Vespa-Ciao.NL
:: Interessepeiling Op de bonnefooi met de brom naar Parijs

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Interessepeiling Op de bonnefooi met de brom naar Parijs

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VespaAvanti
    Topic starter

Naar aanleiding van het perso waarin 2 bikkels naar Rome zijn gereden met de brommer open ik dit topic.
      Omdat de Carbage run mischien wat te hoog gegrepen is voor de eerste keer, kwa kosten en kwa afstand/planning, leek me dit een leuk alternatief.

Wie heeft er SERIEUS interesse om naar Parijs te rijden???8)
      Gewoon simpel, niet te moeilijk.
      We starten bij mij thuis (LimboTour locatie) en rijden dan op de bonnefooi naar Parijs.
      Net zoals de mannen die naar Rome rijden kunnen we lekker in de berm in een tentje overnachten, voor de rest zien we het wel!
      Betrouwbare brommer met helm verplicht, moeilijke eisen stellen en lastige regeltjes doen we niet aan, we zijn allemaal volwassen genoeg om dit zelf te kunnen beoordelen;)
      Denk dat als we er 1 week voor uit trekken we wel goed zitten, deelnemers:

-VespaAvanti
      -speedbuxy
      -Jelle
      -?
      -?

Ik vind 5 al genoeg, meer mag ook maar hoeft niet.

Foto krijg ik niet werkend

Jelle
      Moderator

Als ik van vrouwlief mag, dan ga ik graag mee…

VespaAvanti
        Topic starter

Dat klinkt mooi!:thumb
          Nog 2 te gaan, vrouwtje praat je wel om Jelle;)

speedbuxy
          Bijdrager

Dat klinkt zeker mooi:thumb
            En een mooi alternatief wat goed haalbaar is, dus ik ben zeker van de partij:thumb
            (al moet ik ervoor op de brom naar Limburg komen:lol)

Lennaert
            Sleutelbeheerder

Klinkt mij stiekem ook wel interessant in de oren alleen zit ik met het punt wanneer dit zal plaatsvinden aangezien ik hier genoeg vrije dagen voor moet opnemen.

Jelle
              Moderator

Hoop eigenlijk dan wel op begin juli, want wil wel een lekker toer temperatuurtje hebben…

Lennaert
                Sleutelbeheerder

Dat gaat voor mij dan al niet op bij mij is het echt in het najaar dus ik wens jullie veel plezier haha ;)!

VespaAvanti
                  Topic starter

De datum voor mij moet binnen de schoolvakantie vallen (dan heeft mijn baas vrij overdag zodat hij mijn rijlessen over kan nemen).
                    Waneer dat dit jaar is weet ik niet…

Martino
                    Moderator

Interesse is er wel, maar hoe en wat qua invulling los van de data kan ik nog niets over zeggen.

Inosience
                      Bijdrager

ik heb misschien wel interesse, maar zijn er evt. nog restricties qua snelheid, cilinder inhoud en leeftijd?

Crullie
                        Donateur

Ben niet zozeer geïntereseerd om naar Frankrijk/Parijs te touren maar wel in een rit om km’s te rijden naar het buitenland :thumb

Noord Italie om bijvoorbeeld te zoeken naar zeldzame onderdeeltjes om mee te nemen op de terug weg, als we uitzoeken wanneer daar de cirquit dagen/bazzars zijn waar de onderdelen uitgestalt liggen dan wil ik heel graag mee.
                          Zuid Engeland langs de kust is ook een Topper maar dan minder Vespa gericht 😉

Motivatie, intresse, ervaring, tijd heb ik wel maar zoek ook een uitdaging 8)

TICKLING BARN

ChiCiaoWa
                          Bijdrager

Leuk idee zeg ! Ik ga niet mee maar ben zeker benieuwd naar een mooie reis verslag.

Anoniem

.

Jelle
                              Moderator

Waat helemaal in je 1tje op de citta naar Turkije???

speedbuxy
                                Bijdrager

Ik begin ook op dat punt te komen en zeker wanneer ik het rij bewijs bezit gaat mijn neus meer richting het buitenland.
                                  Want toeren in Nederland begint wat saai te worden gezien wij amper natuur parken, bergen en andere leuke zaken bezitten.

@Crullie
                                  Je kan altijd op mij rekenen mocht je een leuke uitdaging te binnen schieten:thumb

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.