Vespa-Ciao.NL
:: is dit erg?

Home Forums Techniek Problemen oplossen is dit erg?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Docs
    Topic starter

hallo

ik heb vanmiddag mn blok uit elkaar gehaald en kwam hierbij het volgende tegen:

er missen 3 van zulke stukjes in de wand

kan dit kwaad?

ik vind het een beetje vreemd, want de stukjes die missen zaten ook niet in de carter
      het blok is nog nooit open geweest

mvg
      docs911

PoliniCitta
      Bijdrager

das niet goed… nu zal het altijd lekken.. en dan heb je drukverlies en het rijd voor geen meter(neem ik aan)

Docs
        Topic starter

reed goed, nooit last van gehad, ook geen lekkerij:?

Batty
          Donateur

als je goede pakking gebruikt kan dit echt geen kwaad, iemand is voorheen ana het beunhazen geweest met t reviseren met schoevdraaiers ertussen om de helften van elkaar te krijgen

niceVespa
            Bijdrager

wat een idioot altijd zonde heb je er verstand van doe het dan het met juiste gereedschap weet je er niks van en moet het allemaal vlug vlug BLIJF ERAF!:no maar succes ermee;);)

GTZ NV

Docs
              Topic starter

weet niet of je het tegen mij hebt:( maar ik heb hem eerst een tijd verwarmd en met 2 subtiele tikjes viel de boel uit elkaar;) het was al zo

niceVespa
                Bijdrager

dus heb ik het niet tegen jou toch;)

GTZ NV

VoNcKjE
                  Bijdrager

ik hep dat vroeger ook bij een blokje van mij gehad en nooit ergens las van gehad:D

FonS
                    Bijdrager

deze vraag heb ik nog geen twee weken geleden voor iemand beantwoord en eerder ook al meerdere malen, dus wat zoeken kan geen kwaad en stel je vraagje anders in het ‘kleine vragen topic’ !

maakt niets uit, die rand zit daar zodat je de carter weer gemakkelijk in elkaar kunt zetten, zonder de lagers ten opzicht van elkaar te hoeven richten 😉
                      dus als er hier en daar een stukje weg is, geeft dat geen problemen.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.