Vespa-Ciao.NL
:: Jarco’s Perso

Home Forums Perso’s Projecten Jarco’s Perso

15 berichten aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 542)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jarco
    Topic starter

Jelle :
      Ik had bij mijn ciao 2 m6 boutjes op het frame gelast van ca. 3 cm lang.
      Ideaal en mooi stevig voor de radiator te bevestigen en gewoon lekker vastdraaien met 2 moertjes (steeksleuteltje)

Dat is een mooie oplossing!
      Alleen ga ik nu geen laswerk meer verichten aan dit frame. 😛
      Maar goede tip om te onthouden. :thumb

speedbuxy :
      Zo met de velgen erin begint ie al mooie vormen aan te nemen:thumb
      Nu nog een mooi blokje met een sexy uitlaatje en dat lijkt dat groen niet eens raar denk ik:thumb

Denk dat dit wel goed moet komen, alleen sinds ik de Mega ‘grillo’ in huis heb zijn de kriebels er om deze eronder te gooien.
      Ik kan me bijna geen mooier gevormde uitlaat voorstellen. ( Of ik kan 1 van je zirri’s lenen? 😀 )
      Verder worden de zijkappen zwart dus zal er nog een groot deel groen wegvallen. 😛
      Daarna een paar details afwerken met wit om de aandacht van het groen weg te nemen.

Jarco
      Topic starter

Weer een klein updatje:

Ben inmiddels wel een stuk verder heb alleen de foto’s nog niet geschoten.
        Morgen krijg ik hem klaar voor een test rit en aftellings dagje, hoop een goed rijdend brommer filmpje te kunnen posten eind van de dag. :thumb

Heb gekozen voor de Mega ‘Grillo’ gezien deze een erg mooie look heeft en goed past i.c.m. de voetrem.
        Verder even bij de Zeeman langs geweest om een setje gekleurde sponjes te halen die goed werken als filtermateriaal.
        ( Uiteraard in kleur. 😉 )

olliegasselt
        Bijdrager

Jarco ,

dat ziet er uber uit !
          Die Mega staat hem ook goed .

Moet je nu voor de demperbevestiging een gaatje boren ?

Wel cool om te zien dat jij de Zeeman schuursponsjes ook
          ontdekt hebt als filtermateriaal .
          Ik gebruik deze sponsjes al jaren als filter :thumb werkt
          altijd perfect .

Martijnvanheerde
          Donateur

Superdik Jarco!

Javad
            Donateur

Dat ziet er netjes uit Jarco, ik had zo mijn vooroordelen over dat groen maar die verdwijnen nu wel zo langzamerhand.
              Ik ben benieuwd naar het totaalplaatje straks, met kapjes ook en alles.

Begrijp ik nou goed dat je een watergekoelde Kit Racing op dit blokje hebt?
              Ik wist niet dat die bestond,..

<3 Thunderstone
              Check mijn perso!

pepko
              Donateur

ik gebruik sponsjes van de Wibra 😛

Echt een super mooi, en vooral opvallend brommertje!
                ik ben verrast hoe mooi die groen eigenlijk is i.c.m. die velgen.

:thumb

Waarom?

Zeker netjes geworden Jarco, ook de Giannelli staat hier idd erg mooi onder8)

Jarco
                  Topic starter

@ Allemaal, Thanks!

@ Olaf

Ik ga liever niet boren in mijn frame dus moet nog een beugeltje zien te maken.
                    Ik kan de demper ook niet aan de binnenkant van mn frame vastmaken dan komt de stinger tegen mn wiel aan, zal ook een klein deel uit mijn kap moeten snijden voor de demper beugel.

@ Javad

De LC kit bestaat uit een dicht gelast polini LC kopje die daarna weer gevlakt is en eigenlijk op iedere cilinder kan.
                    Het is het oude setje van Yodipo die korte tijd ook bij Rickieboy op zijn tour ciao heeft gezeten.
                    Leuk setje om alle cilinders LC te maken hoewel dit setje nog meer voor de sier is als een echte Polini LC kit.

virgil
                    Donateur

Heey Jarco!

Super mooi gemaakt, mooie kleuren is weer eens wat anders en het blok en uitlaat staan hem ook super mooi:thumb

Frank80cc
                      Donateur

hij wordt steeds lelijker en lelijker bah :lol

olliegasselt
                        Bijdrager

Alleen nog geitenwollensokken en sandalen aan en hij is echt milieuvriendelijk :lol

Frank80cc
                          Donateur

sticker van groenlinks erop 😀 oke oke houden al op 😀

olliegasselt
                            Bijdrager

sticker van Milieudefensie op het spatbord 😀

Ik stop ook ! Grapje he Jarco 😉

mikerosauer
                              Bijdrager

mooi groen is niet lelijk 🙂 mooi werkje man ga vooral zo door.

Jarco
                                Topic starter

Kom op jongens, na deze pics snap je wel dat er geen groenlinks of milieudefesie meer op komt. 😉

Vanochtend de complete LC kit afgemonteerd en alle kabels aangesloten.

Daarna de tank nog eens gespoeld, mengsmering erin gedaan, bandjes opgepomt en wonder boven wonder starte het in 1 keer. 😀
                                  De afstelling is nog niet optimaal maar wel rijdbaar en dat voor de eerste start, ben er best blij mee.

15 berichten aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 542)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.