Vespa-Ciao.NL
:: is dit goed getuned?(krukas)

Home Forums Techniek Opvoeren is dit goed getuned?(krukas)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bo3T
    Topic starter

hej, ben net voor de eerste keer begonnen met mijn krukas te bewerken.

ik zou graag jullie reacties willen horen wat jullie er nu van vinden.

en wat er nog verbeterd kan worden/of wat ik fout heb gedaan.

hier de fotos::

als jullie nog verbeteringen ehbben zou je dat graag willen laten zien met paint? zeg maar een lijntje trekken wat er nog af ken bijvoorbeeld ;).

Bedankt!

-Roy-
      Bijdrager

Ziet er goed uit, heb er ook geen ervaring mee maar ziet er goed uit

Herr Flick
        Sleutelbeheerder

Je had beter volgens ArvidW zijn manier moeten doen.

volgens mij heb je nu 15 – 5 manier gedaan en schijnt niet de beste manier te zijn.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
          Gele Racefrikandel

Alan
          Bijdrager

voor de eerste keer ziet t er goed uit:thumb, alleen moet je proberen dat doe ik tenminste de rondingen die je standaard hebt erin te houden. Dus niet hoe moet ik t zeggen hemelsbreed weghalen maar met de ronding zodat je t “schoep” effect houdt, kun je t een beetje volgen??? en ik denk dat herr flick gelijk heeft met de hoeveelheid t staat in t polini boekje 15-5 maar t is te veel aan de 15 kant geeft veel verlies onderin en dat maakt hij bovenin ook niet echt goed.

Alan
            Bijdrager

-Roy- :
              Ziet er goed uit, heb er ook geen ervaring mee maar ziet er goed uit

sorry hoor, maar als je geen ervaring ermee hebt hoe kan je dan zegge of t er wel of niet goed uit ziet weet je wel waar je naar moet kijke???, t is geen beaty contest ya know

Bo3T
              Topic starter

Alan :
                voor de eerste keer ziet t er goed uit:thumb, alleen moet je proberen dat doe ik tenminste de rondingen die je standaard hebt erin te houden. Dus niet hoe moet ik t zeggen hemelsbreed weghalen maar met de ronding zodat je t “schoep” effect houdt, kun je t een beetje volgen??? en ik denk dat herr flick gelijk heeft met de hoeveelheid t staat in t polini boekje 15-5 maar t is te veel aan de 15 kant geeft veel verlies onderin en dat maakt hij bovenin ook niet echt goed.

ja ik heb die 15 – 5 gepakt.. agja ben benieuwd hoe het zal rijden ;).
                hoeveel scheelt het op top denken jullie??

snapte niet veel van dat verhaal van arwid. daarom heb ik deze maar gepakt.(en staat ook als enigste bij how to’s)

stutje
                Bijdrager

Oh wat haat ik het dat ik niks kan selecteren en dan kopieren en plakken, nu moet ik die hele kut naam overtypen:
                  arvidW

Wat is dan de manier van die arvidW ?

Edit Bartjee: Beetje meer respect voor Arvid mag wel hoor..;)

JayL
                  Bijdrager

ArvidW
                    Donateur

Ga je het in een speedengine proppen ?

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                      Home made engine dyno
                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.