Vespa-Ciao.NL
:: is dit een vario?

Home Forums Techniek Vario is dit een vario?

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

timschilders
    Topic starter

vuile vent is het ik bel terug dat ik 35 euro voor de cilinder,voorvaio + achtervario geef. dat had hij via email gezegt, zegt hij via de telefoon 45 euro :S

iaccaloco
      Bijdrager

Het werkt wel, maar je zal een stukkie zachter gaan als nu waarschijnlijk…..

Trekken doet ’t wél iig!

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

erwinko
        Bijdrager

ennuh het zijn 8 rolletjes die in een standaard vario zitten.
          en je moet ook ff zorgen dat je die dikke ring achter de voorvario meekrijgt.

Vespa Si
          Bijdrager

erwinko :
            ennuh het zijn 8 rolletjes die in een standaard vario zitten.
            en je moet ook ff zorgen dat je die dikke ring achter de voorvario meekrijgt.

Die ring moet je idd wel regelen, maar dat van die 8 rolletjes is niet waar;)

ik heb er zelf een met 5 rolletjes en ook versies met 6 rolletjes bestaan geloof ik.

erwinko
            Bijdrager

ow bij mn broer waren het er 8. (standaard vario)
              ik dacht dat een multivar en speedcontrol aleen 5 rolletjes hadden

timschilders
              Topic starter

ja ik ben op zoek naar een andere vario maar voor 40 euro kom ik er toch niet aan. dat was echt goedkoop. en met die belg kon ik toch niet overleggen. over een maand dan bel ik nog een keertje en dan weet ik zeker dat hij hem wel weg doet.:wink.

Vespa Si
                Bijdrager

timschilders :
                  ja ik ben op zoek naar een andere vario maar voor 40 euro kom ik er toch niet aan. dat was echt goedkoop. en met die belg kon ik toch niet overleggen. over een maand dan bel ik nog een keertje en dan weet ik zeker dat hij hem wel weg doet.:wink.

gok dat hij m dan al kwijt is….

timschilders
                  Topic starter

het gaat niet snel daar in belgie. eerst vroeg die man voor mijn bravo 80. maandje gewacht, hij had hem nog ik mocht hem hebben voor 50

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.