- Dit onderwerp bevat 541 reacties, 80 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 11 maanden geleden door El Citta.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
13 november 2010 om 19:58 #279207
erikbloembergdit loopt lekker lc kitje icm evo engine ik rij er zelf ook mee en het gaat heel leuk
14 november 2010 om 10:35 #279215@ Kevin
Ik ben gister even langs de karwei gereden en heb daar wat extra staalwol meegenomen.
Zodra er een krukas in het blokje zit zal ik hem verder poetsen want er is zeker nog meer uit te halen.@erik
Ik ben ook erg benieuwd hoe het gaat lopen, waarschijnlijk veel te hard voor een snorbrommer. :S 😛
Wat me alleen opviel is dat mijn LC kopje erg slecht ‘gegoten’ is hij zit vol met putjes dus word lastig om hem mooi egaal glimmend te krijgen.
Nu weet ik niet hoe dit is met andere kopjes maar ik tijfel of ik er tijd in ga steken om hem te polijsten.
Ik heb liever dat dit brommertje lekker tourt als de sterren uit de hemel straalt. 😛
14 november 2010 om 11:24 #279216jarco bij div grerrdschap winkels (speciaal zaken ) of grote auto zaken kan je poleist lammellen schijven halen voor op je slijptol hier mee kan je op alu een heel eind komen groetjes kevin
13 december 2010 om 19:17 #279383Updateje:
Ik heb het blokje zo goed als in elkaar staan en de pomp gemonteerd voor de foto. 🙂

Setup en verdere plannen:
-Polini kit racing 43mm.
-Polini lunga of top one.
-Polini LC kop ( Dichtgelast. )
-Polini radiateur
-Polini pomp
-Polini vuldop
-Polini voor vario
-Del. 17mm PHBG
-5 Spakers zwart gepoedecoat met wit velglint.
-Witte voorvorkdempers.
-Custom tank inham stikkers.
-Custom stikkers voor op zijkap.
-Blokopnagpunten iets doorgefreesd voor bevestiging blok i.v.m. opschuif spruitstuk.
-Frame door lassen.Gezien ik dankzij Kevin030 een zeer net geprijsde poedercoater heb gevonden, zal de ciao niet langer meer blauw blijven maar een nieuw vers kleurtje gaan krijgen.
( Het is niet de meest opvallende kleur maar ben verlieft geworden op deze kleur dankzij een fiets die ik bij de fietsenmaker zag staan. 😀 )
13 december 2010 om 19:27 #279384Net blokje. De cilinderkop is ook aardig opgeknapt.
Waren ze net zo makkelijk al bij mij bij de coater?:)13 december 2010 om 19:28 #279385Heey Jarco,
Mooi blokje kerel, jou kennende gaat dat vast super lekker lopen.
Wat voor kleur is het precies wat beige achtig iets ofniet.Maak er wat moois van
13 december 2010 om 20:20 #279386@ Kevin
Het kopje is van een ander LC setje die ik overgenomen heb van Rick.
Mijn 41 LC blijft dus nog even op de plank liggen. 😛
Ik heb de coater gemaild en kreeg snel antwoord terug, het zal niet lang duren voordat ik langs hobbel om te laten coaten.@ Florian
De kleur is richting het groen, ik hoop dat deze in het asortiment zit. 😛
Op dit plaatje zie je het mischien iets beter.
13 december 2010 om 23:29 #279387Das een lekker vers blokje jarco en ook een kleurtje die je niet iedere dag tegenkomt
14 december 2010 om 06:13 #279389Goed bezig Jarco

Dat ziet er inderdaad heerlijk uit zeg…en lopen wil dat dadelijk ook wel;)14 december 2010 om 08:49 #279388Zeer netjes weer Jarco

Jij kan ook niet stil zitten he .
14 december 2010 om 12:41 #279374Ziet er weer netjes uit Jarco 8) Wel een appart kleurtje 😉 We zullen zien wat het wordt 😛 Ben je btw nog met je “Simo” zijinlaat bezig geweest?
14 december 2010 om 13:17 #279391Thaks Mannen.

@ Olaf.
Ik heb idd. moeite met stilzitten, dat heb ik van jongs af aan al meegekregen. 😀
@ Docs911
Nee, ben er niet meer mee bezig geweest, maar heb er al wel plannen voor.
Het setje ligt klaar om onder mijn volgende project te komen.
Ik ben van plan een Eurocilindro thema citta te maken.
Zodra deze ciao helemaal klaar is zal mijn zoektocht naar een betaalbare citta beginnen.
14 december 2010 om 18:11 #279392Goed bezig hoor, moet wel een straf op staan om evo carters zo te mishandelen. Gelukkig is er altijd wel een evo dokter in de buurt 😉
17 januari 2011 om 18:47 #279571Zo, even een klein updateje om te laten zien dat ik zeker niet stilzit.
Heb mijn velgen inmiddels voorzien van banden en velglint.

Het frame en toebehoren ligt vandaag presies 2 weken bij de coater en hoop eind van de week bericht te krijgen dat ik het kan halen.
De coater kon helaas de desgewenste kleur niet coaten dus ben voor de kleur RAL 6018 gegaan. ( Hoop dat ik er geen spijt van krijg. )
Hoop eind van de week ‘groen’ licht te krijgen voor de opbouw. 😉17 januari 2011 om 19:27 #279570Ubergeil je velgen met dat velglintje eromheen

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.