Vespa-Ciao.NL
:: Is een Simonini koppeling overkill?

Home Forums Techniek Opvoeren Is een Simonini koppeling overkill?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

bosje
    Topic starter

Ik had een vraag met betrekking tot de Simonini koppeling.
      Zou die het op mijn set-up trekken, of is dit overkill?

Alvast bedankt!

JariV
      Bijdrager

Tuurlijk trekt die het, alleen het is wel zonde van je geld als je het mij vraagt..

speedbuxy
        Bijdrager

Je zal je poeli iets moeten vergroten maar voor de rest kan het prima.

@JariV
          Je hebt er zelf 1 getest?
          Want ik rijd er al jaren mee en het is een betere koppeling schaal dan origineel.
          Hij heeft wat meer ruimte tussen de schoentjes en de schaal wat je een betere gas reactie geeft en automatisch je veren wat meer moet uit rekken waardoor ze strakker overkomen.
          En daarnaast heeft de schaal koelvinnen waardoor het wat beter koel blijft.

JariV
          Bijdrager

Sorry ik bedoel dat hij qua niet echt winstgevend is voor die prijs naar mijn mening, voor opvoeren. Aangezien de ts vraagt of hij het ‘gaat trekken’.

Zal vast van betere kwaliteit dan origineel zijn ben ik zeker van ja!

De rij beleving is ook beter dus ik persoonlijk vind het wel een meer prijs waard

coda
            Donateur

Dat moet gaan met jouw set-up.
              Simoninikoppeling is iets kleiner dan een belgenkoppeling, ik denk dat je met een 80 poelie ongeveer op dezelfde verhouding zit als nu met je 55.

bosje
              Topic starter

Okeee tnx voor de tips we gaan er mee aan de slag.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.