Vespa-Ciao.NL
:: jayjay00 Project

Home Forums Perso’s Projecten jayjay00 Project

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 46)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

citta1234
    Bijdrager

Je bent wel lekker bezig zo:thumb
      Velgen zien er ook goed uit!

jayjay00
      Topic starter

He thanks man ben erg blij als andere mensen het ook mooi vinden. Vreemd is dat eerst nooit een ciao gehad nooit over gedacht nu eentje gekocht. En alles gelijk aan pakken en het kan niet gek genoeg gaan=). Helemaal verliefd geworden op me ciao:lol

obey
        Bijdrager

Respect man! Je frame en velgen zien er super strak uit! :thumb

erikbloemberg

ik had het oude orginele setje balhoofd cups inc bout gebruikt.

die immitatie troep past meestal voor geen meter en is lang zo sterk niet.

verder heb je een mooi kleurtje op de ciao i love it

mijn kleur op de ciao is van een honda supersonic blauw parelmoer.

vind het wel jammer dat je de voorveren mee hebt gespoten

ik had ze er ff uitgehaald en weer mooi grijs zwart gespoten kan je ze ook mooi voorzien van nieuwe bussen.

want het is wel ff een rot klusje om deze weer trug te plaatsen

gr erik

jayjay00
            Topic starter

@erikbloemberg opzich dat het nieuwe setje balhoofd super strak erin. En beweegt super oude zaten wat kuiltjes in en dat voelde je met sturen. Nu ik toch bezig ben alles te vervangen denk dit ook ff. Maar erik was wel heel benieuwd naar foto`s van je ciao dus heb je een linkje of zo? Die avatar foto van je is net te klein om het goed te zien.

jayjay00
              Topic starter

Ps Erik lees je onderste stukje nu net had het over het hoofd gezien. Dat ik die voor veren heb mee gespoten is ook echt gedaan omdat ik ze een maand geleden. Een Vorkrevisieset erop gezet samen met mijn vader. Zijn er 4 uur mee bezig geweest. Aan gezien mijn vader een hartpatient is en nog al zwaar had met het helpen van de Vorkrevisieset. Dacht ik deze spuit ik mooi mee ga het niet weer uitelkaar halen. Dus vandaar dat ik het heb mee gespoten;)

erikbloemberg

ow zo ik doe het meestal alleen de voorvorkveren inc busjes in een half uurtje.

wil je ze er nog uit hebben geef je maar eens een pm ik ben vaak in drachten

Duarteciao
                  Bijdrager

echt een super mooie kleuren combo!

jayjay00
                    Topic starter

Thanks duarteciao.

Kleine update;

@erikbloemberg ik heb je advies opgevolgd heb de originele balhoofd revisie op gezet. Nu heb ik een splinter nieuwe balhoofd over haha. Voor de rest vandaag bezig geweest met in elkaar te zetten. Ben nog aan het wachten op erikbloemberg op mijn trouble shoot kom er niet uit met het achterlicht. Wat heb ik vandaag gedaan. Spatbord stukje afgeflext wegens het achterwiel niet wilde draaien. Klein stukje maar je ziet het haast niet eens meer omdat ik het mooi heb afgewerkt

Waar een oude rem kabel wel niet allemaal goed voor is. Hier ff de draden door trekken door de buis naar de achterverlichting.

Pakje drager geplaatst,zadel,achterwiel,blokje, moet nog ff snaar spannen maar doe ik als me stofringen binnen komen van de lagers van de vooras. Heb bijna alles klaar maar wacht dus op die stofringen. Woensdag besteld had hem vandaag wel verwacht. Naja hoop echt dat hij er morgen is. Hier even een fototje hoe hij er nu bij staat

Hopelijk morgen en anders zondag een update van de eindresultaat

jayjay00
                      Topic starter

Weer ff een update:

Gister de stoffen ringen binnen gekregen

Uiteraad paste het weer niet dus moest ze wat beslijpen.

Toen erop gezet en tot me verbazing draaide dat plaatje waar de remmen op vast zitten nog scheef. Heel lang gezocht gekeken. En toen zag ik dat de lagers aan de binnenkant zeg maar waar de remmen zitten nog steeds op in het vet gedrukt waren als in begin. En andere kant was al mooi in gesleten en op zijn plaats gedrukt. Toen wist ik dat de volgens mij niem je het de kone bout geen contact maakte met de lagers. Dus het lag helemaal niet aan de stoffen dringen achteraf heel logisch. Want de stoffen ringen houden de lagers alleen op hun plek verder niet. Dus eerst een dikke bout in gedraaid en toen dat conen bout en klaar is kees. Hier een foto ervan

Naja kort samen gevat brommer vandaag in elkaar gezet. Moet nog wel wat kleien dingen kopen maken. Zoals achter licht moet er nog op moet eerst nog achter komen hoe ik die rem licht ga maken. Dit vond ik weer bij het opruimen van de kasten en dus gelijk me hele brommer gewassen en mooi gepolijst en in gewaxt.

Super spul vind dit eigenlijk een van de beste polijst pasta die er is

Hier paar foto`s van het resultaat

Hier nog een lijst dat ik op korte termijn nog ga kopen/doen:

-witte kenteken plaat
                        -witte voetenplankje
                        -blok reviseren
                        -nieuwe cilinder plus zuiger
                        -nieuwe uitlaat
                        -nieuwe koppeling

Misschien zie ik nog wat over het hoofd. Ben erg benieuwd wat jullie er tot nu toe van vinden

Docs
                        Donateur

Ziet er echt super netjes uit 8)

xDanielcitta
                          Bijdrager

ziet er goed uit en dat meguiars is echt top spul gebruiken wij ook voor auto’s

Gr.

obey
                            Bijdrager

Super Netjes uit jasmin!, maar je heb toch het blok er onder gehangen ?

eidos
                              Donateur

Mooie Ciao :thumb Zou het spatbord alleen normaal monteren, maar dat is puur een kwestie van smaak;)

jayjay00
                                Topic starter

Thanks mannen ja danniel is echt top spul. Het lak is nu zo glad niet normaal. En het glimt :d. Ja klopt obey ik wil er eerst op rijden. En Ff wachten met geld uit geven. Heb net weer heel veel geld al uitgegeven aan de ciao. Straks onderdelen bestelen gaat me ook zoon 200 kosten. Eidos klopt ben wel beetje met je eens. Maar komt toen ik hem in elkaar zette wist ik niet hoe die nou zat. En is nu door het rijden en stevig aan draaien. Heel lichtelijk beschadig de lak. Dus als ik hem nu weer normaal zet zeg maar. Ben ik bang dat je de beschadiging ziet namelijk. Vandaar:)

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 46)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.