Vespa-Ciao.NL
:: !Japieoh!’s perso

Home Forums Perso’s Projecten !Japieoh!’s perso

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

!Japieoh!_!Ciao!

Ja het is echt een oudje 😉
      ik hbe geprobeerd mijn oude 12/10 erop te zetten maar dit lukte niet echt 😕 🙁 omdat hij dan bij die inhammen zegmaar er niet opwil:?
      En ik ga hem nog niet helemaal uitvijlen want ik heb maar 50cc 😛 en dat komt dan niet ten goede.
      En ik dacht ook dat het wel wil werken maar k moet nog maar even zien en er zitten ok geen scheurtjes in.
      ik ga het in ieder geval proberen 😉

!Japieoh!_!Ciao!

Update: Zie eerste Bericht!

pier
        Bijdrager

dat van dat rekje he.. wrom zet je niet aan 2 kanten een sleutel.. dan kan die neit meer meedraaien aan de andere kant 😉

Nick_orginelli
          Bijdrager

joey636 :
            als je een goede tang hebt kan er niet veel mis gaan.
            hier kost de kabel iets van 1,50.
            maar dat is wel alleen de binnenkabel.

2.20 voor een complete;) Bij EPC (ff reclame maken)

!Japieoh!_!Ciao!

pier :
              dat van dat rekje he.. wrom zet je niet aan 2 kanten een sleutel.. dan kan die neit meer meedraaien aan de andere kant 😉

Ja, dat heb ik ook al geprobeerd, altans dat hoopte ik te kunnen proberen maar aan de binnenkant is een kop voor een platte schroevendraaier… Wie het bedacht heeft 😕 geen id maar het is niet slim in ieder geval.

!Japieoh!_!Ciao!

Update:

Ik heb inmiddels mijn inlaat uitgeboord maar door het stukje wat eraf is gebroken lukt het niet om mijn carburateur erop te krijgen 🙁 erg jammer dus 🙁
                Nu dus opzoek naar een Groot carter deel. 🙁

Hier nog een plaatje ervan :

HELLRAISER
                Bijdrager

Ik heb nog carters liggen voor cp.

!Japieoh!_!Ciao!

Ik hoef alleen een groot carter deel maar wat wil je er ong. voor ? en het is cp. dus dat zit wel goed.

!Japieoh!_!Ciao!

Update 02-05-’07

Giser en vandaag men 4spakers gespoten.
                      In de kleur glanszwart, ik weet dat het niet origineel is 😛 maar het past goed bij mijn Ciao.

Ik zal binnenkort foto’s erop zetten van hoe de Ciao erbijstaat en de velgen en zie ook net dat de foto’s het niet meer doen. :'(

Ik kan de foto’s nog niet maken omdat ik even geen camera tot mijn beschikking heb.;)

Inmiddels ook een carter van HELLRAISER binnengekregen en ga ik binnenkort bewerken:), omdat ik nu geen kolomboor tot mijn beschikking heb en hij er op school niet onder past.;)

Ook zitten er nu stepjes op mijn Ciao en komt hij binnenkort weer rijdend :), hopelijk gaat hij een gangetje of 60:).

ArvidW
                      Donateur

Wacht ik mooi ff de foto’s af:) Wist je trouwens dat AL je Mijnalbumfoto’s dood zijn?:( (gebruik gewoon Imageshack, dan raken ze nooit kwijt :))

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                        Home made engine dyno

!Japieoh!_!Ciao!

Yo arvid,, kheb gister ook al imageshack gebruikt(wel eerder gedaan) en het valt me ook op dat ze altijd online blijven dus ik blijf dat mooi gebruiken.
                          Bestwel vaak gezeik met mijnalbum :(.
                          Mooi imageshack gebruiken.:)

En arvid upload je al je foto’s dan per stuk ? of moet ik een account aanmaken zodat ik er meerdere tegelijk kan uploaden?

Edit: ik zie net dat er staat dat je een album aan kunt maken, meteen even doen.

!Japieoh!_!Ciao!

Foto’s zijn weer werkend:)

En mensen ik zoek nog zo’n beugel om mijn lamp aan mijn stuur te bevestigen!

Reacties en Tips welkom.

Mattuh_SI
                            Bijdrager

Mooie Brommer!!

wyber
                              Bijdrager

mooie origineele ciao, ik heb ook nog zon voor rekje liggen. als ik dat zo zie is ie ongeveer even oud als mijn eerste (paarse op Mijn perso “wyber’s chopper Ciao”). ik zou hem echt wel origineel houden alleen een paar nieuwe kapjes enzo, rekje moet je zelf weten.

!Japieoh!_!Ciao!

K ga hem niet origineel houden. Ben druk bezig met tunen :p.
                                  Wat voor rekje heb je nog liggen?

Ik zoek namelijk nog zo’n beugel om je lamp vast te maken aan het stuur.
                                  Als je er één heb liggen moet je het maar even zeggen of een pm sturen.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.