Vespa-Ciao.NL
:: Interessepeiling vespa trip

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Interessepeiling vespa trip

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jelle
    Topic starter

Ik heb dit topic geopent om een beetje een idee te krijgen wie er in 2009 mee willen op een soort Zuiderzeetoer achtige trip…

En of iemand nog een leuk idee heeft voor een 2-daagse (of 3-daagse) trip (ca. 350-400 km)
      Zoja waar te overnachten etc.

kom maar op met suggesties…

hansieb
      Moderator

2 dagen is te kort dat is wel gebleken na de zuiderzeetour

Ik zeg 3 dagen 🙂

Ik ben zeker aanwezig! op de TOUR 2009

Jelle
        Topic starter

ja ik vind 3 dagen ook beter, maar niet iedereen kan vrij krijgen op zijn werk/school…

Ikzelf zou het ook leuk vinden om met z’n allen te vertrekken vanuit Noord-Brabant of Limburg en dan richting Ardennen (Houffalize)
          Dan is het 1 dag heen rijden, 1 dag gaan we langs de La Chouffe fabriek en lekker BBQ en Bieren en de 3e dag terug 😀

(alleen moet ik dan mijn brommerverzekering aanpassen, bij de HEMA ben je alleen verzekerd in NL)

Crullie
          Donateur

Best een goed idee Jelle, dagje rijden, dagje feesten en weer een dagje rijden en dan is België ook wel leuk, ff Barry klieren daar in de Ardennen.

:thumb

TICKLING BARN

hansieb
            Moderator

Maar…. de belgen zijn aardig streng als ik barry zijn verhalen hoor.

Als ze je naaien ben je je brommer kwijt , hier in nederland is dat toch veel en veel minder!

Jelle
              Topic starter

tja, maar het lijkt mij heel erg leuk van die slingerende heuvelweggetjes te pakken…

Maar ik denk dat iedereen dan wel verplicht met vario moet gaan rijden 😉 en voor de rest zo standaard mogelijk:con

ArvidW
                Donateur

In Utrecht beginnen, naar drie landenpunt rijden, en via andere weg weer terug naar Utrecht ? Ik hoef Belgie echt niet in, wil geen boete van 1000euro + ingenomen citta 😉

3daagse trip, 600km, Bart met electronische onsteking:pest

Vario verplicht of minimaal 46mm cilinder (a)

Ik wil wel mee, en Ivar ook 🙂

Zeeland is btw ook wel grappig rijden….:)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                  Home made engine dyno

Bartjee
                  Donateur

Ik ben er ook zeker bij, en jaaaaa als het goed is met electronische ontsteking:D (Als iemand nou eindelijk eens reageert dat hij zo’n blokje voor me heeft liggen!:S)

Ow maar ik hoef belgie trouwens ook niet in. echt geen zin in zo’n hoge boete.. Liever een idee zoals Arvid ofzo.

Jelle
                    Topic starter

Dat vanuit utrecht naar het 3 landenpunt is wel een goed idee, maar ik denk dat max. 400 km het uiterste is (niet iedereen heeft zo’n top brommer als ik tenslotte) 😉

VeldMuijz
                      Bijdrager

mwa wil ook wel mee als het in utrecht is, maar heb een snor met std cillinder vind 43mm minimaal wel lullig :$

Jelle
                        Topic starter

we kunnen ook vanuit een centraal punt in nederland naar Valkenburg:bier toe en dan via een andere route weer terug…

Bartjee
                          Donateur

@ Veldmuijz, Het is misschien inderdaad wel klote voor sommige dat er een minimale snelheid wordt ingesteld, maar het is bij de vorige toer wel echt gebleken dat dit een must is. Als er 1 iemand bij zit die maar 40 gaat dan haal je het vaak niet eens qua tijd (aangezien er ook altijd weer problemen zijn) en het is voor mensen die soms eens lekker hard open willen trekken irritant of op de langere stukken.

ArvidW
                            Donateur

Gewoon weer 60minimaal, kunnen we 50cruisen zonder dat alles kapot gaat. En tuurlijk af en toe doorgassen :duivel

Maar Jelle, op de Zuiderzee reden veel hun brommer de eerste 100km kapot, daarna is er niet zo heel veel meer gesneuveld 🙂

Ligt ook heel veel aan hoe groot de groep is, als het weer 30man worden (zou gaaf zijn !) dan is 400-500km idd echt wel de max

Als iedereen zijn brommer nou echt goed op orde heeft dan is 200km/dag echt goed te doen:lol

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                              Home made engine dyno

Bartjee
                              Donateur

ArvidW :
                                Als iedereen zijn brommer nou echt goed op orde heeft dan is 200km/dag echt goed te doen:lol

Tsja dat dacht ik ook met de zzt:P Reed altijd perfect en daar begaf hij het opeens..

Maar ik zou inderdaad de afstand van vorig jaar doen, of 500 kilometer ofzo verspreid over 3 dagen. Kan je ook iets rustiger aan doen.

Mike
                                Bijdrager

uiteraard ben ik ook van de party en zal het vast ook wel weer gaan organiseren!!:):D

Mike
                                15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.