- Dit onderwerp bevat 541 reacties, 80 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 11 maanden geleden door El Citta.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
27 januari 2011 om 20:25 #279723
Jelle :
Ik had bij mijn ciao 2 m6 boutjes op het frame gelast van ca. 3 cm lang.
Ideaal en mooi stevig voor de radiator te bevestigen en gewoon lekker vastdraaien met 2 moertjes (steeksleuteltje)Dat is een mooie oplossing!
Alleen ga ik nu geen laswerk meer verichten aan dit frame. 😛
Maar goede tip om te onthouden.
speedbuxy :
Zo met de velgen erin begint ie al mooie vormen aan te nemen
Nu nog een mooi blokje met een sexy uitlaatje en dat lijkt dat groen niet eens raar denk ik
Denk dat dit wel goed moet komen, alleen sinds ik de Mega ‘grillo’ in huis heb zijn de kriebels er om deze eronder te gooien.
Ik kan me bijna geen mooier gevormde uitlaat voorstellen. ( Of ik kan 1 van je zirri’s lenen? 😀 )
Verder worden de zijkappen zwart dus zal er nog een groot deel groen wegvallen. 😛
Daarna een paar details afwerken met wit om de aandacht van het groen weg te nemen.29 januari 2011 om 21:29 #279729Weer een klein updatje:
Ben inmiddels wel een stuk verder heb alleen de foto’s nog niet geschoten.
Morgen krijg ik hem klaar voor een test rit en aftellings dagje, hoop een goed rijdend brommer filmpje te kunnen posten eind van de dag.
Heb gekozen voor de Mega ‘Grillo’ gezien deze een erg mooie look heeft en goed past i.c.m. de voetrem.
Verder even bij de Zeeman langs geweest om een setje gekleurde sponjes te halen die goed werken als filtermateriaal.
( Uiteraard in kleur. 😉 )

29 januari 2011 om 21:39 #279730Jarco ,
dat ziet er uber uit !
Die Mega staat hem ook goed .Moet je nu voor de demperbevestiging een gaatje boren ?
Wel cool om te zien dat jij de Zeeman schuursponsjes ook
ontdekt hebt als filtermateriaal .
Ik gebruik deze sponsjes al jaren als filter
werkt
altijd perfect .29 januari 2011 om 21:49 #279731Superdik Jarco!
29 januari 2011 om 22:07 #279732Dat ziet er netjes uit Jarco, ik had zo mijn vooroordelen over dat groen maar die verdwijnen nu wel zo langzamerhand.
Ik ben benieuwd naar het totaalplaatje straks, met kapjes ook en alles.Begrijp ik nou goed dat je een watergekoelde Kit Racing op dit blokje hebt?
Ik wist niet dat die bestond,..<3 Thunderstone
Check mijn perso!29 januari 2011 om 22:10 #279733ik gebruik sponsjes van de Wibra 😛
Echt een super mooi, en vooral opvallend brommertje!
ik ben verrast hoe mooi die groen eigenlijk is i.c.m. die velgen.
29 januari 2011 om 23:12 #279735
Waarom?Zeker netjes geworden Jarco, ook de Giannelli staat hier idd erg mooi onder8)
30 januari 2011 om 07:54 #279736@ Allemaal, Thanks!
@ Olaf
Ik ga liever niet boren in mijn frame dus moet nog een beugeltje zien te maken.
Ik kan de demper ook niet aan de binnenkant van mn frame vastmaken dan komt de stinger tegen mn wiel aan, zal ook een klein deel uit mijn kap moeten snijden voor de demper beugel.@ Javad
De LC kit bestaat uit een dicht gelast polini LC kopje die daarna weer gevlakt is en eigenlijk op iedere cilinder kan.
Het is het oude setje van Yodipo die korte tijd ook bij Rickieboy op zijn tour ciao heeft gezeten.
Leuk setje om alle cilinders LC te maken hoewel dit setje nog meer voor de sier is als een echte Polini LC kit.30 januari 2011 om 09:42 #279737Heey Jarco!
Super mooi gemaakt, mooie kleuren is weer eens wat anders en het blok en uitlaat staan hem ook super mooi
30 januari 2011 om 09:45 #279738hij wordt steeds lelijker en lelijker bah :lol
30 januari 2011 om 09:51 #279739Alleen nog geitenwollensokken en sandalen aan en hij is echt milieuvriendelijk :lol
30 januari 2011 om 10:07 #279740sticker van groenlinks erop 😀 oke oke houden al op 😀
30 januari 2011 om 10:33 #279741sticker van Milieudefensie op het spatbord 😀
Ik stop ook ! Grapje he Jarco 😉
30 januari 2011 om 10:42 #279742mooi groen is niet lelijk 🙂 mooi werkje man ga vooral zo door.
30 januari 2011 om 15:54 #279747Kom op jongens, na deze pics snap je wel dat er geen groenlinks of milieudefesie meer op komt. 😉
Vanochtend de complete LC kit afgemonteerd en alle kabels aangesloten.

Daarna de tank nog eens gespoeld, mengsmering erin gedaan, bandjes opgepomt en wonder boven wonder starte het in 1 keer. 😀
De afstelling is nog niet optimaal maar wel rijdbaar en dat voor de eerste start, ben er best blij mee. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.