Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst – Deel 2
- Dit onderwerp bevat 509 reacties, 83 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 1 maand geleden door arvid13690.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
Ondertussen een trotse eigenaar geworden van een CBA (die totaal niet x aantal jaar ergens in een schuur heeft gestaan..)
Helaas met poelie i.p.v. de vario die er op hoort, maar lijkt mij een mooi restauratie project.

beetje prutsen hier en daar
Link naar Mijn collectie / Projecten.Deze lijkt wel uit de sloot 😉
Helaas, weer een Gilera CBA, en geen echte oer Gilera CB1  😆Veel poetsplezier. Ik zie graag het resultaat.
Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.19 oktober 2024 om 19:59 #826972Haha wist dat je er over zou beginnen Wim, de CB1 heb ik ook gehad een hele lange tijd terug (10+ jaar).
Destijds liep die niet en had ik er niet zoveel kaas van gegeten en toen weer doorverkocht, dacht dat die naar Vespaavanti was gegaan toen.
Ik heb nog wel een foto maar zo mooi was die ook niet
De CBA ligt al bijna helemaal uit elkaar gesleuteld op de werkbank, zodra het salaris het weer toestaat gaat die direct naar de poedercoater. Wordt vervolgt in mijn perso dan wel denk ik
Link naar Mijn collectie / Projecten.26 oktober 2024 om 20:47 #827014Leuke aanwinst die CBA, inmiddels ook al wat kunnen poetsen? Lijkt mij veel eer aan te behalen.
27 oktober 2024 om 09:21 #827016@Martino er valt zeker veel eer aan te behalen alleen na de eerste was beurt vielen er wel een aantal dingen op die ik eerst niet had gezien. Zal z.s.m. een update in mijn perso posten van de voortgang van de CBA.
Link naar Mijn collectie / Projecten.
Zo mijzelf weer eens verwend17 november 2024 om 23:31 #827203Nu de Polini naaf goed dicht blijft zitten nog maar een extra aangeschaft?
18 november 2024 om 11:38 #827213Ja inderdaad, had eerst zoiets van wat geen ontluchting…
Maar dat is blijkbaar iets wat totaal overbodig is.- Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 4 maanden geleden door Jelle.
ondanks dat ik helaas niet zo veel post gaat de hobby toch gewoon door.
hierbij wat foto’s van m’n laatste aanwinsten:
zo staat die er nu bij voor de keuring van snor naar brom.
de 10 spakers zaten er niet onder en het kickblokje ook niet.
na de keuring gaat die helemaal uit elkaar en naar de coater.
verder nog wat uitlaatjes erbij en een verrassingspakketje.

de doos is wat kapot, maar de inhoud was erg netjes verpakt en er is dus niks kwijt of beschadigd28 november 2024 om 16:19 #827389Nou maak je mij wel benieuwd wat voor mooie onderdelen je uit Italië hebt laten komen…
Link naar Mijn collectie / Projecten.Het duurde ff maar vandaag begonnen met monteren

Sinds vandaag troste eigenaar van deze boxer 2 😎
Loopt nog niet en heeft wat aandacht nodig op een aantal vlakken..beetje prutsen hier en daar
Link naar Mijn collectie / Projecten.Licht getunede Oldtimer cilinder laten honen met echte onvervalste overmaat Piaggio zuiger van 38,6mm.
Op naar de volgende 40 jaar

En nog een Pinasco DEPS cilinder ook weer met originele Pinasco zuiger naar 43,4mm laten honen voor mijn 100% zuiger gestuurde spoeling blokje met getunde 13mm inlaat en Carb,. 😎
Met grote dank aan Mans Engel. 😉

TICKLING BARN17 oktober 2025 om 09:01 #830346
Een vers setje sierlijsten voor de superbravo tank 🙂 Komt goed van pas met de refresh straks.beetje prutsen hier en daar
Link naar Mijn collectie / Projecten. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.