:: Jamarcol uitlaat geknepen?
-
Hoi,
Ik heb een Jamarcol uitlaatje gekocht met gouden demper voor mijn citta.
Nou blijkt deze uitlaat erg zeldzaam te zijn. Ik heb hem nu onder een 60cc italkit zitten maar hij trekt voor geen meter, de 60cc trekt ook voor geen meter met de sito plus maargoed wel iets beter. Nou zag ik dat deze jamarcol uitlaat geknepen is na de bocht. Hoort nou wel of niet zo ? En hoe zou deze uitlaat het dan doen onder een DR 43mm 65evo ? Deze heb ik namelijk besteld .
Mijn verdere setup is standaard CP bromblok ongeveilt. 13/13 cab, malossi luchtfilter. Poelie 70/80
Topic verplaatst.
Zie zo’n jamercoil uitlaatje maar als een originele pijp. Deze en soortgelijken hebben onder bijv. Bravo’s gezeten en zijn ook niet zo zeldsaam. Ze maken ook nog eens wat meer lawaai dan je zal willen voor de prestaties. Ik zal daarom voor een echte expansie uitlaat gaan van een goed merk. Je hebt ze met en zonder geknepen bocht.
Lol Jamarcol is absoluut geen standaard uitlaatje, kheb hem nu onder een 65 evo hangen en dat gaat als een speer. De geknepen pijp zorgt goed voor extra trek kracht onder in, ook in het midden tot het eind presteert hij goed. Alleen het geluid is wat aan de harde kant!
Ik weet niet op welke Jamarcol jij doelt gezien je in een ander topic over een fuego praat?
Maar als je doelt op de originele Jamarcol pijpjes voor vespa dan zou ik zeggen check eens een proma cc oid dan praten we weer verder:lol
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.