Vespa-Ciao.NL
:: Jarco’s Perso

Home Forums Perso’s Projecten Jarco’s Perso

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 542)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Looking good 😉

Rickieboy
      Donateur

JARCO ziet er super uit.
        voor al die schijfrem zo.
        dikke prima .

k0enn
        Donateur

ziet er perfect uit 😀

G-no
          Donateur

Wauw, die vork met velg is echt dik! Ziet er veelbelovend uit, ga zo door:thumb

Jarco
            Topic starter

Bedankt voor de complimenten mannen!

Vandaag weer even lekker bezig geweest:

-Schijfrem gemonteerd en geleider-beugeltje gemaakt voor de slang. ( Oud decompressie ‘hefboompje’ )

-CDI maar rood gemaakt inlpaats van het baby blauw die die was 😛
              en een adapter gemaakt om de CDI te bevestigen aangezien dit frame voor bobine is.

-Snel gas alvast gemonteerd.

-Kap met variobolling in de kunstof primer gezet en eerste laag witte lak.

Begint al ergens op te lijken nu.
              Volgende week mijn Pinasco elec vliegwiel binnen, voetrem, en polini vario setje 🙂
              En als chocolade topping op het ijsje, een Pinasco zij-inlaat je van FonS gekocht. 😀
              Ook wat kleine dingetjes besteld bij q-parts om de boel af te maken.
              Hoop hem voor het weekend rijdend te krijgen, maar hangt een beetje af van Olaf of die de elec speed engine carterhelft nog ga opsturen 😉

Edjuh
              Bijdrager

Hij begint ernstig mooi te worden! ga zo door. Ik ben zeer benieuwd naar die ‘custom’ tanksticker.

sjbtje
                Bijdrager

wow nice zeg egt mooi dat witte;)
                  ga zo door ben benieuwd naar het eind resultaat, k hou je in de gaten;)

DaanCiao
                  Donateur

Hij is dik=)
                    De rode details vind erg vet, gaat ze er heel dik van uit zien!
                    Ben benieuwd naar et eindresultaat, word sowieso bruut;)

Jarco
                    Topic starter

Bedankt allen,

Koplamp en achterlicht blijven grijs.
                      Balhoofd kapjes worden ook wit.
                      Treeplankje, tankstrip en spatlapjes worden zwart.

Heb gekeken hoe dit zou zijn in het grijs en ben zelf van mening dat zwart tog mooier zal staan.

Kwa rode details word de tankstikker idd. een custom tankstikker met rode achtergrond en witte letters, ben zelf ook erg benieuwd hoe deze gaat worden. 🙂

Verder moet ik nog een begrenzertje maken heb hiervoor al een mooi klein schakelaartje gevonden.
                      Deze wil ik verberegen onder het zadel of mischien onder het stuurfoam, hij is erg klein dus moet lukken.

Bram Hanegraaf

Hey Jarco,
                        echt een super vette perso, ik ben met hetzelfde bezig, tenminste qua kleuren, alleen heb ik zwarte kappen=)
                        en… waar heb je die voorvork dempers gehaald, ik ben gister naar de sloop geweest maar daar hadden ze het niet volgens de meneer..

Leovince
                        Bijdrager

Voor mij ook een beetje hetzelfde idee. Alleen dan een zwarte citta met rood velgentape (zonder de stukjes eruit wat jij hebt natuurlijk:P) en rode handvaatjes en rode stickers. Bij jouw brommer staat het in iedergeval heel mooi:)

Jarco
                          Topic starter

Vandaag variotje en voetrem van Jorn binnengekregen, uiteraard kon ik mijn handjes niet thuislaten en heb ze er gelijk op gezet.

Nu nog wachten op het paketje kleine onderdeeltjes va Q-parts, Pinasco zij-inlaatje van FonS.
                            En nog steeds het grote elec speed engine carter helft van Olaf…:?

Iniedergeval een rollend frame waar ik op kan zitten. 😀

DaanCiao
                            Donateur

Ziet er egt vet uit!
                              Zou je misschien duidelijke foto’s van de voetrem kunnen maken?:)

ArvidW
                              Donateur

Wouw !

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                Home made engine dyno

kevin030
                                Bijdrager

Damn Jarco,
                                  DAt ziet er netjes uit:thumb
                                  Maar ik dacht dat je zei dat je geen vario hoefde?:P

Ben benieuwed hoe je fabrizi eronder staat

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 542)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.