Vespa-Ciao.NL
:: ik word echt gekk

Home Forums Algemeen Oude topics ik word echt gekk

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

cittaboy17
    Topic starter

tjonge jonge jonge pfffff

heb ik net een nieuw blokje van marktplaats gekocht staat erbij perfect blokje plug&play….

niet dus… het probleem zit hem in het aanrennen denk ik, want ik moet eerst 200 meter rennen voordat ie begint te pruttelen laat maar zeggen.. waar ligt dat aan wie weet het? greetz

iaccaloco
      Bijdrager

Probeer het volgende….

Schroef je koppeling er ff af, en kijk dan in je koppelingsschaal….

Daar zie je 2 startsegmenten zitten, en 2 kleine veertjes….

Sommigen halen ze er helemaal uit, maar da’s nix vind ik, want dan maakt ie al compressie als je alleen al loopt ermee…:(

Haal die veren eruit, en rek ze ff een klein stukkie uit…

Priegel ze er weer in, en je zult zien dat ie dan hoogstwaarschijnlijk een stúk beter start!

Succes!

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

cittaboy17
        Topic starter

dat blokje is het, ene ik ga nu proberen wat je zei iccialoco

.-{2F4OV}-.

heb je dur 60 euro voor betaald?

iaccaloco
            Bijdrager

Ziet er netjes uit hoor!

Enneh…Nie opgevoerd!

Malossifilter…..=)

cittaboy17
              Topic starter

heb de veertjes los, maar hij blijft hetzelfde.

en ik heb er 60 euro voor betaald ja, kreeg er wel 2 kapjes bij

Sjeesbeest
                Bijdrager

Contactpunt afstelling nakijken en de elektrode afstand van de bougie ff nakijken

cittaboy17
                  Topic starter

ja dat zit wel snor, het gaat erom dat ie niet begint te pruttelen of compressie begint te maken of hoe dat ook heet je snapt ‘m wel neem ik aan… het lijkt wel alsof die in de fietsstand staat maar dat is die niet,en naar 100 meter rennen begint ie wat te pruttelen en dan gaat ie dus nog niet aan..

ik snap er geen fuck van.. ik wou net de cilidnerkop even vervangen door een andere maar ik kreeg hem er niet af wat kan dat zijn dan?of heb ik te weinig pindakaas gegeten.. ik had wel alle 3 de moertjes los natuurlijk;)

Fredzzz
                    Moderator

cittaboy17 :
                      ja dat zit wel snor, het gaat erom dat ie niet begint te pruttelen of compressie begint te maken of hoe dat ook heet je snapt ‘m wel neem ik aan… het lijkt wel alsof die in de fietsstand staat maar dat is die niet,en naar 100 meter rennen begint ie wat te pruttelen en dan gaat ie dus nog niet aan..

ik snap er geen fuck van.. ik wou net de cilidnerkop even vervangen door een andere maar ik kreeg hem er niet af wat kan dat zijn dan?of heb ik te weinig pindakaas gegeten.. ik had wel alle 3 de moertjes los natuurlijk;)

als je zo weer bezig gaat, zet die moertjes dan weer goed vast…
                      de bougie vonkt goed?
                      cp afgesteld?

cittaboy17
                      Topic starter

bougie vonkt goed, cp zijn afgesteld.. volgens die man kwam dat blokje lopend onder zijn citta vandaan

Edjuh
                        Bijdrager

De binnenkant van het koppelingshuis kan ook vet zijn waardoor je ‘rij-segmenten’ niet goed aangrijpen.

pier
                          Bijdrager

heb ff een vraagje:P die cilinderkop op dat blokje he.. is die van een bravo of gwoon van een ciao??

iaccaloco
                            Bijdrager

Blijf er nou eerst maar ff vanaf, en probeer hem met de boormachine met een dopsleutel erop te starten…..

Boor erop, gewoon rechtsom laten draaien, en kijke wattie doet….!

Als ie dan goed is weet ik zéker dat ie aanslaat!

Ciaofrank
                              Bijdrager

doe wat iac zegt, maar ik zou eerst is kijken of je de krukas met de hand kan ronddraaien(ff koppelingssegmenten beetpakken) , gaat dit erg makkelijk, dan weet je dat het probleem van binnen zit!

cittaboy17
                                Topic starter

Ik heb inmiddels me oude cilinderkop erop gezet, en nu maakt ie wel compressie als ik hem aanduw, alleen hij doet het nog niet..
                                  snap er niks van

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.