Vespa-Ciao.NL
:: Italjet Pack 2… gered

Home Forums Perso’s Projecten Italjet Pack 2… gered

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Asshole1971
    Topic starter

Hallo allemaal,

ik ben hier nieuw. En ik ben de trotse eigenaar van een Italjet Pack 2.

18-6-2013 ,Na ? jaar in een loods stil te hebben gestaan , heb ik me over het Italjet-je ontfermd =)=)

Uit elkaar gehaald,caberateur/tank schoongemaakt, nieuwe bougie, nieuwe peut erin … en … gassen maar :thumb

20-6-2013 ,Aangemeld voor de invoer bij de RDW … Shit scheur in de achterband .. K&%*t , niemand kon mij helpen tot dat … Ik dezelfde banden om een scootmobiel zag zitten ..kosten , € 40 euro voor bandje. Opleggen was een flinke klus, maar toch gelukt.

27-6-2013 ,Keuring RDW , met hulp van een kenteken op dit forum (waarvoor dank ) kon de keurmeester aan de slag. alles gecheckt, invoer van de gegevens (dankzij kenteken hier op forum ) en .. goedgekeurd :thumb

Nu 5 lange werkdagen wachten op papieren …

Ik post alvast een paar pica’s

13-02-2014 , vandaag de Pack 2 verkocht aan een andere liefhebber, ik zal dus wat minder op het forum aanwezig zijn.

Groetjes,

Asshole1971

CiaoGutti
      Bijdrager

Welkom op het forum 🙂
        Ben benieuwd! Je ziet ze toch gewoon bijna niet, fijn dat je hem dus hebt gered.

swallie
        Bijdrager

Goed werk!

Heb een aantal weken geleden via Marktplaats ook een Pack 2 gekocht. Nog niet toegekomen aan het gereed maken voor de keuring.

Ben erg benieuwd waar je die bandjes uiteindelijk hebt weten te vinden en kopen. Hoor het graag.

Asshole1971
          Topic starter

Vandaag de Pack 2 verkocht … Een andere liefhebber heeft zich over de Zpack 2 ontfermd …. Ciao

SpeedyVespa
            Donateur

Voor 1000,- euro?

Jelle
              Moderator

Vraag even of hij zich hier aanmeld….
                Of zit hij al hier op het forum?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.