Vespa-Ciao.NL
:: Jarco’s Perso

Home Forums Perso’s Projecten Jarco’s Perso

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 542)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Frank80cc
    Donateur

netjes hoor!! ben echt een beetje lui om weer aan de gang te gaan.. moet eerst me schuur helemaal in orde maken veel werk.. maar dit motiveert wel moet ik zeggen 😀

Docs
      Donateur

Altijd een mooi gezicht, verse framedelen 8) Donders, das een gewaagd kleurtje idd 😀 Ben benieuwd naar het resultaat.

olliegasselt
        Bijdrager

Jarco ,

dat ziet er weer goed uit !
          Jou 46mm euro is vanmorgen om 08.16 vertrokken vanuit Milaan airport
          richting de tussenbestemming Venlo :thumb

Ik verwacht de spullen vrijdag in huis te hebben !

Jarco
          Topic starter

Thanks Mannen,

Ik ben ook erg benieuwd hoe de kleur gaat uitvallen. 😀
            En de zin om hem op te bouwen is erg groot aangezien ik alles in huis heb. 😀
            Er zijn enkel nog wat kleine dingetjes die ik zelf moet spuiten/maken hoop dat het weer een beetje mee wil zitten dan kan ik dat deze week ook nog regelen.

@ Olaf,

Mooi om te horen, geef maar een gil als die op de mat ligt. 😉

Waarom?

dat ziet er weer goed uit !
              Jou 46mm euro is vanmorgen om 08.16 vertrokken vanuit Milaan airport

Dat is dan zeker een mooie aanwinst:thumb Die wil ik ook:D
              De velgen zien er ook mooi uit maar ben meer benieuwd naar de rest van de brommer en voral de kleur. Maar wat word nu ong je setup verder, want dit zou toch volledig polini worden. Of let ik nu niet op.

Jarco
              Topic starter

Jaja klopt, het polini blok hierboven.
                Alleen de uitlaat ben ik nog niet over uit.
                Heb namelijk wat leukes om uit te kiezen:

– Top One
                – Lunga
                – Faco Eagle ( Waarschijnlijk de winnaar aangezien ik er 2 heb. 😀 )

De euro 46mm word misschien wel de winnaar voor het ‘Eurocilindro citta’ project hoewel ik de 43mm ook nog heb liggen en waarschijnlijk hard zat gaat voor een citta. 😀

Frank80cc
                Donateur

Niks gaat toch hard zat met vespa helaas 😛

Faco eagle foto van?

Edit Jarco:

CittaDaan
                  Bijdrager

Proma cannon/gun idee achtig? of zie ik dit verkeerd?
                    Enorm mooie pijpen anyhow! grote respect voor de collectie spullen die je wel niet hebt (Y)

Dylan
                    Donateur

Mooie uitlaat! die wil ik wel eens zien op een brommer 🙂

Frank80cc
                      Donateur

erg brute uitlaat ben ook benieuwd naar prestatie ik zou die zkr als eerst testen !

Docs
                        Donateur

Nice 8) Mooie pijp is dat. Ga je dan de “gewone” nemen, of de linksom versie?

Martino
                          Moderator

Het verschil tussen links en rechtsom is bij deze uitlaat gelijk het verschil tussen Si(rechts) en Ciao(links) versie.
                            Ik denk te weten dat het de Si versie gaat worden omdat je in die andere uitlaat toch ook zo’n mooie begrenzer had zitten?

speedbuxy
                            Bijdrager

Gaat nu in 1x iedereen aan de 46 euro:D
                              Ik houd me voortaan voor de domme waar ik mee ga rijden:D
                              Zo maak ik straks natuurlijk weer geen kans:D
                              Maar zonder gekheid leuke setups/ideeen waar je mee aan het spelen bent:thumb

@frank
                              Ik heb de eagle al eens getest op m,n evo met 43 euro en daar deed ie het is best een leuk op:thumb

Jarco
                              Topic starter

Thanks allemaal,

Ik ga idd. met de Si versie rijden onderandere om de reden die Martino noemt.
                                Ook is deze in de minst mooie staat ( scheurtjes in de lak. ) en kan ik mijn zijstandaard met voetrem normaal monteren.

@speedbuxy

Ik wist al dat de euro mijn klant op ging komen voordat ik wist dat jij de plannen had om ermee te rijden. 😉
                                Maar wees niet bang, als ik weet dat jij ga touren kom ik niet. :haha

Zoals velen zijn er plannen maar kan het even duren voor deze werkelijkheid worden. 😛
                                En het kan zomaar zijn dat ik tussendoor je oude ALU DEPS aan de praat wil krijgen. 😀

Eerst de EVO met kitracing fatsoenlijk draaiend krijgen. :thumb

speedbuxy
                                Bijdrager

Jarco :
                                  Maar wees niet bang, als ik weet dat jij ga touren kom ik niet. :haha

Nou dat hoeft nou ook weer niet hoor:)
                                  Ik maak wel gewoon een gas begrenser voor je zodat het gas nog maar 10% open wil, dan blijf je vast wel braaf achter me denk ik:D
                                  Alu deps ben ik trouwens niet bang voor die rijd ik er met m,n versleten 43euro nog wel uit:pest:D

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 542)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.