Vespa-Ciao.NL
:: jayjay00 Project

Home Forums Perso’s Projecten jayjay00 Project

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 46)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Xior
    Bijdrager

mag ik vragen wat het ongeveer kost om het frame, kappen en velgen te laten spuiten?
      Als het niet zo duur is, kan ik het misschien ook overwegen om het laten te doen.

Verder mooi gedaan!

Groetjes,

jayjay00
      Topic starter

He xior tuurlijk mag je dat vragen. Alleer eerst zou ik je aan raden om toch voor coaten te gaan is goedkoper. Spuit werk alles had ik afgesproken om te doen voor 200. Toen bleek dat de velgen bladerden of te wel corrosie op zat. En moesten die velgen gestraald worden dat koste me nog is 60 euro dus in totaal 260 euro. Hier in drachten is een coater die alles straalt en coat voor 150 euro. Maar heeft niet echt speciale kleuren alleen. Chrome en hooglans wit grijs rood en groen en voor de rest alle kleuren maar dan dof. Hoop dat je er wat aan hebt.

speedbuxy
        Bijdrager

Das een lekker kleurtje:thumb
          En ook 1 die je niet vaak ziet.

jayjay00
          Topic starter

Nee idd ik zou eerst blauw met witte velgen doen. Maar dat zie je vaak voorbij komen. Dus moest ik wat apparts hebben. Maar thanks voor de reactie

Xior
            Bijdrager

260 euro voor te spuiten vind ik toch wel erg veel.
              150 euro is ook zat geld.

Ik denk dat ik hem dan maar zelf spuit aangezien ik er toch niet echt mee over straat rij. dusja

Bedankt

jayjay00
              Topic starter

Graag gedaan xior is idd veel geld en ik was ook niet van plan veel geld uit te geven. Maar ja zoals ik al in mijn perso zij zelf spuiten valt niet mee. Je verkijkt je al snel op hoeveel werk er in zit. In ieder geval succes

Xior
                Bijdrager

Ja indd, daar zal ik ook tegen lopenxD

Maargoed, als het een beetje goed lukt, is het veel geld bespaard!

jayjay00
                  Topic starter

Schiet me in een keer te binnen kijk anders Ff volgens mij staat het bij uiterlijk. En dan de bovenste. Staat iets van grote coating topic. Heb daar ergens gelezen dat er ergens in nl een coating bedrijf is die de hele brommer voor 80 euro doet. Mischien wel wat voor jou?

erikbloemberg

Mooi kleurtje op je ciao ben benieuwd naar het eind resultaat.

Ga je ook naar de meeting toe met de ciao?

Gr erik

btw dikke porkers onder je golf 1 cabbie

Florian
                      Moderator

Dat ziet er erg netjes uit:thumb

Xior
                        Bijdrager

Ik zal ernaar kijken, bedankt.

jayjay00
                          Topic starter

Thanks heren. @erikbloemberg over de meetingen zeg je me wat heb ik niet eens bij stil gestaan. Is opzich wel ff leuk ja als het niet te ver weg van hier is heb verder geen kar dus kan het niet op de kar inladen. Maareh ik zie die foto van jou vind die kleur wel stoer heb je ook een perso? Die golf gti op de foto is van de voorige eigenaar. Toevallig heb ik zelf ook een golf 1 gehad in zelfde kleur als op de foto beetje baby blauw. Na heel veel spijt had ik hem toen verkocht in verband met prive zaken. Dit was hem trouwens wel ff leuk om er foto van te plaatsen

jayjay00
                            Topic starter

Kleine update wat ik op zoon saaie zondag heb gedaan. Verveelde me dus heb de zijschermbouten/kentekenhouder/zoondraadhouder van de voor vork/en dat klipje van de voor rem deksel in wit gespoten.

Hoe het was

Hier in de primer

En hier hoe het nu is. In hoogglans wit met blanke lak

Ik weet niet of het was is en hoe het op de kappen uit ziet. Maar denk wel mooi is nu nog te nat om ze te plaatsten. Moet ook ff kijken hoe het gaat kwa beschadigingen. En toen het hok opgeruimd kwam ik dit tegen.

Dus maar ff opgehangen altijd handig met sleutelen. En uiteraard de brommer aankomende week in elkaar zetten zal het wel gebruiken denk ik. Hier nog het eindresultaat

Morgen krijg ik de velgen dus zou zo langzamer hand in elkaar zetten en jullie uiteraard laten zien hoe het wordt. Ben erg benieuwd hoe de kleur wit erbij gaat passen.

jayjay00
                              Topic starter

Klein update: Velgen zijn eindelijk klaar.

Weet iemand of je de Achterwiellagerplaat ook moet invetten met wiellagers vet? En mijn Achterwiellagerplaat zit alleen vast met een Achterwielmoer maar die kun je niet te vast draaien want anders wil de achterwiellagerplaat niet draaien. Dus als ik hem gewoon vast zet trilt hij los door het rijden hoe los ik dit op? (Dit was voor dat ik de brommer had gespoten uiteraard)
                                Ik hoop dat iemand dit weet dit scheelt weer een trouble shoot.

Hier de wit gespoten boutjes in de kappen gezet. Slechte foto komt binnen kort nog een duidelijke

Gespoten witte remhendeltje gemonteerd

Met velg en band

jayjay00
                                Topic starter

Vandaag weer even bezig geweest op mijn vrije dagje:). Even een foto van de oude zwarte kabels(zwart)

Hier de kabels allemaal vernieuwd en in witte kleur past mooi bij de velgen. Moet alleen nog de decompressie kabel doen

Hier de balhoofd revisie gedaan vaag kleurtje dat geel goud achting vond het oude setje mooier was gewoon grijs.

En hier nog een foto hoe hij er nu bij staat.

Uploaded with ImageShack.us

Kan nog niet helemaal afmaken. Was dinsdag met de voor band bezig. Kam ik erachter dat die stoffen ringen waar de lagers in zitten waar je voor as opdraait. Naar de filistijnen waren. Dus dinsdag avond snel 2 besteld bij q-parts die hebben ze woensdag verzonden. Maar volgens mij is er vandaag geen post dus hoop echt dat ze morgen binnen komen. Kan zo niet verder mee komen. Dus hopelijk deze week meer updates

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 46)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.