Vespa-Ciao.NL
:: Jarco’s Perso

Home Forums Perso’s Projecten Jarco’s Perso

15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 542)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Edjuh
    Bijdrager

Net echt : -)

FonS
      Bijdrager

Patser met z’n nep blok :con
        Hihi :lol Netjes gedaan, nu nog voorzichtig in elkaar zetten, dat was verdomd moeilijk bij mijn “Racing Red” omdat de lagerpassingen erg krap waren… Daarom moest ik het carter zo heet stoken dat het verkleurde (rood werd bruin, schrok me dood :o). Kleur werd gelukkig weer rood toen hij afkoelde.

Helios
        Bijdrager

Die carters zien er wel fris uit. Met wat voor lak spuit je zoiets?

Jarco
          Topic starter

Bedankt Mannen,

@ FonS ik weet het ik zal zo altijd in de schaduw blijven van een echte Racing red.
            Alleen mijn lak verkleurd dus niet op 230 graden. 😉
            Had trouwens eeuwig zonde geweest als het niet weggetrokken was. :S

@Helios.

Dit is de Motip hitte bestendig rood. ( Er zijn 2 soorten rood maar verschil zie je wel. )
            Daarna afgebakken en afkoelen en met motip hittenbestendig blank eroverheen en opnieuw afbakken..

Jarco
            Topic starter

Update:

Poorten in de zuiger verbreed en de smeergaatjes van de spine iets opgeboord, vond deze erg klein.

Spoelers in de DEPS gefreesd, lopen nu mooi met de spoelers in het carter.
              Vlinder poort iets verbreed.
              ( Rechts van de vlinderpoort zie je een dunne uischieter, 🙁 op de spine zelf is vuil. 😛 )

Uitlaat kanaal onder handen genomen.
              ( Wel iets gladder afgewerkt voor die in elkaar ging.)

Blokje in elkaar gezet.

( Sorry voor de waas in de laatste foto’s )

OrangeCiao
              Donateur

dat ziet er naais uit :thumbmooi man

Jarco
                Topic starter

@ OrangeCiao, Bedankt!

Net even een rondje wezen rijden om de camera houder op het stuur te testen.
                  Ideetje van Zeebodem gepikt en uitgewerkt. 😛 Njah liep er meer tegenaan in de karwei.
                  Thanx Evert. :thumb

Volgende week eerst 3 weken naar thailand daarna zal ik eens gaan kijken op wat voor brommer ik mijn RV ga hangen.

EDIT: Ik zie net dat de kwal. van het filmpje niet optimaal te noemen is. 🙁

hansieb
                  Moderator

Succes in thailand, was erg goed weer hoorde ik !

Btw RV blokkie is wel naiz geworden zeg =)

Jarco
                    Topic starter

Thanx man!

Ik weet dat je mee wil maar mijn backpack zit echt vol. 😛
                      Heb je nog wat op de vespa market gespot?
                      Als de weerberichten op internet zie lijkt het er wel te regenen en onweren.:?

EDIT: Ik hoop trouwens niet dat ik ook een waardeloze carb van 150 euries heb. :S

Zeebodem.
                      Bijdrager

Top uitgewerkt Jarco:thumb
                        ik vindt de kwaliteit wel meevallen hoor.

ik heb hem inmiddels ook zo gemaakt,zoals die van jou,alleen dan nog een carrosrie ring M6 eronder,en daar wat van die isolatie schuim tape opgeplakt.
                        nog niet getest of het wat trillingen tegen houd btw.
                        morgen ga ik samen met frank even wat rijden in L-town;)

hansieb
                        Moderator

@jarco
                          Offtopic: Vespa market niet gevonden, wel een vespa ciao op khao san road 😀
                          Ik heb mijn oom en zijn vriendin nog proberen te overtuigen om naar koh lipe te gaan, maar het is zeer veel gereis i.v.m. laagseizoen (ferrys die niet gaan)

Je kan pech hebben en je kan geluk hebben met die 19mm’s

Jarco
                          Topic starter

@ Evert

Ik heb hem inmiddels over mijn stuurschuim heen zitten dat vangt tog wel iets meer trillingen op.
                            Ik moet zeggen dat kwa trillingen mijn filmpje reuze meevalt als je weet over wat voor klinkers ik gereden heb. 😛
                            Leuk om te horden dat die er ook opzit, en nu filmen maar! :rules

@ Hans

Jammer van de market ik ga nog wel een poging doen. 😀
                            Snap heel goed dat koh-lipe buiten de preizen is gevallen maar dat maakt je vakantie er gelukkig niet minder om.
                            Ik wil zelf nog wel eens terug naar het eiland alleen of het er van komt durf ik niet te zeggen.

Ik ga mischien mijn CNC spruistuk ombouwen naar opschuif en er een 21mm opschuif alla FlicK op doen.
                            Wil dit doen doormiddel van een ‘speed engine’ achtig spruistuk die ik op deze kan schroeven.
                            Mocht het zover zijn deel ik graag de mening of het ‘bwaooop’ geluid idd. uit de 19mm komt.
                            Maar zoals je al zegt mischien heeft de mijne er geen last van en heb ik geluk.

Herr Flick
                            Sleutelbeheerder

Jarco :
                              Ik ga mischien mijn CNC spruistuk ombouwen naar opschuif en er een 21mm opschuif alla FlicK op doen.
                              Wil dit doen doormiddel van een ‘speed engine’ achtig spruistuk die ik op deze kan schroeven.
                              Mocht het zover zijn deel ik graag de mening of het ‘bwaooop’ geluid idd. uit de 19mm komt.
                              Maar zoals je al zegt mischien heeft de mijne er geen last van en heb ik geluk.

Dit is geen opschuif hoor ? 😉
                              http://www.mijnalbum.nl/Foto-3WVBUT4P.jpg
                              http://www.mijnalbum.nl/Foto-JGVNKLOC.jpg

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                              Gele Racefrikandel

Jarco
                              Topic starter

Mijn welgemeende exusses dan heb ik je perso of te haastig doorgelezen, of verward met iemand anders?

Maar mijn plannen blijven hetzelfde hoewel het wel een mooie oplossing is FlicK! :thumb

Jarco
                                Topic starter

Toch nog even voor mijn vakantie een nieuwe ciao aangeschaft en weliswaar met snor kenteken.

Ben er nog niet helemaal uit wat ik er mee ga doen aangezien een RV onder een snor brommer best wel aandacht trekt.
                                  Mischien word dit een simpel zuinig tour ciaotje en gaat de RV onder mijn witte brom.
                                  Een ding is zeker kwa uiterlijk zal die totaal anders worden. 😀

15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 542)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.