Vespa-Ciao.NL
:: inrijden 70cc DR

Home Forums Techniek Opvoeren inrijden 70cc DR

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Anoniem

hallo ik heb net me 70 cc DR erop gelegd en heb een vraag:Pheb nog nooit cilinder ingereden dus hoe zou ik dit morge en de rest van de week het bste kunne aanpakke??40 rijden?en dan uurtje per dag of hoelang mag dat?

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

Rustig optrekken, niet toeren janken (wil soms moeilijk met vario) maar gooi er maar zware rollen in ofzo). en juist niet lange stukken gaan rijden. hij moet ook weer niet te warm worden.

Inprencipe zou je het beste kunnen inrijden met volsyntetische olie.

Heel soms moet je even 2 sec vongas geven om hem ook de volle toeren te geven, doe dit wel voorzichtig en doe alles met gevoel.

Als je het niet eens bent met wat ik zeg moet je het ook niet doen, je moet doen zoals je het zelf wil 🙂 en wees voorzichtig met het warm/vastlopen

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

coda
        Donateur

ik hou m’n mond hierover…:blush

Cobra
          Bijdrager

HEHE, snap je wat je er mee bedoelt coda!

Vespaflappie
            Bijdrager

coda :

Ach er zijn vele manieren om het te leren; jij hebt er 1 van ontdekt;) Je schade valt nog mee dusja:)

Ties
              Bijdrager

Vespaflappie :

coda :

Ach er zijn vele manieren om het te leren; jij hebt er 1 van ontdekt;) Je schade valt nog mee dusja:)

hoezo schade valt nog mee?? is nog niet echt precies duidleijk wat dat zooitje gaat kosten tog (cil en zuiger?)

Vespaflappie
                Bijdrager

113 euri…

Shadox

nouw…net ff in regen gereden met 30…nouw krijg hem nie gestart:S:S

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.