Vespa-Ciao.NL
:: Info velgen

Home Forums Algemeen Brommers algemeen Info velgen

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Godjetnandje
    Topic starter

Gegroet!

Ik zag onlangs dit type “rechte” 5 Spaaks velgen passeren online. Heeft iemand hier toevallig meer info over of misschien zelfs een proper setje liggen? Ik heb deze nog nooit eerder gezien, heb ze ook niet hier op het forum gevonden. Maar ik vind ze enorm tof staan! Alvast bedankt!Screenshot_20251102-182834Screenshot_20251102-182828Screenshot_20251102-183042

niek1992
      Bijdrager

Ja,

Ik heb ooit op het punt gestaan om een setje te kopen uit Italië, maar die waren uiteindelijk weggekaapt. Het is dezelfde setup als een 10-spaaks, waar de voorvelg 17″ is, en de achtervelg 16″. Althans, dat vertelde de webshop waar ik ze gebookmarked had. Was €150 voor een setje, had ik ze toen maar gekocht.

In 4 jaar tijd heb ik ze maar één keer gezien als advertentie

bram0vitz
        Bijdrager

Je ziet ze als je eeg goed zoekt nog wel eens op ebay.it voorbij komen maar nooit als set..

beetje prutsen hier en daar
          Link naar Mijn collectie / Projecten.

Martino
          Moderator

Dit zijn tevens velgen van het merk Grimeca en beide velgen zijn 16 inch ipv de bekendere gebogen/bananen velgen welke 17 inch zijn. In Nederland zie je ze idd alleen via import en komen deze setjes veelal uit Italië of Zwitserland, maar ook daar zijn ze zeldsaam te noemen.

Shark
            Donateur

Volgens mij is de modelnaam “Avio” inderdaad van Grimeca.

Godjetnandje
              Topic starter

Bedankt allemaal, met jullie extra info heb ik inderdaad meer gevonden online! Heel interessant spul. Het zal dus vrij moeilijk worden ooit zo’n set te bemachtigen maar ik hou mijn ogen er voor open!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.