- Dit onderwerp bevat 541 reacties, 80 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 11 maanden geleden door El Citta.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
27 april 2010 om 20:37 #277338
olliegasselt :
Nette plannen kerel !Moet je mij na-apen met een fabrizi 😕 :boos 😀
haha grapje , een witte Ciao is uber mooi .
haha, sorry man. Maar beter goed gejat als slecht bedacht 😉
wilde nog even voor een DN gaan maar fabrizi heeft gewoon style!Komen waarschijnlijk wel weer wat updates aan komende dagen.
Ben inmiddels begonnen met al begonnen met wat spuitwerk en het weer werkt ook lekker mee
( Niet te hard roepen… )27 april 2010 om 20:43 #277339Jarco :
wilde nog even voor een DN gaan maar fabrizi heeft gewoon style!precies dat vind ik ook zo jammer van die DN uitlaatjes ze zien er gewoon niet super vet uit..
suc6 met de opbouw en nog bedankt voor de ontsteking en demper 😀 😉27 april 2010 om 21:12 #277340Dit belooft wat moois te worden.
Je hebt nog even goed weer om te spuiten:)We houden het in de gaten!
27 april 2010 om 21:47 #277341Ik heb al een tijdje deze perso niet gevolgd, maar zie dat je met een leuke juist orginele ciao bezig bent.
Wat heb je allemaal precies bewerkt aan je cilinder of ga je nog doen?28 april 2010 om 05:15 #277342Ik heb idd. besloten om hem origineel te houden.
Een racer frame heb ik al dus vond het zonde om er nog 1 te doen.Van de pinasco worden de booster open geprikt en de hoofd spoelers wat vergroot.
Met alle respect voor ArvidW, verwacht niet dat het zo ver getuned word. 😀
Mijn dremel heeft simpelweg minder ervaring als die van ArvidW.28 april 2010 om 06:28 #264163ajoh vaak ben je te bang! :pest gewoon die dremel erin zetten
28 april 2010 om 06:41 #277343Ik bedoel dat je weer een orginele unieke ciao aan het bouwen bent. Ivm de velgen. 😀
Ook kan je de uitlaatpoort nog wat groter maken plus het kanaal. In de pinasco is deze ook niet heel erg groot.
28 april 2010 om 07:41 #277344Dat stond er niet bij maar thanx, 😉
Of ik de uitlaat poort ga aanpassen weet ik nog niet, heb wel wat skills met de dremel maar of het er zoveel zijn…
Heb nog geen uitlaatpoortjes verbreed dus zal eerst moeten oefenen op een oude cilinder wil de Pinasco niet vernagellen.
De boosters zijn al wel doorgeprikt moet ze alleen nog even netjes afwerken.
Maar zal het zeker in mijn hoofd houden.
28 april 2010 om 08:24 #277345De uitlaatpoort is meestal niet zo moeilijk te bewerken. Pas alleen op met het kanaal aanpassen bij de Pinasco. Omdat dit alu is wil het wel eens wat mee buigen. Je ziet ook vaak bij Pinasco cilinders dat de uilaatpoort meestal wel wat beschadigd is na montage. Mofafreak heeft hem naar mijn mening wel heel dun gemaakt, maar haalt er wel een leuke snelheid mee. Bekijk anders eens zijn tune werk.
28 april 2010 om 09:00 #277346Die Perso is mij idd bekend, en vind het knap welke prestaties hij eruit haalt.
Ik wil aleen nie zo zeer voor de beste prestaties gaan.
Het moet meer een zondag middig lekker toer brommertje worden.
Hoef er niet het snelst mee te rijden zo gezegd.
Durf dat het onaangepaste frame ook niet aan te doen en tussen stang wil ik er echt niet tussen.Voor de Racer die ik hierna ga maken word het ander verhaal, daar ligt de elec RV met 19mm al voor klaar inc. DEPS 43.
Verwacht hier een leuk racertje van te maken in combinatie met de 28mm zelfbouw Calibrata. 🙂6 mei 2010 om 17:41 #277425Even een update van mijn kant. ( Nee stil zitten doe ik niet 😛 )
Heb inmiddels al een aantal onderdelen in de eerste lak laag staan.
Sommige zijn al afgelakt met tevreden resultaat.
Frame is in grote lijnen geschuurd en wacht op wat beter weer.

Ook nog maar even foto’s gemaakt van 1 van mijn laatste aanwinsten. 😀

6 mei 2010 om 18:52 #277071Netjes man!
Keep up the good work
11 mei 2010 om 17:45 #277468
Anoniemik blijf het vet vinden om jou project te volgen man

wordt alleen nog een gekuts om je velgen niet te beschadigen met erop zetten.
maar wij in de bmx familie doen dat met de hand he!8):!
Succes ben erg benieuwd
11 mei 2010 om 17:47 #277469Hey,
Zo te zien ga je weer wat moois van me oude frame maken:)
IK ben benieuwed naar de volgende update.
En al helemaal naar de 1e foto met de Fabrizi eronder:)11 mei 2010 om 17:53 #277470Ahhhh ik zie wit =) oftewel poetsen!
Mooi uitlaatje trouwens.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.