Vespa-Ciao.NL
:: Jan WIllem’s ciao, citta & racer

Home Forums Perso’s Projecten Jan WIllem’s ciao, citta & racer

14 berichten aan het bekijken - 121 tot 134 (van in totaal 134)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

SjoerdCiao
    Donateur

jan-willem :
      Vandaag weer een beetje aan het project gekloot. Ik heb een stang gemaakt moet alleen nog gelast worden , en wat uitgedacht voor een 2e stang. Verder wordt het frame op verschillende plaatsen nog extra gelast.
      Let niet op de crappy foto’s zijn van m’n telefoon , en op de foto ikzelf ben dat niet :p is een vriend van me.
      idee 1 :

idee 2 :

idee 3 :

vind zelf de 1e wel vet

greetz jw

Misschien heel laat,

Maar wat moet Sieger bij een Vespa:P, ik dacht dat hij alleen scoobies wou zien:P

jan-willem
      Topic starter

haha hij woont bij mij om de hoek , khelp hem met sleutelen en hij helpt mij he :p

SjoerdCiao
        Donateur

Haha, Als ik een keertje bij hem ben, kom ik wel eens langs met hem:thumb

G-no
          Donateur

Is dat een kettingzaag ontsteking?

sjlabbie
            Bijdrager

Ja dat is een kettingzaag ontsteking;) we gaaan vanavond het carter aan passen en kijken of we het passend kunnen maken…..:D
              Aleen vraag ik mij af of we het goed getimed krijgen??:O

jan-willem
              Topic starter

Het is een tijdje stil geweest hier. Heb ondertussen m’n havo diploma en ben nu begonnen aan Communication & Multimedia Design aan de HSZUYD in Maastricht. Vandaag dat ook vespa hobby de laatste tijd een beetje op een laag pitje staat aangezien ik nu fiets naar het station ipv met de brommer naar school rijd. Maar daar gaat weer verandering in komen.
                Ik Heb laatst een kick setje gekocht , zodat ik m;n citta aan kan kicken ipv van rennen want niet altijd goed gaat.
                Ben nu bezig met de citta weer in orde te maken zodat ik ook weer eens een tourtje kan rijden , of gewoon een stukje rijden als het lekker weer is.
                Zoals gezegd komt onder de citta kickstart verder blijft de setup ongewijzigd , 60 ar 12/12 en leo SP.
                Vandaag ook even een ophang systeem gemaakt :

Dit was het weer voor nu

Mike
                Bijdrager

Gefeliciteerd met je diploma en je toelating op het Hbo:thumb

Je plannen zien er prima uit! ben benieuwt naar het resultaat!

Ook je setup is prima voor ver weg de meeste toertjes! die 41mm Ar/Polini is een heerlijke cilinder!
                  Als het moet willen ze lang doorgaan in toeren. (persoonlijke ervaring)
                  Leuk als we je kop weer eens zien op een toertje met Stephan en de mannen samen;)

Keep up the goodwork!

Mike

jan-willem
                  Topic starter

Tnxs , mike

De 41 ar loopt zeker lekker , totdat je carburateur uitglubberd is en valse lucht trekt waar je bang van wordt 😛

speedbuxy
                    Bijdrager

Mooi om te zien dat hobby nog leeft ondanks dat je het druk hebt:thumb
                      Setupje is idd niks mis mee dat zal icm de leo sp in alle toeren gebieden leuk trekken:thumb
                      Hoop dat je volgende jaar zomer wel weer een kans ziet/krijgt om een leuk toertje door limburg en omgeving te organiseren:thumb

VespaAvanti
                      Donateur

Nice nice Jan-Willem:thumb
                        Zet dat kickblokje maar snel in elkaar, dan kan je de KouKleum Tour nog ff lekker meepikken dit jaar:P
                        Heb dat kickspul niet voor niks aan je verkocht he:D

jan-willem
                        Topic starter

Kruk ligt al in de vriezer 😀

hansieb
                          Moderator

Nog gefeliciteerd met je diploma ofcourse. Volgend jaar weer een mooi limbo tourtje :thumb

jan-willem
                            Topic starter

Zo ik leef ook nog ;P en het blok van de citta loopt weer. De afgelopen paar weken is het een paar dagen mooi weer geweest en begon het toch weer te kriebelen. Blok was al gereviseerd , maar liep nog niet. Vanavond even geprobeerd en loopt weer :).
                              filmpje :

Vliegwielkapje zit er nu wel op 😉

Mike
                              Bijdrager

Klinkt weer lekker! :thumb

Kun je weer lekker toeren komend seizoen!

Mike
                              14 berichten aan het bekijken - 121 tot 134 (van in totaal 134)
                              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.