Vespa-Ciao.NL
:: Jan WIllem’s ciao, citta & racer

Home Forums Perso’s Projecten Jan WIllem’s ciao, citta & racer

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 134)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

hoeveel variobussen zitten er in een voorvario ?

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
      Gele Racefrikandel

jan-willem
      Topic starter

ik heb net even gekeken maar die bus gaat gewoon soepel door het huis waar de rollen inzitten . Maar mijn snaar was eigenlijk te kort dus net even een langere gehaald en dan probeer ik nog eens.

Herr Flick
        Sleutelbeheerder

De bus waar de gradenplaat (die zwarte plaat, die bovenop komt) die valt waarschijnlijk bij jouw wat raar op je variobus.
          Wouz-lwb bedoelt te zeggen dat je die 2 vlakke stukjes op je bus wat moet vijlen.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
          Gele Racefrikandel

jan-willem
          Topic starter

ow zo , het paste allemaal wel goed het lag aan de v snaar die te kort was . Eerst zat er een 13×950 op maar nu heb ik 13×975 gehaald en die past beter en het werkt nu allemaal 🙂

jan-willem
            Topic starter

Vandaag gpsje eens erbij gepakt en een stukje gereden toch mooi ff 64,3 km/h getopt :).

Roger102
              Bijdrager

64.3 mag ook wel denk ik he, met een 41mm cil+ doorgetrokken poorten, en Handmade en mallossi vario.8)
                Maar wel chill dat ie weer loopt !

* De volgende keer wel ff zwaaien als je langs de kant stilstaat en ik kom langsgereden op men Zipje he 😛

jan-willem
                Topic starter

Ja alsk wist dat jij het was had ik wel ff gezwaait 😛

jan-willem
                  Topic starter

Vandaag nog een stuk stevige zwarte stof gevonden die ik nog over had van de sidebarhoezen van de buggy en toen dacht ik daar an ik wel een mooi tasje van maken voor op de brommer.Altijd handig met een tour(tje). Zo gezegd zo gedaan :

Zit nu nog een beetje beun vast gemaakt , maar dat was ff voor de foto ;p
                    Moet alleen nog een beetje afgewerkt worden en deksel op gemaakt worden.

niceVespa
                    Bijdrager

ziet er handig uit vind alleen de voorvork op je ciao niet zo mooi;)

GTZ NV

jan-willem
                      Topic starter

Mijn ciao rijd nog steeds super sinds dat ik de nieuwe cilinder er onder heb , hij heeft zich gister wel weer bewezen met de limbo toer.
                        Mijn laatste aanwinst een citta met kenteken (voor €50 🙂 ):

Zit wat roest op dus word wrs een keer overgespoten , en motorisch laat ik hem voorlopig standaard , miss leo krulletje fzo 🙂

n!ck*s

WTH, waar heb je die vandaan gehaald. als ik wist war die stond had ik hem gekocht.
                          suc6 met je citta, kan je de volgende limbo toer mee rijden. lekker zonder helm

niceVespa
                          Bijdrager

“kuch”kuch” voor dat ding stoffige ding is het Zker niet veel nee:thumb

GTZ NV

ArvidW
                            Donateur

Mooie aanwinst! Je ciao liep gister idd ook erg goed 🙂 De lak van je ciao ziet er hier op de foto’s wel wat mooier uit:P

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                              Home made engine dyno

jan-willem
                              Topic starter

Ja de lak ziet er in t echt idd niet zo super uit 😛 , citta ligt alweer uitelkaar blokje ziet er nog goed uit alleen contactpunte waren gaar. En op een citta zit daar std 10/7 carb op ?

jan-willem
                                Topic starter

aaahh wordt gek hier , krijg citta niet aan de praat vonkt , contactpunten staan goed en krijgt benzine. Keering heb ik ook al vervangen en zit nieuwe zuiger met nieuwe zuigerveren in. Ik weet het niet meer.

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 134)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.