Vespa-Ciao.NL
:: inlaat afgebroken

Home Forums Techniek Problemen oplossen inlaat afgebroken

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

tristan285
    Topic starter

heey allemaal
      ik had dus van iemand op dit forum een blokje gekocht, nu kreeg ik hem vandaag binnen
      en zie ik dat de carberateur los licht en de inlaat vrijwel weg is
      ik heb het stukje wat afgebroken is nog wel, en ik baal er echt van want die grote carter is helemaal afgestemd en getuned naar de cilinder die er bij zat,
      dus ik baal echt, ik kan de cilinder niet overzetten op me normale blokje want dat zou bagger lopen aangezien die helemaal std is,
      ik wil hem dus echt maken anders is er een hoop geld weggegooid voor niks, en moet er een behoorlijke tijd voor werken met me minimum loon :'(
      dus ik zal zo even wat foto’s posten
      hoop dat jullie me kunne helpen!

Lastpak
      Bijdrager

neem anders eerst even contact op met de verkoper.
        was dit al bekend voor de aanschaf?

tristan285
        Topic starter

nee het scheen plug and play te zijn en alles was nog goed..
          en om een pm te sturen duurt het op een of andere manier super lang bij mij :S dus dat gaat niet echt lekker

vespa-si-owner
          Bijdrager

van wie heb je hem gekocht?

tristan285
            Topic starter

krijg net een berichtje van hem, dat hij me wel een goede std carter en kruk wilt sturen, dan betaalt hij de verzendkosten
              ik vind het wel aardig van je jordykee, maar ik heb er niet zoveel aan 🙁 want heb hier ook nog wel een std blokje liggen voor onderdelen, maar dat “past” allemaal niet op jou blok 🙁

Lastpak
              Bijdrager

toch proberen een pm te sturen.
                had je ook (duidelijke) foto’s gekregen/gezien?
                anders even de naam geven zodat mensen weten wie het is.
                was het ook goed verpakt? kan ook zijn dat het ergens tegenop gebotst is ofzo.
                als de verkoper een goed excuus/argument heeft, hoeft er anders geen hulp van een mod ingeschakeld te worden.
                succes!

vespa-si-owner
                Bijdrager

is aan de doos te zien dat hij gevallen is? miss is het dan bij tnt te verhalen? anders zul je opzoek moeten naar een getund groot carter helft maar die zijn er genoeg hier. dr 65cc?

tristan285
                  Topic starter

ja 65cc dr evo, had geen foto’s gehad. hij zij dat het blokje er goed uitzag.
                    als iemand er eentje heeft liggen hoor ik het graag

vespa-si-owner
                    Bijdrager

oww even goed zoeken. dan moet je je blokje ook weer in en uitelkaar zetten kun je dat zelf?

tristan285
                      Topic starter

ik ga het proberen, nog nooit gedaan dus ik denk het niet 🙁

dartfreak
                        Bijdrager

kan ook tig gelast worden maar is duur en kost tijd

Florian
                          Moderator

Kan je je eigen blokje niet laten bewerken voor de dr?

tristan285
                            Topic starter

als dat niet teveel tijd kost, wil ik dat best laten doen, alleen zou niet weten door wie,
                              ik ben namelijk 15 februari jarig en wil dan eigelijk me brommer aan me vrienden laten zien enzo, nu heb ik nog me std blok eronder dus er is geen probleem, maar zou het wel willen maar ik zou het eigenlijk wel af willen hebben dan, kijk een paar daagjese later is niet zo erg hoor, wat zou dat dan ongeveer kosten?

Florian
                              Moderator

Mike (Moderator van deze site) die kon ook wel overweg met een dremel en vijltjes heb ik wel gelezen van een aantal members.
                                Dus misschien hem even een Pm’tje doen. Hij woont ook in Alkmaar e.o.

EDIT: ik zie je GZ topic maar ik zou zeker voor een Electronisch blok gaan, ik had ook altijd cp liep altijd wel goed maar op een DR 65 flipten ze al.

vespa-si-owner
                                Bijdrager

ligt aan de persoon. maja je hebt natuurlijk altijd de verzendkosten. kosten van het carter helf en kosten voor het tunen als dat nog moet. het mooiste senario is dat je een getuned en als caterhelft op de kop kan tikken en dan door iemand in de buurt alles laten monteren. met de krukas en de lagers enzo is het beter om dat door iemand die ervaring heeft te laten doen.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.