Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst – Deel 2
- Dit onderwerp bevat 509 reacties, 83 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 1 maand geleden door arvid13690.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
15 september 2023 om 10:33 #821736AvManen Ook een Simonini 4p blok, itg corse getuned met pvl ontsteking. Misschien wel een erg grote stap vanaf de 43 kitracing.
Verdriedubbeling van het vermogen schat ik 😎 Mooie aanwinsten, van ebay als ik vragen mag?
Ja veel te veel waarschijnlijk, maar we gaan het meemaken.
Nee komt van marktplaats af.
Laatste aanwinsten:
Een Homoet uitlaat en de fijne heftafel die net buiten beeld valt.. toch wel ideaal had ik al veel eerder moeten hebben scheelt veel rugpijn 😆beetje prutsen hier en daar
Link naar Mijn collectie / Projecten.23 februari 2024 om 10:45 #823805Mooie aanwinsten
Vooral die heftafel. HBM?23 februari 2024 om 12:05 #823807@zevenenergie yesyes HBM, maar voor de verjaardag gekregen 😎 toch wel erg veel plezier van
beetje prutsen hier en daar
Link naar Mijn collectie / Projecten.
Mijn 2e lc setje binne gekregen voor de roze brommert deze wel met originele vuldop.24 februari 2024 om 09:13 #823816Het wordt wel een beetje een waterige bedoeling daar bij jouw
24 februari 2024 om 11:52 #823817Mooi om te zien dat zulke setjes nog in de omloop zijn!
beetje prutsen hier en daar
Link naar Mijn collectie / Projecten.26 februari 2024 om 12:14 #823827
Laatste aanwinsten: Giannelli Excel linksomLikkebaardend naar die uitlaat zitten kijken! Die had ik vroeger, in 1992, onder mijn Citta Naughty hangen. By far het mooiste geluid wat ik ooit had van alle 10+ uitlaten die ik in die tijd probeerde. Machtig mooie krul, dat ding voegde echt wat toe. Helaas moest de bok er onderuit en een zijstandaard was ook geen optie meer (toen). Wat een mooi ding!
Als ik ooit aan een rechtse kan komen, in mega mooie staat: koop ik em direct. Maar een linkse wil ik niet (meer).
Originele Piaggio 12pens zuigertje

TICKLING BARN30 juli 2024 om 13:26 #82630638,8mm? Dikke tjoening!
30 juli 2024 om 13:48 #826308Ja, is wel een overmaat.
Wel mooi. Als je een slechte cilinder laat boren en je geeft
deze zuiger er vooraf bij dan slijpen ze de cilinder na het boren exact
naar de zuigermaat. 😎Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.Jaja is voor een heel oude gietijzer 12pens cilinder met veel kilometers en een stevige stootrand, dat oude gietijzer is stukken beter als dat nieuwe spul van tegenwoordig dus overmaatje erin en weer 40 jaar gaan, reserve zuigerveertjes word nog een zoektocht of zelf maken van b.v. 41mm veertjes
TICKLING BARNPret pakketje binnen 😛

TICKLING BARN -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.