Vespa-Ciao.NL
:: Je laatste aanwinst – Deel 2

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst – Deel 2

15 berichten aan het bekijken - 391 tot 405 (van in totaal 510)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Roberto Tanchez
    Bijdrager

Thnx Martino!

helaas zijn ze bij k parts niet op voorraad. Ze wisten ook niet wanneer dit weer wel zou zijn.

ik weet überhaupt niet wat ik met de cilinder ga doen.

Brian
      Bijdrager

D342D189-8CD2-473B-82BD-08428577FD25Nieuwe aanwinst van mn werk, de bedoeling is om er 2takt in te doen en dan te tanke met de pomp. Als dit niks is dan staat hij altijd nog mooi als decoratie.😎

1

Wim
        Bijdrager

Is voor bak/diff.olie.

Benzine kan waarschijnlijk gaan lekken bij de zwengelas.
          Maar is te proberen. Als ie het al verpompt vanwege de viscositeit.
          Maak wel de deksel goed(verdamp) dicht.
          Anders is ie na een week uit zichzelf leeg verdampt 😉

Gr. Wim.

Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.

Brian
          Bijdrager

Haha ja hij is hier ook gebruikt voor olie maar wilde het inderdaad eens proberen en anders gaat hij ergens op een plank. De pomp is wel uit elkaar geweest en gecontroleerd dus zou moet zo goed als dicht moeten zijn.

SuperSi
            Bijdrager

Laatste aanwinst is het behalen van mijn motor rijbewijs.
              Kan er eindelijk eens legaal harder dan 45 worden gereden op 2 wielen 🙂
              En vrees niet, mijn Si gaat nooit meer op marktplaats, die fout heb ik al eens gemaakt!

zevenenergie
              Donateur

Van Harte gefeliciteerd….
                Maar pas op je bent hem ook zo weer kwijt.

Screenshot 2022-06-01 at 15-56-42 GenoegGezeikNuHumor
                Wat voor motor heb je gekocht?

SuperSi
                Bijdrager

Nog geen motor gekocht.
                  Schijnbaar is het zo druk bij de gemeente dat ik 21 juni mijn roze pasje mag aanvragen.
                  Zit nu te kijken naar een Honda 700 Transalp maar ik wil sowieso meerdere motoren proefrijden om te ervaren wat ik wil.

Wim
                  Bijdrager

Laat je Si als motor keuren.
                    Mag je legaal sneller dan 45.

Gr. Wim.

Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.

Magnus01
                    Bijdrager

Interesse in een oude Vespa 150 Sprint met 4 versnellingen? Leuk opvoer projectje, het is tenslotte een Vespa!

Intellect80
                      Bijdrager

vandaag de start van mijn project, cp carter met Berini-ontsteking (na alle drama van mijn oude blok helemaal klaar met cp) binnengekregen en na ontvangst van de 43KR gaat dit alles naar Zevenenergie ter optimalisering 😎
                        Het virus is al die jaren gebleven en nu ook de financiële mogelijkheden voor een nieuwe Si.
                        Hopelijk kan ik nog ergens een goede Gianelli Grillo vinden voor mijn wens-setup😋
                        Hopelijk heb ik deze keer meer geluk dan 9 jaar geleden met de Black and Blue Si SE…
                        Screenshot_20220809-163940

No stress, all fun and a bit of speed

Intellect80
                        Bijdrager

PXL_20220809_121200359

Martino
                          Moderator

Zo dat is dan alweer even geleden. Ging jij niet emigreren oid, vanuit Assen?
                            Anyway idd is er nog geen cure voor dit virus gevonden en mooi dat je ook weer een Si er bij pakt.
                            Een mooie aanwinst/upgrade de Kinetic ontsteking.

Bedoel je dan meer geluk als de foto hieronder?

20140810_151811
                            Ik herinner mij idd dat je uitlaat eens afbrak net voor de demper, dat was ook geen pretje om achter te rijden. 😉  Lees ik nu goed dat je de cilinder al hebt alleen nog op zoek bent naar de Giannelli Excel Si/Grillo? Het was jaren terug al een niet veel gezien pijpje en helaas worden ze ook steeds schaarser. Hopelijk kom je deze nog tegen. Ik ben benieuwd naar je Project Si, maar zal ik vast wel het een en ander hier tegen gaan komen, Succes!

Intellect80
                            Bijdrager

Ja dat soort geluk idd, hou maar op, dat blok was vervloekt.. na de, in 3en, gebroken krukas was het probleem na probleem… zelfs Crullie wist het op den duur niet meer.. en het geld was op door privé-omstandigheden en heb toen alles weg gedaan..was er klaar mee.
                              Daarna een Duitse dame ontmoet en getrouwd en geëmigreerd.
                              Sinds 2019 weer in NL, maar nu toch weer terug naar Duitsland met al die ellende met de politiek en belastingen hier.
                              Hoop dat ik snel eens een toerritje mee kan pakken, wordt waarschijnlijk volgend tour-seizoen.

Intellect80
                              Bijdrager

De Polini kit racing is ook binnen voor een knappe €120,- 😀 helaas wel met een Ciao-kop,

Mocht er iemand een Si-kop hebben liggen dan ruil ik die graag omPXL_20220812_155208628

1

Ronnie
                                Bijdrager

Vandaag de zwarte opgehaald , moet nog wel wat aan gebeuren maar technisch werkt alles .IMG_20220812_182344

15 berichten aan het bekijken - 391 tot 405 (van in totaal 510)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.