Vespa-Ciao.NL
:: Ingegoten stalen ring inlaat smor carter verwijderen

Home Forums Algemeen Even voorstellen Ingegoten stalen ring inlaat smor carter verwijderen

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Citta0606
    Topic starter

Hi allemaal! Ik ben Rob, ik heb altijd citta’s gehad vroeger (zo’n 14 jaar) ik heb de laatste 5 jaar geleden helaas weg gedaan. Maar ben nu sinds kort toch weer de trotse eigenaar van een zeer nette originele citta geworden! Nu loop ik tegen het volgende aan: deze heeft een begrensd carter met de “beruchte” ingegoten stalen ring in de inlaat, en een kleine hemd maat van de cilinder. Ik weet dat je de ring er in zijn geheel uit de inlaat moet slijpen omdat er als je hem deels verwijderd delen los kunnen komen. Ik kan alleen nergens een how to vinden van hoe dit het beste gedaan kan worden… heeft iemand misschien advies? Mvg Rob

Citta0606

arvid13690
      Bijdrager

Hoi Rob,

Je kan deze “bus” het makkelijkst verwijderen door met een dremel een soort “geul” te frezen. Net zolang tot je er door bent, dan kan je hem er zo uit peuteren.

Groet Arvid

Edit: https://vespa-ciao.nl/forums/topic/stalen-bus-van-inlaat-snor-carter-verwijderen/

Tis altied moar eem!

Citta0606
        Topic starter

Thnx voor de reactie, echter heb ik de stalen ring en niet de stalen bus dus ben helaas niet geholpen met je antwoord. Gr rob

Citta0606

Citta0606
          Topic starter

Screenshot_20220907-230539_Gallery

Citta0606

Crullie
            Donateur

➡ 💡

TICKLING BARN
            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.