Vespa-Ciao.NL
:: Jayton’s Perso

Home Forums Perso’s Projecten Jayton’s Perso

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jayton
    Topic starter

Ze rijden het merendeels met 80cc (althans de snelle jongens). Maar er zijn er maar een stuk of vier die dat hebben. Die roze ciao met Simo 100cc rijdt met Calibrata of die kleine en is gewoon het snelste van alle maal. Maar die andere zeker niet nee. Ze willen wel de snelste maar blijkbaar niet de meeste trekkracht. Verder weet ik dat ook niet. Het zijn gewoon mooie en goede uitlaten! 😀

Is mijn mening.

Jayton
      Topic starter

Simo blok ook voor 60, euro gekocht 😀 inclusief cilinder. Andere carterhelften kreeg ik erbij omdat hij op een piaggio carterhelft is gemonteerd vraag niet hoe, maar ik ga dit weekend de boel eens nader bekijken.

hansieb
        Moderator

Ben benieuwd wat je voor de deps krijgt , maybe had ik em ook moeten houden ze zijn grof geld waard 😛 kan je bijna half SIMO blok voor kope

Tom Z
          Bijdrager

ey Jayton,
            mooi spul,, helemaal voor dat geld! das gewoon te goedkoop..
            hoop dat het ook wel rijd.. xD

.-{2F4OV}-.

Hey Jayton,

Fijn weer wat van je te horen:thumb Ik heb mijn simonini racing engine binnen! De nieuwe met 16 pk;)
              Moet een hoop aangepast worden ma dat komt wel goed.

Jij hebt owk weer een hoop leuk spul binnen zie ik=)

Jayton
              Topic starter

hansieb :
                Ben benieuwd wat je voor de deps krijgt , maybe had ik em ook moeten houden ze zijn grof geld waard 😛 kan je bijna half SIMO blok voor kope

Hey Hans,

Jij hebt inderdaad echt mazzel gehad. Toen wist ik ook nog niet dat ik ze niet meer kon krijgen. Die kerel in Italië waar ik die van jouw vandaan had zou er toen nog 12 hebben liggen, maar dat was of grootpraat of hij had ze echt allemaal verkocht, nadat ik was geweest. Ik ga voor het eerste (praatjesmakers die Italianen) 😉

Groeten,

Jayton

Jayton
                Topic starter

.-{2F4OV}-. :
                  Hey Jayton,

Fijn weer wat van je te horen:thumb Ik heb mijn simonini racing engine binnen! De nieuwe met 16 pk;)
                  Moet een hoop aangepast worden ma dat komt wel goed.

Jij hebt owk weer een hoop leuk spul binnen zie ik=)

Hoi Sil,

ALs ik weer een keer naar Venlo, stop ik zeker weer een keer om bij je te kijken. Mijn Simo blok moet nog veel aan gebeuren. Gelukkig is m’n 100cc nog heel goed. Carter moet alleen wel even uit elkaar, voor revisie.

PS ik heb al weer een bod op die Malossi van 200,- euro. Dat was ook wel wat ik er voor wil hebben. Waarschijnlijk dit weekend al verkocht. Tenzij iemand 210 biedt.

M’n eigen Ciao ga ik dit weekend wel weer poetsen en fotograferen. Voor m’n Perso.
                  Met nieuwe foto’s van m’n Simonini kit 😀

hansieb
                  Moderator

Jayton wat ben jij toch een mazzelkip net als die tim 😀

Een simo blok voor 6 tientjes …. man man ik zou die deps nog ff late staan kijke wat de gek ervoor geeft 😉

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.