Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst – Deel 2
- Dit onderwerp bevat 509 reacties, 83 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 1 maand geleden door arvid13690.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
21 maart 2022 om 04:10 #814754
Thnx Martino!
helaas zijn ze bij k parts niet op voorraad. Ze wisten ook niet wanneer dit weer wel zou zijn.
ik weet überhaupt niet wat ik met de cilinder ga doen.
6 april 2022 om 13:14 #814937
Nieuwe aanwinst van mn werk, de bedoeling is om er 2takt in te doen en dan te tanke met de pomp. Als dit niks is dan staat hij altijd nog mooi als decoratie.😎Is voor bak/diff.olie.
Benzine kan waarschijnlijk gaan lekken bij de zwengelas.
Maar is te proberen. Als ie het al verpompt vanwege de viscositeit.
Maak wel de deksel goed(verdamp) dicht.
Anders is ie na een week uit zichzelf leeg verdampt 😉Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.6 april 2022 om 15:23 #814939Haha ja hij is hier ook gebruikt voor olie maar wilde het inderdaad eens proberen en anders gaat hij ergens op een plank. De pomp is wel uit elkaar geweest en gecontroleerd dus zou moet zo goed als dicht moeten zijn.
1 juni 2022 om 11:29 #815580Laatste aanwinst is het behalen van mijn motor rijbewijs.
Kan er eindelijk eens legaal harder dan 45 worden gereden op 2 wielen 🙂
En vrees niet, mijn Si gaat nooit meer op marktplaats, die fout heb ik al eens gemaakt!1 juni 2022 om 15:32 #815581Van Harte gefeliciteerd….
Maar pas op je bent hem ook zo weer kwijt.
Wat voor motor heb je gekocht?1 juni 2022 om 16:27 #815584Nog geen motor gekocht.
Schijnbaar is het zo druk bij de gemeente dat ik 21 juni mijn roze pasje mag aanvragen.
Zit nu te kijken naar een Honda 700 Transalp maar ik wil sowieso meerdere motoren proefrijden om te ervaren wat ik wil.1 juni 2022 om 18:47 #815585Laat je Si als motor keuren.
Mag je legaal sneller dan 45.Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.1 juni 2022 om 21:01 #815589Interesse in een oude Vespa 150 Sprint met 4 versnellingen? Leuk opvoer projectje, het is tenslotte een Vespa!
9 augustus 2022 om 16:44 #816534vandaag de start van mijn project, cp carter met Berini-ontsteking (na alle drama van mijn oude blok helemaal klaar met cp) binnengekregen en na ontvangst van de 43KR gaat dit alles naar Zevenenergie ter optimalisering 😎
Het virus is al die jaren gebleven en nu ook de financiële mogelijkheden voor een nieuwe Si.
Hopelijk kan ik nog ergens een goede Gianelli Grillo vinden voor mijn wens-setup😋
Hopelijk heb ik deze keer meer geluk dan 9 jaar geleden met de Black and Blue Si SE…
No stress, all fun and a bit of speed9 augustus 2022 om 16:44 #816535
No stress, all fun and a bit of speed10 augustus 2022 om 03:19 #816542Zo dat is dan alweer even geleden. Ging jij niet emigreren oid, vanuit Assen?
Anyway idd is er nog geen cure voor dit virus gevonden en mooi dat je ook weer een Si er bij pakt.
Een mooie aanwinst/upgrade de Kinetic ontsteking.Bedoel je dan meer geluk als de foto hieronder?

Ik herinner mij idd dat je uitlaat eens afbrak net voor de demper, dat was ook geen pretje om achter te rijden. 😉 Lees ik nu goed dat je de cilinder al hebt alleen nog op zoek bent naar de Giannelli Excel Si/Grillo? Het was jaren terug al een niet veel gezien pijpje en helaas worden ze ook steeds schaarser. Hopelijk kom je deze nog tegen. Ik ben benieuwd naar je Project Si, maar zal ik vast wel het een en ander hier tegen gaan komen, Succes!10 augustus 2022 om 09:24 #816547Ja dat soort geluk idd, hou maar op, dat blok was vervloekt.. na de, in 3en, gebroken krukas was het probleem na probleem… zelfs Crullie wist het op den duur niet meer.. en het geld was op door privé-omstandigheden en heb toen alles weg gedaan..was er klaar mee.
Daarna een Duitse dame ontmoet en getrouwd en geëmigreerd.
Sinds 2019 weer in NL, maar nu toch weer terug naar Duitsland met al die ellende met de politiek en belastingen hier.
Hoop dat ik snel eens een toerritje mee kan pakken, wordt waarschijnlijk volgend tour-seizoen.No stress, all fun and a bit of speed12 augustus 2022 om 17:57 #816588De Polini kit racing is ook binnen voor een knappe €120,- 😀 helaas wel met een Ciao-kop,
Mocht er iemand een Si-kop hebben liggen dan ruil ik die graag om
No stress, all fun and a bit of speedVandaag de zwarte opgehaald , moet nog wel wat aan gebeuren maar technisch werkt alles .

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.