Vespa-Ciao.NL
:: inlaat gebroken

Home Forums Techniek Problemen oplossen inlaat gebroken

• Dit onderwerp bevat 4 reacties, 4 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren geleden door mees.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

vespa rider
    Topic starter

mijn inlaat is gebroken want, het schroefje van me carb was rond dus kon niet meer los. dus ik wou de carb. eraf tikken maar toen brak de inlaat af.
      en zit op de kortste plek nog 7mm inlaat en op sommige plekken nog wat meer. kan ikm de carb er nog op doen en verder rijden?

waar zijn die boutjes verkrijgbaar?

eidos
      Donateur

Helaas, Dat zal gaan lekken. Je zal dus je Groot Carterhelft moeten gaan vervangen.

Dat boutje is bij meestal elke Bromshop wel te verkrijgen. Als je laat zien welk boutje.

vespa rider
        Topic starter

waarmee je de carb. om de inlaat strakdraai

ArvidW
          Donateur

Kun je ook gewoon een inbusboutje voor nemen die je op de juiste maat afzaagt.

Ik zou zoiezo even proberen of het blokje nog goed wil rijden, weggooien kan altijd nog 😉

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
            Home made engine dyno

mees
            Bijdrager
            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.