Vespa-Ciao.NL
:: Ivan z’n smokey and the bandit ciao

Home Forums Perso’s Projecten Ivan z’n smokey and the bandit ciao

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 88)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

IvanSaab
    Topic starter

omdat het zondag is en ik nergens zin aan heb zal ik zoals beloofd de tussenstappen van mijn project nog even laten zien omdat ik er toen geen tijd/zin voor had… de fotos zijn nog gemaakt met me iPhonetje waar zand in zat dus excuus voor de kwaliteit.

(aanklikken om de fotos rechtop te krijgen)

dan nu de foto’s op volgorde van het proces:

blok de uit

zn kont word langzaam aan gedemonteerd

striptease vordert

naked

netjes opgeruimd

ontdaan van die nare verflaag

de originele kleur ook nog teruggevonden!:D

helemaal in dr blootje

gelukkig in haar nieuwe vel

en toen in de make-up

dit zijn al de tussenstappen die ik heb gefotografeerd, dit is voor degenen die gek zijn op fotos en mijn vorderingen 😉

binnekort een update dus stay tuned!! 🙂

zevenenergie
      Donateur

Dat is een behoorlijke transformatie.
        Straks hopelijk ook een update van de avatar 😀

IvanSaab
        Topic starter

Haha ja dat moet ik inderdaad ff doen 🙂

IvanSaab
          Topic starter

Een goede dag allemaal…

Ik heb weer even lekker gebeund en als resultaat is dat alles kappen nu ook gespoten zijn! Oftewel de ciao is officieel helemaal klaar!

Maar niet voor lang 😀 haha want van de zomer ga ik hem laten coaten 🙂 en dan komen de smokey and the bandit stickers er ook op :thumb

Hoe vinden jullie hem geworden?

lightlord
            Donateur

Ziet er toppie uit ik vind die kleurstelling zowiezo tof 😉
              Wel zou ik even die uitlaat zwart spuiten 😉

Je ware pubertijd duurt je leven lang
              Lightlord's Dizzy/Gypsi

Frankp
              Donateur

ziet er weer fris uit! Dat houd het zeker wel vol tot de zomer.

IvanSaab
                Topic starter

@lightlord dankje, kleur bevalt mij ook goed! 🙂 wilde nog langs de action gaan even wat hittebestendig zwart halen maar ben al te laat haha

@frankp dacht ik toch! 🙂 die kappen maken het wel echt af en de stickers ben ik ook erg blij mee!

zevenenergie
                  Donateur

Hoi Ivan,
                    Ik vind hem er gaaf uitzien,net een nieuwe brommer.
                    en zo op de foto vind ik die geroeste uitlaat niet eens zo lelijk, maar zwart is natuurlijk netter.

Dat brengt me gelijk op het volgend…
                    De keurig nette avatar…. Met deze avatar ga je het nog ver schoppen.

IvanSaab
                    Topic starter

@zevenenergie ik stoor me toch wel een beetje aan de uitlaat hoor 😀 thanks dat jij hem ook mooi vind! Al die positieve reacties doen me goed 🙂

Die avatar haha ja heel lang mee bezig geweest want moest een bepaald formaat zijn dus nu is de kwaliteit dikke poep helaas. Verder wel een goed gelukte foto alleen wat overbelichte achtergrond 🙂

Martino
                      Moderator

Al met al wordt dit een nette Ciao. Ik mis persoonlijk nog wel de lijnstickers op de spatborden, maar begrijp dat W-Y hier ook al mee bezig is. Dus na je nieuwe coatbeurt kan je vast een complete stickerset afnemen. De uitlaat inderdaad steekt wat af tegen de rest van de brommer, maar dat gaat straks vast goed komen. Nog een kleine tip zal misschien het aanschaffen van een busje tyre shine zijn. Hiermee haal je de diepere zwarte kleur van de banden ook terug. Pas alleen wel even op wanneer je het eerste rondje gaat rijden. Je bandjes zijn even wat glad.

IvanSaab
                        Topic starter

@Martino net wat je zegt, die stickers dat komt wel goed en dat gebeurd allemaal van de zomer. Voor nu ben ik nog even tevreden maar het houd nooit op 😉 van de zomer gaan we vrolijk verder 😀

Misschien dan uitveilen en bij geld te veel evt speedengine… maar dat ga ik allemaal uitzoeken, eerst ff genieten van de ciao 🙂

Dus die uitlaat en die bandjes, daar heb ik vanmiddag nog wel tijd voor en dan post ik nog wel ff een fototje verder wil ik in overleg niet alleen de lijnstickers maar ook die eagle stickers van de bandit trans-am 🙂

Hij is helemaal klaar maar ook helemaal niet 😀

IvanSaab
                          Topic starter

Zo die bonk roest aangepakt!

Toch wel een stuk mooier 🙂 glimt nu nog omdat de verf nat is maar word mat zwart :thumb

@Martino sorry vergeten de bandjes te doen 😀 zal ik straks wel even mee bezig haha…

Noetiepoerker26
                            Donateur

Sjiek! Heb je gewoon actionlak gebruikt? :no;):lol

IvanSaab
                              Topic starter

@noetiepoerker26 haha ofcourse not!! Even naar de karwei geweest en van die hittebestendig zwart gehaald 🙂

Noetiepoerker26
                                Donateur

:thumb Volgensmij kan het zelfs gewoon met actionlak! Die kan tegen 200 graden of zoeits, en zo heet wordt die uitlaat denk ik niet…

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 88)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.