Vespa-Ciao.NL
:: Jarco’s Perso

Home Forums Perso’s Projecten Jarco’s Perso

15 berichten aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 542)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Docs
    Donateur

Die mega’s blijven er gewoon mooi uitzien 8) En de prestaties zijn ook zeker niet verkeerd 8) Dat is de enige uitlaat die ik er ooit misschien nog bij zou willen hebben.

speedbuxy
      Bijdrager

docs911 :
        Dat is de enige uitlaat die ik er ooit misschien nog bij zou willen hebben.

En ik wou je bij de uitlaat test nog wel 1 van m,n zirri uitlaten kado doen, maar dan hoeft dat dus niet:D

Docs
        Donateur

Nee, gooi die maar bij’t oud ijzer :D:D:D:D

Maar zullen we verder niet Jarco z’n perso vervuilen 😛

Jarco
          Topic starter

@ Docs

Als jij nu die Zirri aanneemt dan ruil ik hem wel voor die mega. 😀

Ik wil de mega eigenlijk nog een opknap beurtje geven maar voordat dat er van komt ben ik weer een aantal blokjes verder denk ik. 😛

Ondertussen weer met de witte bezig geweest en moet zeggen, zo’n zij-inlaatje staat zeker niet verkeerd.

Er is ook een teken van leven. 😀
            Het is maar een kort filmpje omdat dit puur een eerste gok kwa afstelling is, heel ver er vandaan is het dus niet.
            Het enige probleem waar ik tegenaanloop is dat het blokje weinig compressie heeft, heb nog niks vreemds gevonden dus dat word nog even zoeken.

Mijn buren zijn denk ik minder blij met deze setup. :con

Jarco
            Topic starter

Gelijk maar een test rondje erachteraan.
              Nog niet perfect, maar goed rijdbaar.

Compressie is nog steeds ver te zoeken. 😕

Op het deel dat ik de dijk terug ga heb ik wind tegen en merk ik ineens dat die hem niet door de zware vertanding heen getrokken krijg. 😀 ( 1:6,5 )

Maar dat maakt niet uit, zodra het blok goed is afgesteld gaat de vario eronder en gaan we die afstellen. :thumb

Ik denk dat mijn camera ook niet heel lang meer gaat leven.:con

speedbuxy
              Bijdrager

Die staat idd wel wat zwaar op de verhouding ja:D
                Maar normaal zijn het wel echt kracht beukertjes hoor dus komt met vario vast en zeker goed:thumb

Maar zij inlaat staat zeker sexy zo icm de fabrizi uitlaat8)
                En je camera heeft af en toe idd beste disco kleuren in het beeld:lol
                Maar laat je daar qua filmen zeker niet door tegen houden want ondanks de disco kleuren is het nog steeds erg vermakkelijk om naar te kijken:thumb

tnerual
                Bijdrager

even heel deze pagina gelezen;)

ik vind je beide ciao’s echt tot de mooisten behoren!!
                  ook de setupjes vallen erg in de smaak bij me!
                  ik weet nu eindelijk ook welke uitlaat er op de groene gemonteerd was! eagle staat echt zeer mooi!

en wat betreft de witte; veel succes nog bij het fijn afstellen, of is dit ook al niet meer nodig?
                  teens een prachtig blokje! 😉

Docs
                  Donateur

Klinkt opzich nog best lekker 8)

Daarom woon ik hier ook wel mooi 😀 😀 Weiland kan niet praten, dus geen idee of er iemand last van heeft 😛
                    Ik hoop mijn blokje dit weekend aan de praat te krijgen. Maar nu ik weet dat jij het probleem met de compressie ook hebt, maar hem wel aan de praat krijgt geeft mij weer wat hoop 😛 Ik was bang dat hij niet wou gaan lopen 😮

Jarco
                    Topic starter

Hey, thanks voor de reacties. :thumb

@ Bux

Ik hoop toch echt wel dat mn camera het nog even vol wilt houden want mijn camara budget is niet zo groot als vespa parts budget. 😀

@ Docs

Ik maakte me eerst ook zorgen om het compressie verhaal dat weet je van de PM’s.
                      Maar lopen wil het zeker en goed ook, natuurlijk moet het nog beter afgesteld worden maar het loopt nu al als een brandweer die bijna zonder benzine zit. 😉

@ Florian

Dit is echt de eerste keer dat ik dit meemaak. 😕
                      Normaal hebben mijn blokjes compressie in overvloed maar de zij inlaat niet, het lijkt net of de compressie door het membraam weggedrukt word.
                      ( Ik zal morgen nog een filmpje schieten voor je van de pina 42 silver power! )

Als ik morgen tijd over heb ga ik eens met de vario aan de gang en kijken wat het blokje wil doen op 1:9,5 vertanding.
                      Mocht dit te zwaar zijn hebben we de 1:10,5 en 1:11,5 nog als backup dus moet goedkomen. :thumb

Florian
                      Moderator

Ja je hoort hem nu ook al best moeite hebben inderdaad
                        Ik zou gewoon mooi voor de 10,5 vertanding gaan op een Ciao denk dat die goed moet zijn.

Over dat Pinasco silvertje die loopt echt zonder grappen wel 65km/h bij mij op een standaard 11mm cartertje
                        Hij blijft echt maar doorgaan wanneer je verwacht dat hij ermee ophoudt.
                        Ik dacht mooi een stadsblok te gaan die max 50km/h ging en lekker op zou trekken, echt een chill gevoel heb ik nog niet als ik rond rijd, er komt nog een City power of een gianelli CP dan oogt hij iig mooi standaard.

Jarco
                        Topic starter

Pinasco silvertje is idd een cilindertje zonder eind. 😀
                          Ik weet presies wat je bedoeld, als je denkt dat het stopt gaat het toch nog verder en verder.

( Damn, de kwaliteit is best crappy. sorry. 🙁 )

pepko
                          Donateur

klinkt nice 🙂 loopt ook hard voor een 42mm.

respect voor je kamelenteen(avatar) btw:lol

Jarco
                            Topic starter

Zo aangezien iedereen aan het updaten is kan ik niet achter blijven. 😛

Blokje loopt inmiddels lekker op poelie, plannen zijn wel om voor vario te gaan maar wilde eerst alles fatsoenlijk afgesteld hebben.

Heb ook mijn zijkap bewerkt om passend te maken voor de zij-inlaat, schrik niet het is nog niet af maar het begin is er.
                              ( Later kunnen we altijd nog beslissen of ik met of zonder kap ga rijden. )

Waarom?

Mooie plaatjes weer:thumb Vind alleen dat de kap om je filter heen wel wat netter had gemogen:D Ook op de film loopt ie prima zo en ben nu zeer benieuw wat ie gaat doen met vario.

peter139
                                Bijdrager

Dit ziet er wel vet uit ook met de schijfrem en fabrizi uitlaat. Mooi wit is niet lelijk haha

Het gaat best hard in het filmpje volgens mij. Welke poelie rij je nu?

15 berichten aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 542)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.