Vespa-Ciao.NL
:: is dit goed.

Home Forums Techniek Problemen oplossen is dit goed.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ricardociao
    Topic starter

ik heb een vespa ciao mix.
      daarbij heb ik het originelen blok van piagio er op zitten ook origineel luchtfilter en origineel piagio cilinder.
      ik rij met een iets groter sproeiertje een 47 in plaats van een 42 dit loopt alles bij mekaar 58 km.
      pas hat ik een probleem ik had een lang stuk gereden en hij zakte in een keer af naar 48km ik stoppe en ik probeer weer door te rijden en hij komt maar niet op toeren.
      als ik hem uit zetten daarna deet hij het weer goed.
      ik thuis kijken gewoon de filter schoon maken hele carb en ik heb gekeken of de benzine goed door liep in een ander vat.
      ik weer starte en rijden hij deed het gewoon goed.
      ik heb bij het schoon maken geen aparte dingen tegen gekomen behalve een zandkorrel in het vlotterbakje.
      wat zou het probleem zijn geweest.
      ik dacht mischien zelf ook nog aan dat de benzinene kraan verstopt zat heb ik nog niet los gehaalt.
      alvast bedankt.

Dries
      Bijdrager

Warmlopertje denk ik.. Doe even de 3 moertjes bij je cilinderkop los en trek er even alles vanaf, dan zie je wel wat er aan de hand is.

Bartusman
        Bijdrager

Die kans is idd wel groot, of je cp’s zijn iets dichtgeklapt als je die hebt.

ps: Eindelijk nog iemand in de buurt van harderwijk op v-c:P

Lennaert
          Sleutelbeheerder

flink offtopic :

me opa en oma hebbe vakantie huisje daaro
            ga ik nog i nde zomer heen rijden
            laat ik je wel weten.

ricardociao
            Topic starter

:)ik ben er al achter gekomen er zat allemaal troep in mijn benzine slang.
              ja het is wel leuk zo in de buuurt van hardewijk ja we kunnen wel keeretje toer doen

Bartusman
              Bijdrager

Is prima:lol

Hopelijk is dat de oorzaak!

frisse
                Bijdrager

humm harderwijk 😀 Warmloper zal het wss niet geweest zijn. Denk eerder iets van vuil in je carb of tussen je cp’s. Nu nog problemen?

ricardociao
                  Topic starter

nee geen problemen meer want heb alles schioon gemaakt.
                    ik heb zelf mijn hle blo0k op gebouwd dus wist nu wel meteen wat het was.
                    ben nog alles aan het inrijden ben net op de 500 km bezig dus loopt perfect met zelf gemaakte uitlaat enzo.
                    voorderest heb ik alles van piagio loopt mooier dan die imitaite spul.
                    dat moet je zoiezo niet kopen doe dan meteen opvoeren met goed spul zoals dr cilinder en 13/13 carb loopt altijd wel lekkr maar origineel is het mooist is mijn mening.
                    maar als iemand een keertje een meeting wil organiseren wil ik graag me helepen

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.