Vespa-Ciao.NL
:: Jarco’s Perso

Home Forums Perso’s Projecten Jarco’s Perso

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 542)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

erikbloemberg

dit loopt lekker lc kitje icm evo engine ik rij er zelf ook mee en het gaat heel leuk

Jarco
      Topic starter

@ Kevin

Ik ben gister even langs de karwei gereden en heb daar wat extra staalwol meegenomen.
        Zodra er een krukas in het blokje zit zal ik hem verder poetsen want er is zeker nog meer uit te halen.

@erik

Ik ben ook erg benieuwd hoe het gaat lopen, waarschijnlijk veel te hard voor een snorbrommer. :S 😛

Wat me alleen opviel is dat mijn LC kopje erg slecht ‘gegoten’ is hij zit vol met putjes dus word lastig om hem mooi egaal glimmend te krijgen.
        Nu weet ik niet hoe dit is met andere kopjes maar ik tijfel of ik er tijd in ga steken om hem te polijsten.
        Ik heb liever dat dit brommertje lekker tourt als de sterren uit de hemel straalt. 😛

buurman
        Bijdrager

jarco bij div grerrdschap winkels (speciaal zaken ) of grote auto zaken kan je poleist lammellen schijven halen voor op je slijptol hier mee kan je op alu een heel eind komen groetjes kevin

linkje naar de site

Jarco
          Topic starter

Updateje:

Ik heb het blokje zo goed als in elkaar staan en de pomp gemonteerd voor de foto. 🙂

Setup en verdere plannen:

-Polini kit racing 43mm.
            -Polini lunga of top one.
            -Polini LC kop ( Dichtgelast. )
            -Polini radiateur
            -Polini pomp
            -Polini vuldop
            -Polini voor vario
            -Del. 17mm PHBG
            -5 Spakers zwart gepoedecoat met wit velglint.
            -Witte voorvorkdempers.
            -Custom tank inham stikkers.
            -Custom stikkers voor op zijkap.
            -Blokopnagpunten iets doorgefreesd voor bevestiging blok i.v.m. opschuif spruitstuk.
            -Frame door lassen.

Gezien ik dankzij Kevin030 een zeer net geprijsde poedercoater heb gevonden, zal de ciao niet langer meer blauw blijven maar een nieuw vers kleurtje gaan krijgen.

( Het is niet de meest opvallende kleur maar ben verlieft geworden op deze kleur dankzij een fiets die ik bij de fietsenmaker zag staan. 😀 )

kevin030
            Bijdrager

Net blokje. De cilinderkop is ook aardig opgeknapt.
              Waren ze net zo makkelijk al bij mij bij de coater?:)

Florian
              Moderator

Heey Jarco,

Mooi blokje kerel, jou kennende gaat dat vast super lekker lopen.
                Wat voor kleur is het precies wat beige achtig iets ofniet.

Maak er wat moois van:thumb

Jarco
                Topic starter

@ Kevin

Het kopje is van een ander LC setje die ik overgenomen heb van Rick.
                  Mijn 41 LC blijft dus nog even op de plank liggen. 😛
                  Ik heb de coater gemaild en kreeg snel antwoord terug, het zal niet lang duren voordat ik langs hobbel om te laten coaten.

@ Florian

De kleur is richting het groen, ik hoop dat deze in het asortiment zit. 😛
                  Op dit plaatje zie je het mischien iets beter.

speedbuxy
                  Bijdrager

Das een lekker vers blokje jarco en ook een kleurtje die je niet iedere dag tegenkomt:thumb

Zeebodem.
                    Bijdrager

Goed bezig Jarco:thumb:thumb
                      Dat ziet er inderdaad heerlijk uit zeg…en lopen wil dat dadelijk ook wel;)

olliegasselt
                      Bijdrager

Zeer netjes weer Jarco :thumb

Jij kan ook niet stil zitten he .

Docs
                        Donateur

Ziet er weer netjes uit Jarco 8) Wel een appart kleurtje 😉 We zullen zien wat het wordt 😛 Ben je btw nog met je “Simo” zijinlaat bezig geweest?

Jarco
                          Topic starter

Thaks Mannen. :thumb

@ Olaf.

Ik heb idd. moeite met stilzitten, dat heb ik van jongs af aan al meegekregen. 😀

@ Docs911

Nee, ben er niet meer mee bezig geweest, maar heb er al wel plannen voor.
                            Het setje ligt klaar om onder mijn volgende project te komen.
                            Ik ben van plan een Eurocilindro thema citta te maken.
                            Zodra deze ciao helemaal klaar is zal mijn zoektocht naar een betaalbare citta beginnen. :thumb

Frank80cc
                            Donateur

Goed bezig hoor, moet wel een straf op staan om evo carters zo te mishandelen. Gelukkig is er altijd wel een evo dokter in de buurt 😉

Jarco
                              Topic starter

Zo, even een klein updateje om te laten zien dat ik zeker niet stilzit.
                                Heb mijn velgen inmiddels voorzien van banden en velglint.

Het frame en toebehoren ligt vandaag presies 2 weken bij de coater en hoop eind van de week bericht te krijgen dat ik het kan halen.

De coater kon helaas de desgewenste kleur niet coaten dus ben voor de kleur RAL 6018 gegaan. ( Hoop dat ik er geen spijt van krijg. )
                                Hoop eind van de week ‘groen’ licht te krijgen voor de opbouw. 😉

Florian
                                Moderator

Ubergeil je velgen met dat velglintje eromheen:thumb

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 542)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.