Vespa-Ciao.NL
:: Ivan z’n smokey and the bandit ciao

Home Forums Perso’s Projecten Ivan z’n smokey and the bandit ciao

13 berichten aan het bekijken - 76 tot 88 (van in totaal 88)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

lightlord
    Donateur

Ivan hij is nu echt supertje 🙂

Je ware pubertijd duurt je leven lang
      Lightlord's Dizzy/Gypsi

IvanSaab
      Topic starter

@noetiepoerker26 haha oh daar heb ik niet eens naar gekeken… voor niets 11 euro uitgegeven ipv 2 😀

@lightlord thankss 🙂

IvanSaab
        Topic starter

een UPDATE 🙂

eventjes wat details afgemaakt die mij een doorn in het oog waren. zoals die grijze muffe kleur van het voor en achterlicht stond mij niet aan! en wat kun je die makkelijk snel en goed spuiten zeg! plaatjes aanklikken als je ze in hd wilt hebben en rechtop :con

dit droogt lekker snel in het zonnetje! :thumb

en dit is dan het resultaat, wat mij betreft een stuk netter dan dat vieze muffe grijs :pest

nou dat beviel goed dus dan meteen de voorlamp even aanpakken! had nog een rekje gevonden wat er voor kon dus die heb ik ook maar gespoten en dat ziet er wel leuk uit!

dus eerst rekje in de primert! vergeten een touwtje door te maken dus moest ik hem vast houden tot ie droog was :haha

en toen kwam mama’s waslijn wel van pas :lol

en dit was de lamp weer volledig gemonteerd met het rekje! shinen in de zon, ja dit staat toch wel weer een stuk beter dan wat het was hoor 🙂

toen een stukje wezen toeren met de vespa gewoon om dat het kan en lekker uitwaaien, toen ik een foto wilde maken op een mooie weg stoorde ik me aan die vorkpoten. die uitlaat is mooi zwart maar die voorvork poten zijn nog roestbruin! nee daar moest ook wat aan gebeuren dus…

ja dit is alweer een mooi detail al zeg ik zelf! oh en van de zomer laat ik hem coaten zoals eerder gezegd, dan worden de details echt mooi! allemaal ideëen opgedaan en opgeschreven dus die verassing komt nog 😀 dus weer verder, die boutjes wat in de zijkappen zitten waren blank metaal maar een beetje wit uitgeslagen en ook dat kan ik weer niet aanzien en die heb ik dus mooi zwart gespoten :thumb

daarnaast irriteer ik me mateloos aan die plaat maargoed daar moeten we ook maar mee tot de zomer :'( tevens was deze losgeraakt dus die heb ik maar weervastgebeund, zo zat die eerst:

niet heel erg vast dus :baby

nou dat was mijn update weer, nu toeren int zonnetje en dan weer een druk weekje school! nog even een plaatje omdat het kan:

IvanSaab
          Topic starter

Toch weer eventjes verder geweest met de Ciao! Heb van Jos poelie 80 inclusief bijbehorende snaar gekocht en dat is nog wel een verschil met de oude hoor!!

Ook had ik nog een ander probleem waar ik al een hele tijd mee rond reed… mijn achterwiel was nogal krom en dus heb ik er 1tje gekocht. Helaas ziet dit er momenteel nog niet uit maar omdat ik hem morgen nodig heb moet spuiten maar even een andere keer helaas 🙁

Helaas zijn niet alle verkopers eerlijk en zat hier een lekke band omheen… wat de vorige eigenaar daar mee gedaan had weet ik ook niet maar heb m’n schroevendraaier er op verbogen zo stug!

Die struggle hadden we dus ook weer gehad, eigen bandje gemonteerd en toen eventjes wezen testrijden, sjonge alle trilling is weg. Rijd toch een heel stuk aangenamer dan zo’n vibrator brommer :haha

Fijne avond nog allemaal 🙂

zevenenergie
            Donateur

Wat knapt je brommer ongelooflijk op van een beetje zwarte verf op je uitlaat, goed bezig jij :thumb

IvanSaab
              Topic starter

@zevenenergie ja achteraf toch blij dat ik dat gedaan heb! Men zegt ook heel vaak, is ie nieuw? Nee van 86 zeg ik dan. Je ziet ze gewoon kijken, neeeh dat kan niet!

IvanSaab
                Topic starter

Hele poos niks aan mijn Vespa gedaan maar met het mooie weer begonnen mijn handen te jeuken en kwam de motivatie weer naar boven! Ik heb niet stilgezeten intussen!

het achterwiel is waar ik de vorige keer geëindigd was en dat is waar ik de draad ook weer op heb gepakt. sjonge wat was dat een doorn in het oog! dus maar begonnen met de primer aan te brengen.

work in progress!

verder heb ik het voor spatbord opnieuw gespoten en de tank bijgewerkt waardoor de stickers nu ook in een blanke laklaag zitten. Ik heb de koppeling ook mooi zwart gemaakt en de standaard weer een beetje bijgewerkt. Ook wat kleine details bijgewerkt maar dan moet je wel heel goed kijken wil je dat zien.. gewoon mijn perfectionisme 😀

en dan nu hoe het er gepoetst en wel bij staat!

zoals jullie al hebben gezien wellicht heb ik er ook een Tomos bij! iedere ochtend toch weer een moeilijke keus maar de Vespa is brutaal snel en dat is vaak veeel en veel leuker, maarja de Tomos is 10x zuiniger hmmm….

Ze staan er allebei helemaal netjes bij! trots :thumb

daver1
                  Bijdrager

Ziet er goed uit fijn dat je iemand hebt gevonden die de stickers kom maken,
                    zelf ben ik hier door omstandigheden op het moment niet zo heel actief.

Hoe heb je geprobeerd mij te bereiken?
                    Ik heb geen MP van je ontvangen zie hier in ieder geval niets in mijn inbox.

Greetz Daver

IvanSaab
                    Topic starter

Daver, het is niet erg hoor! ik heb je wel pm gestuurd dan zal daar waarschijnlijk iets mis zijn gegaan, nouja dat maakt ook niet uit… het is uiteindelijk hetzelfde geworden als ik had bedacht 🙂

Wilk1985
                      Moderator

Ik zei het al eens, maar hij is echt heel geslaagd. ZIen we hem een keer op een toertje?

IvanSaab
                        Topic starter

Zekerweten! Als ik straks 18 ben mag ik alleen rijden met de auto dus kan ik de ciao een keer meenemen op de trailer. Woon nu te ver om met de ciao naar de toertjes te gaan :con

Maxicaan
                          Bijdrager

Ziet er heel mooi uit!
                            Stickers en velgen matchen heel nice :thumb

IvanSaab
                            Topic starter

Dankjewel voor alle lovende reacties! 🙂

13 berichten aan het bekijken - 76 tot 88 (van in totaal 88)
                            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.