Vespa-Ciao.NL
:: Ik wil vario gaan rijden (HELP)

Home Forums Techniek Vario Ik wil vario gaan rijden (HELP)

2 berichten aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martino
    Moderator

Wel of geen kickstart heeft niks te maken met een dipje in je toerenverloop. Het lijkt er op dat jou setup wat sterkere trekveren kan gebruiken. Ook heeft inderdaad een snelle vario invloed op je toeren. Bij Polini en Malossi heeft hij vanaf het begin dan wat meer toeren ten opzichte van de orginele vario.

Anoniem

A ok, bedankt martino!
        ik heb nog een vraag en dat is hoe strak die v snaar nou moet staan. ik kan hem nu ruim induwen naar de andere kant van de snaar. ik rijd nu met leokrul en standaard vario, volgens mij ga ik tegen de 55. zodra ik de brommer start en ik trek op, trekt ie heel goed, maar zodra mijn motor warm is trekt ie heel slecht vanuit stilstand, dan trekt ie pas vanaf 15 kmpu.
        iemand enig idee hoe dit kan? hij laat opeens veel minder toeren door lijkt het vanuit stilstand. ook heb ik gehoord dat die leokrul een schijtpijp is voor variomatics? ik kijk wel, ik rijd anders wel zolang totdat ik me nieuwe pijp en multivar heb.

* Sorry, ik was een beetje lomp, had de rolletjes er verticaal ingezet ipv horizontaal:P
        met standaard voorvario trekt het echt als een gek voor een ciao, ik trek even hard op als een vriend van me met zn Zip(varioring eruit) bevalt goed, alleen die snelheid niet. daarom komt er een multivar op.

in elk geval bedankt voor alle reacties!
        Joris

2 berichten aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.