onderste CM2

Dit is het low-pass filter, deze filter is dus alleen voor de bas-modules:) (is toch wel wat grootser dan zo’n scheidingfilter met 1 spoeletje en een weerstand hรจ:P)

CM1 module met Kevlar conus, dit is hetzelfde spul als in kogelvrije vesten wordt gebruikt:) (120watt muziekvermogen en beveiligt tegen overbelasten)

En een speaker uit de CM2 module, speakers zijn maar heel klein, maar doen het zeker goed:D De magneet is groter dan de effectieve conus, en dit zorgt ervoor dat de speakers extreem veel bewegingsruimte hebben. Ze kunnen 20mm op en neer gaan (wat voor een speakertje van 11cm diameter echt veel is:o (200watt muziekvermogen , dus bij elkaar 320 watt per luidsprekerbox:))

En dan hangen ze aan mij TA-F7B V-fet versterker, ook een oud beestje, maar klinkt echt goed. Ziet er ook niet slecht uit:)

En nog een Close-upje van de elco’tjes (44000uF in totaal) en ringkern trafo van 400 watt terwijl versteker maar 70watt rpms en 100watt piek kan leveren:lol (per kanaal) Wat ik helemaal geweldig vind is dat die versterker 23kg weegt, bijna 1/2 van mijn ciao =)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                Home made engine dyno

iaccaloco
                                Bijdrager

Leuk spul Arv!:thumb

Jammer eh, dat je tegenwoordig hemaal geen VU-meters meer ziet &zo….

Vind dit soort shite toch echt 100x beter als die ieniminie-mini setjes van tegewoordig….!!

D’r zal wel een leuk geluidje uitkomme dnk ik….;)

(Maak es een foto van het geluid andrs ofzo…..:?:P)

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wรฉl dick!
                                15 berichten aan het bekijken - 1,666 tot 1,680 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.