Home › Forums › Advertenties › Onderdelen aangeboden › Intressepeiling magnetisch vuldopje
- Dit onderwerp bevat 58 reacties, 23 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 9 jaren, 10 maanden geleden door zevenenergie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
6 mei 2016 om 12:28 #250208
speedbuxy :
Mijn resultaat na m,n test rondje om de wijk. (1km)
(al stampvol staal slijpsel)
Jij moet gewoon is een nieuw flesje olie er in gieten :pest
6 mei 2016 om 12:52 #250209Lennaert :
Jij moet gewoon is een nieuw flesje olie er in gieten :pestUhm de klok is een jaartje terug ”gereviseerd” en er zit nieuwe olie in:pest
6 mei 2016 om 13:27 #250210Ik zal ook eens wat klokken van nieuwe olie voorzien en door de oude olie een magneet halen. Ben benieuwd om het verschil te zien tussen een nooit gereviseerd klokje van 35 jaar oud en eentje die er 4 a 500 km op heeft zitten..
6 mei 2016 om 13:36 #250211Ik kan in iedergeval melden dat het wel meevalt met wat de magneet oppikt in mijn klok waar onderhand minimaal 4 verschillende merken olie inzit. Na de Limbotoer zal ik hem er nog eens uithalen en kijken of het wat meer is.
7 mei 2016 om 08:14 #250212Hallo allemaal,
Ik heb ze weer op voorraad!7 mei 2016 om 09:23 #250213
! Joor !Ik wil er wel 2 bestellen
7 mei 2016 om 10:17 #250214Er zijn er al weer 15 vergeven.
Iedereen heeft PM.Maar ik heb er wat meer gemaakt deze keer, dus als je ook zo,n trendy magnetisch vul dopje wilt wil bestellen dan kan dat nog.
Leuk ook om de ervaringen te horen
8 mei 2016 om 10:22 #250215Mijn ervaring is slecht (helaas). Ik ging hem vandaag vervangen en op het moment toen ik hem vast draaide (pakking ging afsluiten) brook het pennetje af? Nu is het magneetbolletje in mijn naaf gevlogen en kan ik mijn hele naaf open halen.. :boos
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel8 mei 2016 om 19:15 #250216Dit is natuurlijk mijn grootste nachtmerrie.
Ik heb gelijk onderzocht hoe dit kan gebeuren.
Het magneetje kan tegen de vrijloop stand bediening komen en afbreken als het aangedraaid word.
Dit komt on dat het magneetje te ver uitsteekt.:bloosIk raad iedereen aan het dopje er uit te draaien, maar voor je dat doet de klok eerst op de loopstand te zetten.
Iedereen die een dopje heeft toegestuurd gekregen krijgt een nieuwe die iets korter is zo dat dit niet meer kan gebeuren.
Herr flick je mag de klok naar mij opsturen (Ik vergoed de verzendkosten) dan haal ik het afgebroken stukje er uit.
Mijn excuus voor het ongemak, dit is natuurlijk allemaal heel vervelend.
Ik hoop dat ik hiermee een passende oplossing voor iedereen aanbied.
Zie je dat anders, dan hoor ik het graag.Ik zelf denk nog steeds dat het een mooi en nuttig hebbe dingetje is waar door je meer km uit je klok kan halen
nu deze fout er uit is.Nogmaals excuus aan iedereen en in het bijzonder Herr flick.
8 mei 2016 om 19:24 #250217De lange versie kan even afgevijld worden neem ik aan om het zelfde resultaat te behalen?
Dit aangezien ik een lange versie van je heb mogen ontvangen en zelf alleen klokjes met loopstand gebruik.8 mei 2016 om 19:34 #250218Hoi lenneart,
Doe dat maar niet
Het Magneetje is hard en broos. Ik heb liever dat je het weg gooit.Je zou ze zouden wel in een klok zonder loopstand kunnen gebruiken, maar stel dat je ze ooit in een loopstand klok gebruikt, dan loop je weer risico.
Je krijgt van mij nieuwe.Ik heb even twee dagen nodig om ze te maken. Als ze klaar zijn krijg je PM
8 mei 2016 om 19:52 #250219Dus ook de 2e lichting is te lang?
Ik gebruik ook eigenlijk altijd klokken met loopstand.8 mei 2016 om 20:31 #250220Of gewoon even de schakelgaffel/loopstand iets afvijlen waardoor het vrij van elkaar zit kan weinig kwaad.
8 mei 2016 om 20:35 #250221Hoi MCBoss
Ja ga er maar van uit dat alle vuldopjes die ik verzonden heb zijn te lang.
De nieuwe vuldopjes hebben er een briefje bij dat ze verbetert zijn.Iedereen die de dopjes al in huis heeft krijgt nieuwe verbeterde dopjes, zo dat de oude weg gegooit kunnen worden.
er zijn van de tweede lichting al een aantal onderweg. maar die worden ook vervangen en kunne bij aankomst gelijk de prullen bak in.
De nieuwe dopjes hebben een briefje er bij waar op staat dat het het verbeterde model is.8 mei 2016 om 20:43 #250222@lenneart
Ja dat is zo,
en ik waardeer ook wat je zegt.Maar mijn voorkeur heeft het, dat deze te lange vuldopjes uit de roulatie genomen worden, zodat niemand ooit voor de verassing komt te staan.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.