Vespa-Ciao.NL
:: Jarco’s Perso

Home Forums Perso’s Projecten Jarco’s Perso

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 542)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jarco
    Topic starter

Nah vooruit Kevin, klein updateje alvast. 😛

Nieuwe aanwinsten er volgen er binnenkort nog meer. 🙂

Gianelli Fire ( Bovenste van de 3. )
      Ciao verzie met rechte stinger, en demper ophanging op de stinger i.p.v. op de demper.
      Ook een opvallend Fabrieksaf rode tuut. 😀

Polini ‘lunga’ ook weer net iets anders als de meeste.
      Mist de ‘banden’ over de expansie en heeft een extra ‘drukvaatje’
      Deze komt onder de Polini ciao.

Als het allemaal mee zit komt er een bijna complete Polini 41mm LC kit deze kant op maar moet nog even geduld hebben. 😉 ( Mocht dit niet doorgaan word het alsnog de Kit-Racing die erop komt. )
      Deze gaat op de EVO engine met een 17mm Del.
      Overbrenging word een polini voorvario met 1:10,5 klok.
      De 5 spaak velgen worden hooglans zwart gecoat en krijgen een witte striping.

Dat word mijn toerbuffel!
      Hopen dat deze net zo’n mooi leven krijgt als die van speedbuxy.

speedbuxy
      Bijdrager

Ja en dat ie er hopelijk ook ietsje beter eruit gaat zien:D
        Maar leuk om alles zoveel mogelijk van 1 merk erop te zetten, kan je hem straks met volle recht een polini ciao noemen:thumb
        Ben benieuwd naar de vorderingen, maar gezien je andere ciao zal dat wel meer als goed komen:thumb

Lennaert
        Sleutelbeheerder

Als het allemaal mee zit komt er een bijna complete Polini 41mm LC kit deze kant op maar moet nog even geduld hebben. 😉 ( Mocht dit niet doorgaan word het alsnog de Kit-Racing die erop komt. )

en waar ik je over pmde?
          al reactie ;)?

Jarco
          Topic starter

@ buxy

Ik denk ook wel dat het goed gaat komen met deze ciao, hij zal echter iets minder strak in de lak komen gezien ik hem uit elkaar wil kunnen slopen om in mijn autotje te proppen. 😛

De kleur blijft de originele lak gezien die er nog zeer netjes in staat op wat krasjes na. :thumb

@ DR-flenny

Nee, de Discorotante blijft in italie, het roterende cartderdeel bevat gaten die opgevuld zijn met vloeibaar alu. 🙁
            In mijn ogen te ver vernaggeld om er even 300,- voor neer te leggen.
            Vandaar de overstap naar de 41mm LC, een kit die ik ook zeker eens in mijn handen wil hebben. 😀
            Maar de deal is nog niet rond, dus er kan van alles gebeuren.

Florian
            Moderator

Heey Jarco, zou wel supervet zijn als je die 41mm Liquid Cooled weet te bemachtigigen. heb er al veel goede verhalen over gehoord. de KR is ook vet, alleen gebruik je dan de originele zuiger?

Jarco
              Topic starter

Het zou ook zeker vet zijn, komt die er nu niet komt die er vast wel een keer. 🙂

Heb van buxy een K-star zuigertje die klaar ligt om de K-racing te vertroetelen. 😛

Lennaert
                Sleutelbeheerder

op wat krasjes na. :thumb

@ DR-flenny

Nee, de Discorotante blijft in italie, het roterende cartderdeel bevat gaten die opgevuld zijn met vloeibaar alu. 🙁
                  In mijn ogen te ver vernaggeld om er even 300,- voor neer te leggen.
                  Vandaar de overstap naar de 41mm LC, een kit die ik ook zeker eens in mijn handen wil hebben. 😀
                  Maar de deal is nog niet rond, dus er kan van alles gebeuren.

🙁 en het andere setje dat ik je pmde :)?

tieees
                  Bijdrager

Zeker mooi project!

Wel jammer dat virgil’s ciao en jouw ciao kopietjes van elkaar zijn..

Martino
                    Moderator

Zeker mooi project!

Beter gezegd, ” Virgil’s ciao is een kopie van die van Jarco”. Jarco heeft deze ciao toch alweer een langer tijdje.

Hopelijk gaat jou Polini lc setje nog door. Dan kunnen we eens ons beide Polini lc ciao’s naast elkaar zetten voor een photoshoot.

tieees
                      Bijdrager

Ok Martino, ik durfde het niet zo gauw te zeggen aangezien ik ’t niet precies wist. 😉

Jarco
                        Topic starter

Martino :

Zeker mooi project!

Beter gezegd, ” Virgil’s ciao is een kopie van die van Jarco”. Jarco heeft deze ciao toch alweer een langer tijdje.

Hopelijk gaat jou Polini lc setje nog door. Dan kunnen we eens ons beide Polini lc ciao’s naast elkaar zetten voor een photoshoot.

@ tieees
                          Bedankt!

@ Martino
                          Ik hoop het ook zeker, geduld is een schoone zaak alleen afentoe heb ik daar wel moeite mee. hehe:D
                          Ach, LC of niet Polini word die tog dus een photoshoot moet zeker goed komen.:thumb

beuze
                          Bijdrager

tieees :
                            Zeker mooi project!

heel veel ciao’s op het forum hier lijken op elkaar kwa kleuren combo, maar het is ook gewoon een mooie kleurencombo:thumb

virgil
                            Donateur

heey,

Niet dat ik jarco zijn vespa helemaal niet heb bekeken maar ik vindt ze toch niet echt kopieen maar ja.

en ik heb de kleuren helemaal niet van hem want toen ik begon met de hobby had ik ook een witte cioa met
                              zijdeglans zwarte velgen dus daar heb ik niemand anders voor nodig om een mooie vespa neer te zetten.

Verder vindt ik zijn nog steed een mooie ciao.

en er zijn zoveel witte ciao’s.

gr

Jarco
                              Topic starter

Zo maar weer eens een updateje.

De polini ciao komt steeds dichterbij, velgen gaan volgende week ergens naar de coater ( Thanks to Rickieboy. ) verder erg druk bezig geweest om mijn bijna overleden EVO carter weer in topvorm te krijgen. 🙂

Ik heb dit EVO cartersetje uit italie gehaald voor maar een paar euro en er was aardig wat mis mee maar dat was verwacht.
                                Gezien de prijs kon ik deze niet laten liggen. 😀

De italiaan heeft het setje gebruikt i.c.m. 100cc simo en daardoor de spoelers zo ver uitgefreesd dat er geen normaal cilindertje meer op paste.
                                Ook heeft die het stukje groot carterdeel waar de uitlaatpoort invalt verslepen.
                                Er zat een scheur in het kleine carter gedeelte maar heb deze nog kunnen reparen en ziet er weer redelijk netjes uit.
                                De spoelers moeten nog afgewerkt worden en het cartertje moet worden gevlakt.

Vandaag bij Kevin030 langs geweest en die heeft het setje een straalbeurtje gegeven( Thanks! ), daarna nog even aan het poetsen geweest met staalwol. 😛

Foto’s!

kevin030
                                Bijdrager

Ziet er weer shiney uit:)
                                  Heb je het met dat staalwol gepoetst?

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 542)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.