Home › Forums › Algemeen › Brommers algemeen › italjet pack 2
- Dit onderwerp bevat 31 reacties, 15 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 5 jaren, 7 maanden geleden door Magnus01.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
19 oktober 2010 om 17:47 #174687
Omdat jullie mij overgehaald heb ik hem even gehaald:)

Nog niet alles werkt verlichting niet uitknopje maar t kan nooit veel zijn. En hij mist een standaard zijn die nog ergens te koop dit blokje zit toch onder meer vespa’s?
19 oktober 2010 om 17:49 #174688ja, elke ciao, citta, Si, Bravo, Tiffany en Grillo heeft standaart zo’n blok (correct me if i’m wrong)
19 oktober 2010 om 17:53 #174689Gaaf ding man!
En zeker voor dat geld;)19 oktober 2010 om 17:57 #174690Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst
Hier komt er ook ooit 1 als ik hem voor een leuke prijs tegen kom!19 oktober 2010 om 17:59 #174691pepko :
ja, elke ciao, citta, Si, Bravo, Tiffany en Grillo heeft standaart zo’n blok (correct me if i’m wrong)zijn die standaards allemaal het zelfde?
19 oktober 2010 om 18:16 #174692haha, ik bedoelde dat de motorblokjes hetzelfde zijn 😛
misschien moet je Fons even pmén wat voor standaart hij erop heeft?19 oktober 2010 om 18:28 #174693super ding!!
met kickstart en vario??
aan het kickpedaal en variobolling ik de kap wel.suc6
20 oktober 2010 om 14:19 #174694ZEKER prachtige aanwinst! lijkt idd een vario en kick te hebben, ik dacht dat dit dan een ander Pack was.. want er zijn toch Pack 1,2 en 3 ofzo? ik weet er althans wel niet veel van van die packjes
20 oktober 2010 om 14:29 #174695tnerual :
ZEKER prachtige aanwinst! lijkt idd een vario en kick te hebben, ik dacht dat dit dan een ander Pack was.. want er zijn toch Pack 1,2 en 3 ofzo? ik weet er althans wel niet veel van van die packjesInderdaad staat mij ook iets van bij dat de Pack 3 met kick en vario zou zijn.. Maarja zou mij niet uitmaken als ik in 1e instantie uberhaupt maar een pack kan krijgen 😛
16 maart 2011 om 09:51 #175015yeah…
ik heb er ook eindelijk eentje!
nu nog proberen om er een kenteken op te krijgen
16 maart 2011 om 15:18 #175016
Vespa Ciao!Wat een aparte kickstart zit daar op of niet normaal zit dat toch anders?
16 maart 2011 om 15:26 #175017Zijn de eerste 2 bovenstaande foto’s van de vorige eigenaar?:?
Daar lijkt het namelijk dat er een kentekenplaat op zit:!
Maar mooie prijs voor een Packje
16 maart 2011 om 16:00 #175018nee
alleen bovenstaande foto is van van mijn pack!
foto is 2 dagen geleden genomen…
was net terug van belgie (daar komt hij vandaan)
helaas geen kenteken!
en hoe het zit met de kickstart weet ik niet…zo kocht ik hem.
hij doet het wel!16 maart 2011 om 16:15 #175019Ik zie nu dat ik al eens op het forum uitgelegd heb hoe het zit, ik dacht dat ik dit alleen nog via PM’s had gedaan (ik krijg er regelmatig vragen over).
FonS :
Als eerste wil ik een foto zien van de Pack, om te zien of hij compleet is. Als je bijvoorbeeld geen kappen erop hebt zitten, of de originele uitlaat mist, hoef je niet te proberen om hem te laten keuren.
Je moet er dus voor zorgen dat hij compleet en origineel is.Toen ik voor het eerst met een Pack naar de keuring ging, gaf dat een hoop gedoe… Het grote probleem is dat een Pack géén typegoedkeuring heeft, en zonder typegoedkeuring is het bijna onmogelijk om een kenteken te krijgen.
Op dit moment heb ik twee Pack’s op kenteken, beide zelf laten keuren. Er is tegenwoordig dus genoeg bekend over deze brommertjes bij de RDW, waardoor het nu een stuk minder ingewikkeld is om hem door de keuring te krijgen.Ik hoop dat je bij mij in de buurt woont, want ik zou hem toch graag eens willen zien 🙂 En mocht hij bijvoorbeeld geen kappen hebben, kun je een set van mij lenen. Ik heb voor de keuring van mijn tweede Pack ook een aantal onderdelen van mijn eerste moeten afhalen, omdat de tweede niet compleet / origineel was.
Verder moet hij natuurlijk aan de basis dingetjes voldoen; funtionerende verlichting, remmen, claxon of bel, topsnelheid max. 25 km/h, banden met voldoende profiel etc.
In principe kom je dus niet in de problemen als hij standaard (25 km/h, originele uitlaat etc) en compleet is, en alles functioneert.
Het grote struikelblok was de typegoedkeuring. Mijn eerste Pack was ook de eerste in Nederland die een kenteken kreeg.
Zoals ik eerder al zei, de RDW kan er inmiddels wel iets mee. Ik geef je mijn kentekens, als je die even opschrijft en aan de keurmeester geeft, plukt hij alle gegevens die hij nodig heeft uit de RDW database:D-378-BR (bouwjaar 1984, maar 1987 volgens kentekenbewijs)
D-178-HR (bouwjaar 1983)De keurmeester heeft bij de eerste keuring wat ‘gesjoemeld’ om hem op kenteken te krijgen (vanwege de ontbrekende typegoedkeuring). Daarom staat er 1987 op het kentekenbewijs, terwijl er 1984 op de brommer staat.
Maar dit leugentje om bestwil heeft er wel toe geleid dat m’n beide Pack’s gekeurd kon worden, en de jouwe dus ook.Veel plezier ermee, en we moeten intussen maar eens een “Pack toertocht” gaan organiseren!
16 maart 2011 om 17:19 #175020bedankt voor alles!
ik ga een afspraak bij de rdw maken!
weet jij iets over het snel ondernemen als je nog een brommer wilt laten keuren?
want ik kreeg een reactie over dat het binnenkort afgeschafd word…
die van mij rijdt wel harder als 25 en weet ook niet zeker of mijn bandenprofiel wel volstaat.
maar zou er graag een kenteken op willen hebben!THANKS SO FAR…
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.