:: Jan WIllem’s ciao, citta & racer
-
mooie ruime schuur 
mrtnDonateur
2 uur stralen?:O Weet niet, maar zo’n ding heb ik met minder dan 5 minuten kaal.
nou dacht het dus ff niet!
ben beniewd naar het eindresultaat
GTZ NV
Ik heb met jan willem velgen gestraal van mijn ciao. op de velgen zat nog poedercoat en ik dat je je een uur PER kan van de velg nodig had. duurt echt kei lang
Met poedercoat geloof ik je zeker.
Weet niet wat het was , maar met super verfafbijt van albastine gaat het in ieder geval eraf 🙂
Gisteren samen met slabbie nog wat aan onze projecten gedaan . Wat klein spul gestraald , spullen in de afbIJt gezet :
(sorry voor slechte foto)
En we hadden ook nog een nieuwe ruit in de straalkast gezet , want door het plexiglas was erin zat kon je bijna niks meer door zien 😛 , dat erin zetten ging goed totdat slabbie de deksel aan een kant optilde xD pats barst van boven tot beneden , dus dat ook maar even beun gefixed :

Heeeeeeeej ik heb dat niet gedaan:con wahah
Mijn velgjesss in de afbeit!

#NAAM?
Leuk om te volgen waar je allemaal mee bezig bent.
En heb je voor die straalcabine gewoon zo een set om op je compressor te zetten?
ja zo’n pistool met een pot eronder

#NAAM?
oke bedankt , en hoevel liter compressor gebruik jij zelf dan.
volgens mij hebben we 150 of 200 liter gebruikt of niet janwillem maar is eigenlijk te licht….. moet langer op druk blijven deze is te snel leeg

#NAAM?
aah oke , dan zal ik al helemaal niet ver komen met mijn huis tuin en keuken compressor 😛
hallo,
ken je me nog virgil heb nog met je gewerkt in sint o berg
ik wil wel eens tegen je race als die van jouw af is goed?
gr
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.