Vespa-Ciao.NL
:: Inlaat begrenzer of hoe anders?

Home Forums Techniek Opvoeren Inlaat begrenzer of hoe anders?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VeldMuijz
    Topic starter

Heej allemaal ben nieuw hier
      heb nou zo’n half jaar een vespa ciao snor ben er helemaal tevreden mee (op een gebroken achtervelg na(ouderdom)) perfect brommertje
      hij gaat op de teller 35 kmph en hij schommelt vaak tussen de 35 en de 40 kmph.
      Nou wil ik hem net wat harder laten gaan, ik heb gehoord op een ander scooterforum dat als ik hem iets harder wil laten lopen dat ik de inlaat (bij mijn membraam dus) dat gat moet vergroten, aangezien ik geen prop in mijn uitlaat heb.
      kan ik dit ook gewoon doen met mijn poelie? ik wil eigenlijk niet dat hij minder snel optrekt dat vind ik nou zo leuk aan dat ding dat doet hij wel goed.

iemand tips?

Mvg VeldMuijz

1-feb
      Bijdrager

ten eerste je hebt geen membraam tenzij je een evo engine of reedvalve blok hebt.

als je nou niet zo lui bent en de knop gebruikt!
        succes er staat genoeg over. en kijk ook bij de

1-feb
        Bijdrager

Wat nou lol, zeg dat wat nuttigs en waar je wat aan hebt in plaats van “lol” of “of je iets moet vergroten”.
          We blijven hier aan het babysitten voor allemaal mensen die de o zo grote zoeken knop niet zien. Of kindertjes zoals jij die voor elk klein ding een nieuw topic openen. Daarvoor hebben we nou het “KLEINE VRAGEN TOPIC” dit heb ik eerder ook al genoemt…

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.